XXL Nutrition

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit..

Ik eet atm maar 2400 kcal en weeg 99 (30kg meer dan @rippedmeeuw) en doe ook nog 4-5x per week cardio hartslag 135-140.
Het verschil tussen cutten en bulken bij mij is altijd super groot.
Maar goed er zijn genoeg lui die nog meer wegen die in de laatste weken van cut/prep op amper kcals zitten met een shitload cardio.
Is even doorzetten

Precies. Ik zat ook wekenlang op 1800, plus anderhalfuur cardio per dag. En met zo weinig vet op je lijf ga je dat wel voelen. Hij zit nu al te janken. De volgende keer gewoon minder huilie doen en advies opvolgen van de leden met ervaring ipv dat gezever van er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Je moet niet vergeten dat ik nog bijna geen massa heb dat het daarom nog veel moeilijker is om droog te worden!?
Niet helemaal, maar wel bijna: als je meer spiermassa hebt ligt je basis verbruik een stukje hoger en ga je makkelijker afvallen op dezelfde hoeveelheid calorieen.
Ik vind het heel dapper dat je je hebt ingeschreven voor deze contest, maar misschien moeten we concluderen dat het gewoon wat te vroeg in je fitness'carriëre' was.

Hij had beter vanaf dag 1 op onderhoud kunnen eten en gelijk wat cardio doen en langzaam per week meer cardio toevoegen. Als je dan voor je gevoel genoeg cardio doet kan je alsnog zakken in calorieën.

En denk ook dat je veel meer uit je voeding kan halen dan dat wat je toen at. Dan had je veel meer energie en was het echt een stuk gemakkelijker gegaan.

Jeff nippard had er laatst een video over gemaakt. Volgens studies heeft het alleen effect als je obese bent. Niet voor getrainde mensen. Het heeft wel enkele voordelen, maar niet voor fatloss.
Werkt perfect voor mij, maar ik cut ook extreem laag in kcal voor ik ze neem ..

• Topic Starter Topic Starter
Niet helemaal, maar wel bijna: als je meer spiermassa hebt ligt je basis verbruik een stukje hoger en ga je makkelijker afvallen op dezelfde hoeveelheid calorieen.
Ik vind het heel dapper dat je je hebt ingeschreven voor deze contest, maar misschien moeten we concluderen dat het gewoon wat te vroeg in je fitness'carriëre' was.
Zei ik ook al maarja

Lijkt me ook overbodig om de eindfoto’s te maken

Mensen doen net alsof ik al een zieke competitie bodybuilder ben ik ben nog maar 19 ik moet nog veel leren en veel jaren trainen ik ben trots op het resultaat

Mensen doen net alsof ik al een zieke competitie bodybuilder ben ik ben nog maar 19 ik moet nog veel leren en veel jaren trainen ik ben trots op het resultaat
Nattymark heeft nog volwassener gedrag dan jij. Wat boeit die 19 jaar? Je kan toch zelfstandig gaan lopen of minder eten? Uiteraard mag je wel trots zijn, meesten zien er slechter uit.

Nattymark heeft nog volwassener gedrag dan jij. Wat boeit die 19 jaar? Je kan toch zelfstandig gaan lopen of minder eten? Uiteraard mag je wel trots zijn, meesten zien er slechter uit.
Daarom, hoezo dat nou weer ik zit 5maand in een cut normaal is het 3maand. Ik moet gewoon massa gaan bouwen nu wat heeft het voor zin om nu nog dieper te gaan!

Daarom, hoezo dat nou weer ik zit 5maand in een cut normaal is het 3maand. Ik moet gewoon massa gaan bouwen nu wat heeft het voor zin om nu nog dieper te gaan!
Weet ik veel, jij wou meedoen aan een contest? Om een propere basis te hebben om op te bulken denk ik? En wss zou je nu maar 3kg mogen bijkomen voor je weer te vet staat.

He didnt picked the cutlife the cutlife picked him
1623070133906.png

5maand cutten is genoeg. Je merkt het wel wanneer je mentaal gewoon je eindpunt hebt bereikt plus ik heb bijna nog geen massa dan is het nog moeilijker. Ik hoop dat ik wat spier kan gaan gainen op 2200 kcal
Denk dat je beter richting de 2500/2700 kcal gaan als je echt wat wil gainen. Kom je denk ook niks aan in vet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven