AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Chestday 07-06-21

Borst

Bench press 3x10 75kg

Incline cable chest fly’s 3x10 12.5>>> dropset 2x12 7.5kg

Incline bench press 3x10 62.5kg

Low pulley cable 3x10 12.5

Schouders:

Standing dumbell press 3x10 14kg

Side raises dumbell 3x10 12kg

Dumbell front raises 3x10 9kg

Tricep:

Dips 3x12

Tricep pulldown 3x15

• Like
Waarderingen: Apw
Ik ga 2200-2400kcal eten max tot na de zomer. Na de zomer ga ik lean bulken. Hoop dat ik nog wat droge massa kan pakken zodat ik iets droger lijk. Vind het wel fijn om weer wat meer te eten ik ga vanavond met me pa na de bios. Heeft geen zin om eindfoto’s te maken voor de contest
Zoals al 101 keer gezegd, up the cardio.

• Like
Waarderingen: Apw
Ben gewoon klaar met cutten ik ben tevreden met hoe droog ik nu ben ik zie mijn buikspieren prima. Vind dit een prima startpunt om eerst op onderhoud te trainen en na de zomer met mijn lean bulk te beginnen.

Dit bedoel ik niet lullig maar jij hebt wel een beetje een vertekend beeld bij bepaalde dingen 🙃. Succes verder

O.K. Het is geen rocket-science. We hebben inmiddels vastgesteld dat je op 1900 KCal niet verder afvalt. Laten we er even vanuit gaan dat je je voeding nauwkeurig en volledig hebt getrackt. Hoe denk je dan droger te gaan worden op 2200-2400 KCal?

Los daarvan, ik vind het een prima besluit dat je na vijf maanden cutten en afzien daarmee wilt stoppen! Maar ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat je nu de komende maanden EN groter EN droger gaat worden...

Dus je stopt met de contest? :(
Ik ga niet meer verder cutten voel me er niet meer gelukkig bij om 1700 of minder te eten. Alles lijd eronder school mijn familie. Het heeft lang genoeg geduurd en het resultaat is prima ik ben er tevreden mee. Zie eindelijk een beetje definitie in mijn spieren.

Ben gewoon klaar met cutten ik ben tevreden met hoe droog ik nu ben ik zie mijn buikspieren prima. Vind dit een prima startpunt om eerst op onderhoud te trainen en na de zomer met mijn lean bulk te beginnen.
Waarom nu niet gewoon beginnen? Als je gewoon rustig aan bulkt word je echt niet direct moddervet hoor en kun je gewoon naar het strand "flaneren" zoals je het zelf zegt.
Welke schema hanteer je nu waarbij je progressief overload toepast?

O.K. Het is geen rocket-science. We hebben inmiddels vastgesteld dat je op 1900 KCal niet verder afvalt. Laten we er even vanuit gaan dat je je voeding nauwkeurig en volledig hebt getrackt. Hoe denk je dan droger te gaan worden op 2200-2400 KCal?

Los daarvan, ik vind het een prima besluit dat je na vijf maanden cutten en afzien daarmee wilt stoppen!
Jezus man wtf ben jij aan het overdrijven zeg :roflol:
Met deze instelling ga je nooit droog worden lmao
Jaman was al 69kg zie het nu er niet van in om nog lager te gaan als dat. Het is tijd om te gainen wil geen botje worden vind nu dat ik nog redelijk wat massa heb vastgehouden.

Jezus man wtf ben jij aan het overdrijven zeg :roflol:
Met deze instelling ga je nooit droog worden lmao
Heb 5maanden gecut waar praten we over gemiddelde cut fase is 8-12week jullie doen net alsof ik in de 1e week heb op gegeven. Ben er wel klaar mee

Heb 5maanden gecut waar praten we over gemiddelde cut fase is 8-12week jullie doen net alsof ik in de 1e week heb op gegeven. Ben er wel klaar mee
Hoezo gemiddelde cutfase is 8-12 weken? Dat is per individu verschillend... is maar net hoelang je wil.
Zelf ben ik ook bezig met een cut van 16-20 weken, @Furryx94 nog wel langer denk ik.
En trouwens je bent de afgelopen 6-7 weken niet eens aan het cutten, je hebt gewoon op onderhoud gegeten dus je hebt daadwerkelijk maar 3 maanden gecut ofzo.
Nogmaals prima als je niet verder wilt gaan, moet je zelf weten.
Maar stel je niet zo aan man

Waarom nu niet gewoon beginnen? Als je gewoon rustig aan bulkt word je echt niet direct moddervet hoor en kun je gewoon naar het strand "flaneren" zoals je het zelf zegt.
Welke schema hanteer je nu waarbij je progressief overload toepast?
Ja dat doe ik ook ik eet nu 2200 per dag kijken wat er gebeurd qua gewicht en lichaam. Ik doe nu maandag, borst schouders tricep. Dinsdag rug bicep. Woensdag benen en buik. En dan zo door tot ik 6x heb getraind. Heb wel angst om dik te worden daar moet ik eerlijk in zijn ben heel erg angstig om weer te dik te worden tijdens het bulken.

Heb wel angst om dik te worden daar moet ik eerlijk in zijn ben heel erg angstig om weer te dik te worden tijdens het bulken.
Never gonna happen op een true 2200 KCal/dag en 6x per week push/pull/legs training. Echt niet!

Meme Reaction GIF by Hyper RPG

Maar ik denk dat 2200 voor nu prima is om nu mee te beginnen. Vind mezelf zeker beach en festival ready. Dat was ook een beetje het doel. Voel me veel zelfverzekerder zie aders in me armen me hoofd is weer een stuk smaller zie me buikspieren ik ben tevreden met deze cut.

Hoezo gemiddelde cutfase is 8-12 weken? Dat is per individu verschillend... is maar net hoelang je wil.
Zelf ben ik ook bezig met een cut van 16-20 weken, @Furryx94 nog wel langer denk ik.
En trouwens je bent de afgelopen 6-7 weken niet eens aan het cutten, je hebt gewoon op onderhoud gegeten dus je hebt daadwerkelijk maar 3 maanden gecut ofzo.
Nogmaals prima als je niet verder wilt gaan, moet je zelf weten.
Maar stel je niet zo aan man
over 3 weken zit ik op 18 weken. dan is het voor mij ook genoeg geweest gelukkig.
gelukkig track ik mijn voeding nauwkeurig en mijn cardio.

weet ik wat mijn coach bedoeld als we stappen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven