AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
5maand cutten is genoeg. Je merkt het wel wanneer je mentaal gewoon je eindpunt hebt bereikt plus ik heb bijna nog geen massa dan is het nog moeilijker. Ik hoop dat ik wat spier kan gaan gainen op 2200 kcal
2200 kcal.. Gezien meerdere opmerkingen betwijfel ik echt serieus of jij je kcal wel goed telt.
Je traint 5 keer per weer ofzo en bent verder redelijk actief. Je gaat mij niet wijs maken dat jij aankomt of onderhoud op 2200.

Deze conclusie klinkt misschien hard, maar wordt na 6 weken 'cutten' waarin je slechts een paar ons bent afgevallen wel steeds aannemelijker. Maar het blijft voor mij (en ik denk voor velen hier) nog steeds een raadsel hoe je op zo weinig KCal's en zo veel trainen en bewegen niet verder afvalt.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Zijn onderhoud ligt gewoon veel lager dan gemiddeld hier op het forum, maar dat komt omdat hij nog geen 70 kg weegt. @natty87 weegt ongeveer hetzelfde op minder lengte en traint net zo zwaar of zwaarder. Zij valt ook niet af op 1900 kcal. Als @rippedmeeuw droger wilt worden moet hij of minder eten of meer bewegen.

• Topic Starter Topic Starter
2200 kcal.. Gezien meerdere opmerkingen betwijfel ik echt serieus of jij je kcal wel goed telt.
Je traint 5 keer per weer ofzo en bent verder redelijk actief. Je gaat mij niet wijs maken dat jij aankomt of onderhoud op 2200.
Ik weeg alles af hoezo niet goed tellen weeg zelfs mijn appels af

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Zijn onderhoud ligt gewoon veel lager dan gemiddeld hier op het forum, maar dat komt omdat hij nog geen 70 kg weegt. @natty87 weegt ongeveer hetzelfde op minder lengte en traint net zo zwaar of zwaarder. Zij valt ook niet af op 1900 kcal. Als @rippedmeeuw droger wilt worden moet hij of minder eten of meer bewegen.
Dit..

Ik eet atm maar 2400 kcal en weeg 99 (30kg meer dan @rippedmeeuw) en doe ook nog 4-5x per week cardio hartslag 135-140.
Het verschil tussen cutten en bulken bij mij is altijd super groot.
Maar goed er zijn genoeg lui die nog meer wegen die in de laatste weken van cut/prep op amper kcals zitten met een shitload cardio.
Is even doorzetten

Je moet niet vergeten dat ik nog bijna geen massa heb dat het daarom nog veel moeilijker is om droog te worden!?
Ja dit is jou al veelvuldig verteld.
Merijn had hier laatst wel een goede video over:
Volgens mij is de bovenstaande video hier al wel eens vaker gedeeld.

Je loopt niet te cutten, maar te kutten
wat wil je nu? Eruit gaan zien als een wielrenner, of gains?
blijkbaar eet je al op onderhoud want je valt niks af, dus gaat er iets verkeerd in je berekeningen of aannames?
en voor op onderhoud eten zijn je gains ook nog niet superdepuper.
dus trek een plan.

Als @rippedmeeuw droger wilt worden moet hij of minder eten of meer bewegen.
Dit is inderdaad heel het eiereten. Het is geen rocket science. Als je wilt afvallen moet je of meer bewegen of minder vreten. Ik zag hier ook al shit voorbij komen m.b.t. diet breaks etc, maar volgens die nieuwste studies heeft dat geen enkele meerwaarde voor vetverlies op getrainde mensen. Enige wat dat doet is ervoor zorgen dat je wellicht meer spieren behoudt.

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad heel het eiereten. Het is geen rocket science. Als je wilt afvallen moet of meer bewegen of minder vreten. Ik zag hier ook al shit voorbij komen m.b.t. diet breaks etc, maar volgens die nieuwste studies heeft dat geen enkele meerwaarde voor vetverlies op getrainde mensen. Enige wat dat doet is ervoor zorgen dat je wellicht meer spieren behoudt.
Die diet break vind ik sowieso dikke bullshit :roflol:

0DB756FB-AD14-4F7F-A313-52440424152E.jpeg

Mensen doen niet alsof ik geen resulaat heb behaald ik ben er hartstikke blij mee

0DB756FB-AD14-4F7F-A313-52440424152E.jpeg

Mensen doen niet alsof ik geen resulaat heb behaald ik ben er hartstikke blij mee
1623060590348.png

Het is niet dat je geen resultaat hebt geboekt, je had veel meer resultaat kunnen boeken
Foto hierboven links is genomen op 02-03-21, foto rechts is genomen op 28-05-21, niet helemaal dezelfde foto dat geef ik dan wel weer toe
Links woog ik 78 (ik denk wel 20% vet), rechts woog ik 67 (ik gok 13-14%)
Ben nog steeds aan het cutten en moet gewoon een shit ton aan cardio doen om af te vallen, maar zoals hierboven al genoemd is, het is geen rocket science

Maar fucking 5 maanden hierover gedaan? Volgende cut maar wat meer cardio gaan doen...

Ik betwijfel of dit groeistriemen zijn. Dan zou de omvang van je bovenarmen flink moeten zijn toegenomen de afgelopen maanden. Is het niet een bloeduitstorting door een andere oorzaak?
Het lijkt idd meer op wrijving langs een touw of id.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven