MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij deed die mbo 4 ik niffo 1 vmbo 🤡
Fryslan GIF by Praat mar Frysk

• Topic Starter Topic Starter
CC099230-4DEB-4EA0-91F1-EE4DCACFA025.jpeg

Zelfs in de cut krijg ik striemen erbij pfffff. Laatste keer dat ik mega veel striemen kreeg was in mijn eerste bulk.

Benen zien er best goed uit, moest ook wel met die gewichten voor leg oefeningen.
Voor de rest zou ik zeggen: foto's schieten en bulken met die hap (maar daar doe je niks mee hè? :roflol: )

Benen zien er best goed uit, moest ook wel met die gewichten voor leg oefeningen.
Voor de rest zou ik zeggen: foto's schieten en bulken met die hap (maar daar doe je niks mee hè? :roflol: )
Dan is deze contest log voor niks geweest. Maar als ik een bulk aanga gaan die gewichten als een raket omhoog. De stelling zegt al genoeg ja ik ben nog niet droog genoeg om de eindfoto’s te maken.

Leg day

Squats 5x5 95kg

Leg extension 3x15 45

Leg curl 3x15 45

Stiff leg dumbell deadlift 3x10 26kg

• Like
Waarderingen: Apw
Opzich wel zwakke squat voor relatief oke benen, squat je lowbar/highbar? Hoe is je techniek? Filmpje?
En ben je echt 19? Je lijkt wel 15 tov mij terwijl ik even oud ben, qua hoofd.
En je lijkt ook kleiner dan 1m77. Zou 1m72 op je fotos plakken

Laatst bewerkt:
Opzich wel zwakke squat voor relatief oke benen, squat je lowbar/highbar? Hoe is je techniek? Filmpje?
Ja maar daar kan ik niks aandoen dat ik er jong uitzie ik ben bijna 20 man. 1.77 klopt heb het laten opmeten.

Een vriend van mij gebruikt de sauna veel als hij cut en is er enorm positief over
Zelf geen ervaring mee, maar ik dacht ik meld het toch even :D

CC099230-4DEB-4EA0-91F1-EE4DCACFA025.jpeg

Zelfs in de cut krijg ik striemen erbij pfffff. Laatste keer dat ik mega veel striemen kreeg was in mijn eerste bulk.
Ik betwijfel of dit groeistriemen zijn. Dan zou de omvang van je bovenarmen flink moeten zijn toegenomen de afgelopen maanden. Is het niet een bloeduitstorting door een andere oorzaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven