Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar ik ben 20 ik hoor het vaker dat ik jong lijk dat vind ik echt kloten maarja kan er niks aandoen natuurlijk
Over een jaar of 20 is iedereen jaloers 😂

Ik werd ook vaak 15 geschat op mijn 20e waar ik toen niet zo blij mee was (nu is het een compliment als ik in de 20 wordt geschat🤓).

• Topic Starter Topic Starter
Over een jaar of 20 is iedereen jaloers 😂

Ik werd ook vaak 15 geschat op mijn 20e waar ik toen niet zo blij mee was (nu is het een compliment als ik in de 20 wordt geschat🤓).
Precies een vriend van mij lijkt 25 omdat hij gewoon een volledige baard heeft

Ik werd ook vaak veel jonger geschat toen ik begin 20 was, maar toen begon ik met tren.

06E2A457-8A14-4DC8-87F4-B3B0BABDF15A.jpeg
7F6EC1B7-09D4-4897-8B64-89610163E70D.jpeg

Ben erg blij met dit resultaat lekker flaneren deze zomer! En ik ben bijna 20 wat wil je nog meer.
Misschien nu eens een cut overwegen?

Steroids(tren in het bijzonder), roken, drugs, veel zonnebank en een teruggetrokken haarlijn en je ziet er zo 20 jaar ouder uit. Kijk maar naar een paar van dit forum :trollface:
Ben blij dat ik een goede haarlijn heb. Maar kan over een paar jaar anders zijn 🤣

Hij is gewoon een zuur mannetje niemand mag hem altijd beginnende bodybuilders onderuit halen. Krijg genoeg pm’s van mensen die hem ook verschrikkelijk naar vinden
omdat die feiten de wereld in gooit. of omdat al die zeurders. jaloers zijn op hem?

omdat die feiten de wereld in gooit. of omdat al die zeurders. jaloers zijn op hem?
Dikke onzin hij gooit alleen maar negatieve bagger de wereld in. Hij kan nog geen hond motiveren. Er Zijn genoeg andere gasten hier die wel motiveren en informatie geven op een positieve manier.

Dikke onzin hij gooit alleen maar negatieve bagger de wereld in. Hij kan nog geen hond motiveren. Er Zijn genoeg andere gasten hier die wel motiveren en informatie geven op een positieve manier.
Hij geeft wel goede feedback, alleen wind hij er geen doekjes om :p

Maar om weer even on-topic te gaan: Je gaat dus wel door met deze contest? En wat is je plan dan precies tot eind augustus? Licht boven onderhoud gaan eten? (een zogenaamde lean bulk)

Maar om weer even on-topic te gaan: Je gaat dus wel door met deze contest? En wat is je plan dan precies tot eind augustus? Licht boven onderhoud gaan eten? (een zogenaamde lean bulk)
Ik ga 2200-2400kcal eten max tot na de zomer. Na de zomer ga ik lean bulken. Hoop dat ik nog wat droge massa kan pakken zodat ik iets droger lijk. Vind het wel fijn om weer wat meer te eten ik ga vanavond met me pa na de bios. Heeft geen zin om eindfoto’s te maken voor de contest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven