MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat doe ik ook ik eet nu 2200 per dag kijken wat er gebeurd qua gewicht en lichaam. Ik doe nu maandag, borst schouders tricep. Dinsdag rug bicep. Woensdag benen en buik. En dan zo door tot ik 6x heb getraind. Heb wel angst om dik te worden daar moet ik eerlijk in zijn ben heel erg angstig om weer te dik te worden tijdens het bulken.
Niet dagelijks gaan kijken wat er gebeurd.
Elke ochtend na toilet bezoek op lege maag wegen en dan eind van de week het gemiddelde berekenen. Dat kijk je dan enkele weken aan en aan die trend kan je bijsturen.
Probeer te mikken op 0.2kg/week (1kg / maand) aankomen en zorg dat je elke training progressive overload toepast en dan kan het niet mis gaan.

Ik ga niet meer verder cutten voel me er niet meer gelukkig bij om 1700 of minder te eten. Alles lijd eronder school mijn familie. Het heeft lang genoeg geduurd en het resultaat is prima ik ben er tevreden mee. Zie eindelijk een beetje definitie in mijn spieren.
Verstandige beslissing

• Topic Starter Topic Starter
Niet dagelijks gaan kijken wat er gebeurd.
Elke ochtend na toilet bezoek op lege maag wegen en dan eind van de week het gemiddelde berekenen. Dat kijk je dan enkele weken aan en aan die trend kan je bijsturen.
Probeer te mikken op 0.2kg/week (1kg / maand) aankomen en zorg dat je elke training progressive overload toepast en dan kan het niet mis gaan.
Ik blijf het ook loggen dus houd het in de gaten ik schrijf alles op hier. K ga vanavond met mijn vader naar de bios dus dan ga ik wel iets bij de film nemen. Maar vanaf morgen log ik hier alles wat betreft gewicht voeding en training. Dan kunnen jullie corrigeren waar nodig! Als ik toch een mooie verandering zie in mijn fysiek ga ik toch nog eindfoto’s maken. Lekker 2200 kcal eten morgen ochtend log ik mijn startgewicht. K ga ook weer creatine nemen dus niet raar op kijken als ik in 1week tijd 1.5kg aankom.

Backday 08-06-21

Rug;

Pull ups 3x10

Latt pullfown 3x12 50

Standing cable rows 3x12 20

Straight arm pulldown 3x10 35

Bicep:

Cable one arm bicep curl 3x10 15

Hammer curls dumbell 14kilo 3x10

Ben benieuwd hoe jou cut gaat:trollface:
Waarschijnlijk minder beroerd dan die van jou.

Zonder gekheid. Succes Meeuw. Dubbele cijfers op compound lifts draaien. Goed eten en niet zo janken als je een beetje aankomt. In de weekenden ook nog een beetje genieten dan gaat het allemaal goed komen.

Waarschijnlijk minder beroerd dan die van jou.

Zonder gekheid. Succes Meeuw. Dubbele cijfers op compound lifts draaien. Goed eten en niet zo janken als je een beetje aankomt. In de weekenden ook nog een beetje genieten dan gaat het allemaal goed komen.
Mooie reactie thanks man ik blijf loggen met hoe het gaat. Laat maar weten als iets niet goed gaat of beter moet. Ik ben wel bang om dik te worden maar op strict 2200 kcal gaat dat niet lukken ik heb altijd op 2800-3000kcal gebulkt. In me eerste bulk zat ik zelfs aan het einde op 3500. Was toen moddervet geworden was bijna 85kg

Ga gwn juicen joh, beetje test kan geen kwaad

Mooie reactie thanks man ik blijf loggen met hoe het gaat. Laat maar weten als iets niet goed gaat of beter moet. Ik ben wel bang om dik te worden maar op strict 2200 kcal gaat dat niet lukken ik heb altijd op 2800-3000kcal gebulkt. In me eerste bulk zat ik zelfs aan het einde op 3500. Was toen moddervet geworden was bijna 85kg
Als je +300 - 500 kcal eet met gezonde voeding icm progressive overload kan er weinig gebeuren.

Soms vraag ik me af of er vroeger ook zo'n domme mensen bestonden, of is dat iets van deze tijd? En wat gebeurde er dan met die mensen toen?
Het lijkt wel alsof dit forum zo'n mensen aantrekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven