MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn nieuwe voedingsplan gaat als volgt maandag 1800kcal carbs tussen de 150-170gr dinsdag 1600kcal en max 100-120gr carbs.
En woensdag t/m zondag? Of ga je dit zo voortzetten, dus om en om high/low-carb?

Hopen dat ik flinke progressie kan maken qua vet verlies door nu gebruik te gaan maken van low carb days.
Onder de streep is een negatieve energiebalans het enige dat telt, dus verwacht geen wonderen.

Laatst bewerkt:
Mag niks meer eten nu zit maar op 1800. Heb al jonko op. Kan niks meer eten vandaag heel jammer maarja. Heb toch wel gegeten 1keer per week moet kunnen morgen weer gewoon oppakken en cardio erbij.
Foto’s trekken en genieten van de zomer, je hebt goed je best gedaan en een leuk resultaat neergezet nu kunnen de teugels wel ietsjes losser. Echt ripped staan is iets voor over enkele jaren.

Hoeveel weeg je nu?

Vind het meer kut dat als je met vrienden gaat chillen dat je niet een biertje of een despo kan meedrinken in het weekend
Bacardi rum met cola zero
Hele fles 300 kcal
Easymoney

Of je moet net zoals ik in een deficit van 1000+ gaan zitten zodat je bier of wijn kan zuipen :p

• Topic Starter Topic Starter
Foto’s trekken en genieten van de zomer, je hebt goed je best gedaan en een leuk resultaat neergezet nu kunnen de teugels wel ietsjes losser. Echt ripped staan is iets voor over enkele jaren.
Heeft geen zin ik ben nog niet droog genoeg ik doe mee aan een contest wat heeft het voor zin om nu te stoppen met cutten.

Laatst bewerkt:
Heeft geen zin ik ben nog niet droog genoeg ik doe mee aan een contest wat heeft het voor zin om nu te stoppen met cutten.
Je doorzettingsvermogen siert je wel, mijn gedachte achter het stoppen met fel cutten is voorkomen van kracht/massa verlies (wat zeker naturel moeilijk is op te bouwen) maar vooral het genieten van je vakantie op deze jonge leeftijd, wat naar mijn mening belangrijker is dan hoog scoren in een contest waarin winnen als naturel beginner kwasie onbegonnen werk is.

Je doorzettingsvermogen siert je wel, mijn gedachte achter het stoppen met fel cutten is voorkomen van kracht/massa verlies (wat zeker naturel moeilijk is op te bouwen) maar vooral het genieten van je vakantie op deze jonge leeftijd, wat naar mijn mening belangrijker is dan hoog scoren in een contest waarin winnen als naturel beginner kwasie onbegonnen werk is.
Ik begrijp je redenatie volkomen. Maar dan kun je beter helemaal niet aan zo'n contest beginnen vanuit zijn startpunt geredeneerd. Als je er dan toch voor wilt gaan, ga er dan ook vol voor!

Laatst bewerkt:
We zullen het zien

Ik begrijp je redenatie volkomen. Maar dan kun je beter helemaal niet aan zo'n contest beginnen vanuit zijn startpunt geredeneerd. Als je er dan toch voor wilt gaat, ga er dan ook vol voor!
als de shape en massa er voor is volg ik je redenatie, maar cutten van een beginners-hoeveelheid massa naar gwn extreem mager heeft hier nog geen enkele keer hoge punten gescoord.

Hier wil ik niet mee zeggen dat @rippedmeeuw geen goed fysiek heef, integendeel
Enkel dat personen met relatief weinig massa nog nooit hoog hebben gescoord, dus dat het daarom op dit moment mss nog niet de moeite is om full-out te gaan voor de contest.
ik duim voor je hoor :) het is goed dat je niet klakkeloos naar iedereen luistert en voor je eigen doelen gaat.

als de shape en massa er voor is volg ik je redenatie, maar cutten van een beginners-hoeveelheid massa naar gwn extreem mager heeft hier nog geen enkele keer hoge punten gescoord.

Hier wil ik niet mee zeggen dat @rippedmeeuw geen goed fysiek heef, integendeel
Enkel dat personen met relatief weinig massa nog nooit hoog hebben gescoord, dus dat het daarom op dit moment mss nog niet de moeite is om full-out te gaan voor de contest.

ik duim voor je hoor :) het is goed dat je niet klakkeloos naar iedereen luistert en voor je eigen doelen gaat.
Vind het wel zwaar word erg lastig droog het lijkt bijna onmogelijk om onder de 69kg te komen haha

Denk dat je je cardio moet verhogen

Begin van de contest woog je nog 70.2 dus 0.5kg afgevallen in een dikke maand.
Denk dat je echt wel wat meer cardio moet gaan doen dan een stukje extra lopen..
Verder goed bezig. Knap dat je het nog steeds volhoud. 5 maand lang al aan het cutten. Dat doe ik je niet na =p

Begin van de contest woog je nog 70.2 dus 0.5kg afgevallen in een dikke maand.
Denk dat je echt wel wat meer cardio moet gaan doen dan een stukje extra lopen..
Verder goed bezig. Knap dat je het nog steeds volhoud. 5 maand lang al aan het cutten. Dat doe ik je niet na =p
Ik loop al extra naar de sportschool. Als ik naar de sportschool loop dat is 45min heen en terug. @Portonia1 bedoel je daar nog 45 min bij op?

Ik loop al extra naar de sportschool. Als ik naar de sportschool loop dat is 45min heen en terug. @Portonia1 bedoel je daar nog 45 min bij op?
Als jij voorheen niet naar de sportschool liep, maar nu wel en je doet er 3 kwartier over dan heb je idd 45 min extra cardio toegevoegd. Lopen verbrand alleen enorm weinig dus wat je zou kunnen doen is binnen die 45 min die je extra doet nu door naar de gym te lopen, gewoon wat intensievere cardio te doen ipv lopen. Ga hardlopen naar de gym, of fiets een blokje om in een intensiever tempo.

Als jij voorheen niet naar de sportschool liep, maar nu wel en je doet er 3 kwartier over dan heb je idd 45 min extra cardio toegevoegd. Lopen verbrand alleen enorm weinig dus wat je zou kunnen doen is binnen die 45 min die je extra doet nu door naar de gym te lopen, gewoon wat intensievere cardio te doen ipv lopen. Ga hardlopen naar de gym, of fiets een blokje om in een intensiever tempo.
Het is in totaal 90min lopen he heen is 45min terug ook. Kan daarna ook nog 20min op de crosstrainer of fiets pakken.

• Like
Waarderingen: Apw
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven