- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zit nu op 1900 en blijft op gewicht. Jij wilt er direct 600-800 kcal bij gooien? Lijkt me geen strak plan. Beter geleidelijk opbouwen.Denk dat je beter richting de 2500/2700 kcal gaan als je echt wat wil gainen. Kom je denk ook niks aan in vet.
Oke, bij mij ging dat wel goed. Maar hij kan beter naar jou luisteren xDHij zit nu op 1900 en blijft op gewicht. Jij wilt er direct 600-800 kcal bij gooien? Lijkt me geen strak plan. Beter geleidelijk opbouwen.
Ik begin nu eerst op 2200 denk dat dat wel een goed startpunt is. Dan wekelijks hoger gewicht met trainen. En elke dag gewicht tracken en ik ga weer creatine nemen.Hij zit nu op 1900 en blijft op gewicht. Jij wilt er direct 600-800 kcal bij gooien? Lijkt me geen strak plan. Beter geleidelijk opbouwen.
Aight! succes, lekker weer massa opbouwen! Denk als je volgend jaar meer massa hebt, en van minder 'ver' hoeft te komen. Het je wel gaat lukkenIk begin nu eerst op 2200 denk dat dat wel een goed startpunt is. Dan wekelijks hoger gewicht met trainen. En elke dag gewicht tracken en ik ga weer creatine nemen.
Je was toch al begonnen met creatine? Of alweer gestopt?Ik begin nu eerst op 2200 denk dat dat wel een goed startpunt is. Dan wekelijks hoger gewicht met trainen. En elke dag gewicht tracken en ik ga weer creatine nemen.
Niet mee begonnen. Vanaf vandaag begin ikJe was toch al begonnen met creatine? Of alweer gestopt?
Ja daarom. Lijkt me nu de beste keuze om nu op 2200 voor een langere tijd te trainen en dan het gewicht tracken en foto’s blijven maken. Wellicht ga ik nog droger lijken omdat ik droge massa gainHet cutten wordt in elk geval elke keer makkelijker. Je hebt elk jaar (of liefst meer als dat kan) meer massa en je weet steeds beter wat je doet.
3kg erbij en alweer vet dat denk ik niet. Vind dit een prima start punt om te gainenWeet ik veel, jij wou meedoen aan een contest? Om een propere basis te hebben om op te bulken denk ik? En wss zou je nu maar 3kg mogen bijkomen voor je weer te vet staat.
Klopt hoor, dat softe babyvet is er echt wel grotendeels af nu en staat er een leuke basis. En door dat eigenwijze van jou gaat het niet hard misschien, maar blijft de boodschap wel beter hangen (hoop ik, misschien, toch?).Mensen doen net alsof ik al een zieke competitie bodybuilder ben ik ben nog maar 19 ik moet nog veel leren en veel jaren trainen ik ben trots op het resultaat
Lekker bouwen nuKlopt hoor, dat softe babyvet is er echt wel grotendeels af nu en staat er een leuke basis. En door dat eigenwijze van jou gaat het niet hard misschien, maar blijft de boodschap wel beter hangen (hoop ik, misschien, toch?).
O.K. Misschien ga ik teveel van mezelf uit. In de contest van vorig jaar viel ik 6 kg af in 9 weken, van 72 naar 66 kg. Gewicht dus vergelijkbaar met @rippedmeeuw , maar dan (flink) leaner. En ik deed thuis wat kracht met elastieken en wandelen als cardio. Gemiddelde intake over die 9 weken was 2683 KCal! Daarop viel ik dus af als een speer.Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Zijn onderhoud ligt gewoon veel lager dan gemiddeld hier op het forum, maar dat komt omdat hij nog geen 70 kg weegt. @natty87 weegt ongeveer hetzelfde op minder lengte en traint net zo zwaar of zwaarder. Zij valt ook niet af op 1900 kcal. Als @rippedmeeuw droger wilt worden moet hij of minder eten of meer bewegen.
De gemiddelde kantoor flippo wordt dik op 2500.O.K. Misschien ga ik teveel van mezelf uit. In de contest van vorig jaar viel ik 6 kg af in 9 weken, van 72 naar 66 kg. Gewicht dus vergelijkbaar met @rippedmeeuw , maar dan (flink) leaner. En ik deed thuis wat kracht met elastieken en wandelen als cardio. Gemiddelde intake over die 9 weken was 2683 KCal! Daarop viel ik dus af als een speer.
Maar ook: een gemiddelde man heeft 2500 KCal nodig voor zijn onderhoud en de gemiddelde man is een stuk minder actief dan @rippedmeeuw. Dus ik blijf er bij dat ik het niet afvallen op 1900 KCal nogal vreemd vind.
Opzich hoef je niet veel massa te hebben om ripped te worden. Ik ben ook een flinke cut ingegaan toen ik nog niet super veel massa had en afgevallen tot 61 kg met nog nauwelijks lichaamsvet. Ik begon op 2800 calorieën en moest naar de 1800 toe aan het einde (dat was met 6 x trainen en elke dag een uur cardio).Daarom ik moet weer wat meer eten zodat ik wat zwaarder kan trainen. Merk ook dat ik na 5maand cutten er gewoon klaar mee ben en nu gewoon wil gainen. Had er ook meer van verwacht qua hoe droog ik ging worden. Maar dat heeft met massa te maken nog halve maand volhouden dan eindfoto’s maken. Ik ga nu wel al in kcals omhoog.
Alleen ga je dan, als je meedoet aan de contest, wel ergens onderaan bungelen in de uitslag. Been there, done that.Opzich hoef je niet veel massa te hebben om ripped te worden.

Gaat het om wie er het beste uitziet of wie de beste transformatie heef?Alleen ga je dan, als je meedoet aan de contest, wel ergens onderaan bungelen in de uitslag. Been there, done that.![]()
Die discussie komt elk jaar weer terug, maar zou ik hier niet willen voeren. Voor je het weet ben je 10 pagina's verder en blijven de meningen verdeeld.Gaat het om wie er het beste uitziet of wie de beste transformatie heef?
Ik ga nu gewoon massa bouwen dat is ten slotte wat ik het liefst wel als einddoel big wordenOpzich hoef je niet veel massa te hebben om ripped te worden. Ik ben ook een flinke cut ingegaan toen ik nog niet super veel massa had en afgevallen tot 61 kg met nog nauwelijks lichaamsvet. Ik begon op 2800 calorieën en moest naar de 1800 toe aan het einde (dat was met 6 x trainen en elke dag een uur cardio).
Het vergt gewoon meer cardio of je moet minder calorieën eten als je minder massa hebt. Ik denk ook dat je cut te lang heeft geduurd. Persoonlijk zou ik eerder 2-3 maanden deftig cutten en dan een lange tijd bulken ipv een voorzichtige lange cut.
Misschien even een maand op behoefte eten en een eindsprint inzetten?
Komende periode flink knallen dan! SuccesIk ga nu gewoon massa bouwen dat is ten slotte wat ik het liefst wel als einddoel big worden