Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Klopt, normaal gesproken zou ik zeggen dat je op 69 kg nog steeds skinnyfat bent en dat je er een eeuwigheid over doet om wat vet te verliezen. Maar nu zit ik op de tren.
Maar waarom kun je niet wegblijven je zorgt altijd voor een bad vibe.

Ik zit er over na te denken om mijn cut te beëindigen. En eerst op onderhoud te gaan trainen om dan daarna over te gaan naar een lean bulk.

Ik zit er over na te denken om mijn cut te beëindigen. En eerst op onderhoud te gaan trainen om dan daarna over te gaan naar een lean bulk.
Je hebt anderhalve maand erop zitten, nog 2 maanden vol maken en dan is je deelname aan de contest gewoon geldig.

Je zit al 6 weken op onderhoud ofzo
Daarom ik moet weer wat meer eten zodat ik wat zwaarder kan trainen. Merk ook dat ik na 5maand cutten er gewoon klaar mee ben en nu gewoon wil gainen. Had er ook meer van verwacht qua hoe droog ik ging worden. Maar dat heeft met massa te maken nog halve maand volhouden dan eindfoto’s maken. Ik ga nu wel al in kcals omhoog.

Je zit al 6 weken op onderhoud ofzo
Deze conclusie klinkt misschien hard, maar wordt na 6 weken 'cutten' waarin je slechts een paar ons bent afgevallen wel steeds aannemelijker. Maar het blijft voor mij (en ik denk voor velen hier) nog steeds een raadsel hoe je op zo weinig KCal's en zo veel trainen en bewegen niet verder afvalt.

Je had ook gewoon meer en optimaler cardio moeten doen, had je prima je doelen kunnen halen.
5maand cutten is genoeg. Je merkt het wel wanneer je mentaal gewoon je eindpunt hebt bereikt plus ik heb bijna nog geen massa dan is het nog moeilijker. Ik hoop dat ik wat spier kan gaan gainen op 2200 kcal

Deze conclusie klinkt misschien hard, maar wordt na 6 weken 'cutten' waarin je slechts een paar ons bent afgevallen wel steeds aannemelijker. Maar het blijft voor mij (en ik denk voor velen hier) nog steeds een raadsel hoe je op zo weinig KCal's en zo veel trainen en bewegen niet verder afvalt.
Vanochtend weer 69.7 laagste in deze cut was 69.3

Ik ga nu eerst beginnen op 2200kcal te eten. Vanuit daar ga ik elke dag mijn gewicht tracken. Ik probeer op gewicht te blijven of 0.1-0.3kg aan te komen. Wil nu massa gaan bouwen. Ik kan er nog droger uitzien als ik droge massa gain.

5maand cutten is genoeg. Je merkt het wel wanneer je mentaal gewoon je eindpunt hebt bereikt plus ik heb bijna nog geen massa dan is het nog moeilijker. Ik hoop dat ik wat spier kan gaan gainen op 2200 kcal
Je moet het ook zelf weten.. het is jouw beslissing wat je gaat doen, mij maakt het niet uit.
Alleen je loopt al weken te zagen en te klagen hoe zwaar je het hebt terwijl je niks afvalt en amper cardio doet wat dus impliceert dat je gewoon op onderhoud eet.
Als je dan nog veel honger hebt kun je op meerdere manieren dat proberen tegen te gaan, oa. door andere voedingskeuzes te maken.
Ik vind het allemaal wat aanstellerig maar goed, succes met je leanbulk in ieder geval dan :)

hoe nauwkeurig zijn de kcal.
hoe nauwkeurig is de cardio.
als je bewegen met bewegen gaat aanpassen.

nog geen 2 volle weken je eigen plan hebt gevolgd, op welke conclusie kan je dan stappen maken?

hoe nauwkeurig zijn de kcal.
hoe nauwkeurig is de cardio.
als je bewegen bewegen gaat aanpassen. nog geen 2 volle weken je eigen plan hebt gevolgd, op welke conclusie kan je dan stappen maken?
Ik track me kcal elke dag. Maar voel me er gewoon niet meer goed bij zo weinig eten. Ben er gewoon klaar mee dan volgend jaar maar helemaal ripped. Gaan nu eerst wel massa bouwen. Nu eerst op 2200kcal nu doe ik wat iedereen wil en wat ze mij adviseren is het weer niet goed haha

Nu eerst op 2200kcal nu doe ik wat iedereen wil en wat ze mij adviseren is het weer niet goed haha
Je moet niet doen wat iedereen wil...
Je moet doen wat jij wil, jij wilde cutten naar 65 kg toch? Luister dan naar de adviezen die je daarbij helpen ipv mensen die een tegengesteld advies geven.
Niet zo impulsief steeds je keuzes gaan veranderen

Als dit het resultaat van bijna een half jaar xutten is zou ik jouw ambities om op stage te gaan staan ook maar wat bijschaven 😅

Je moet niet doen wat iedereen wil...
Je moet doen wat jij wil, jij wilde cutten naar 65 kg toch? Luister dan naar de adviezen die je daarbij helpen ipv mensen die een tegengesteld advies geven.
Niet zo impulsief steeds je keuzes gaan veranderen
Klopt maar het gaat gewoon niet goed met cutten hoe het niet meer vol ben er gewoon klaar mee genoeg is genoeg ben er gewoon moe van. Ik wil gewoon wat massa bouwen vind het ook droog genoeg zo.

Ik track me kcal elke dag. Maar voel me er gewoon niet meer goed bij zo weinig eten. Ben er gewoon klaar mee dan volgend jaar maar helemaal ripped. Gaan nu eerst wel massa bouwen. Nu eerst op 2200kcal nu doe ik wat iedereen wil en wat ze mij adviseren is het weer niet goed haha
je moet een plan maken, en dat volgen. alle adviezen die worden gegeven hier is op basis van wat jij aangeeft waar je tegen aanloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven