- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk toch
Ik space 'em soms echt van jouw uitlatingen/acties ouwe, ga niet voor je liegen
Dat was jij toch? Met verstand van cutten?
Klopt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.Ik ga niet meer verder cutten voel me er niet meer gelukkig bij om 1700 of minder te eten. Alles lijd eronder school mijn familie. Het heeft lang genoeg geduurd en het resultaat is prima ik ben er tevreden mee. Zie eindelijk een beetje definitie in mijn spieren.
Ik weet het nog niet
Tuurlijk ook al neemt niemand me serieus, ze volgen me wel🤣
Valt wel mee toch? Afgezien van een paar onzekere types die het lekker vinden om je af te kraken. Dat is hun probleem, moet je maar denken.
Ik ga toch gewoon doorValt wel mee toch? Afgezien van een paar onzekere types die het lekker vinden om je af te kraken. Dat is hun probleem, moet je maar denken.
Thanks man topperJa, leuk man hier.
Wel veel verschillende meningen.
Mooi dat je verder gaat met opbouwen. Succes![]()
Geen PM gestuurd, maar ik vind camelus ook een verschrikkelijk zuur negatief mannetje die alleen probeert te kleineren. Niet te motiveren.
Die kerel op nummer 6 is een goeie gast vgm

Tuurlijk nemen mensen je serieus. Ondanks de eigenwijzigheid en wisselingen van strategie. Er is wel inzet en er wordt gewerkt.Tuurlijk ook al neemt niemand me serieus, ze volgen me wel🤣

Geen PM gestuurd, maar ik vind camelus ook een verschrikkelijk zuur negatief mannetje die alleen probeert te kleineren. Niet te motiveren.

Het valt mij meer op dat kameel vaak juist positief is of complimenten geeft aan mensen die het beste proberen eruit te halen en dit op een doordachte manier doen, dus niet zomaar wat aankloten. Zal wel aan mij liggenGeen PM gestuurd, maar ik vind camelus ook een verschrikkelijk zuur negatief mannetje die alleen probeert te kleineren. Niet te motiveren.
En kritiek mag aanwezig zijn, zeker bij een sport als deze. Is aan de persoon zelf welke draai hij/zij eraan heeftHet valt mij meer op dat kameel vaak juist positief is of complimenten geeft aan mensen die het beste proberen eruit te halen en dit op een doordachte manier doen, dus niet zomaar wat aankloten. Zal wel aan mij liggen