MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als dit ook je voedingskeuzes waren toen je op 1800 KCal zat, vind ik het niet vreemd dat je honger zat te lijden. Waar zijn de groentes?
Eet genoeg groentes eet bijna elke avond 330gram aan groentes met kip was alleen vanavond niet moest snel weer weg vnv had me maaltijd moeten preppen!

Zal morgen even opnieuw mijn voeding sturen met alle feedback van jullie erin verwerkt!

Vervang bij je ontbijt de cornflakes door havermout/brinta oid Of muesli zonder toegevoegde suiker (van Zoelen muesli bevat haver/tarwevlokken met zonnebloempitten en wat rozijnen en is prima te doen). Moet je perse zoetigheid erbij kijk dan eens naar vruchten/vanille skyrr bij lidl. Zelfde voedingswaarde bijna als kwark.

Gooi er wat tomaatjes oid bij met je lunch.
Vervang de crackers en een deel kwark eens door een tonijnsalade van een blikje tonijn met wat augurk en ui en ketchup oid met rijstwafels. Wat extra Sla als vulling.

Eet fatsoenlijk warm.
Vlees met iets van koolhydraten en groente.
Kan je niet koken... blik spercibonen oid met een blikje mais/bruine bonen of linzen mengen, wat gerookte kip/tonijn/ham oid erdoor en wat ketchup of sweet chilisaus en je hebt een prima "salade". Kan je nog opwarmen in de magnetron ook.

Het is simpel allemaal. Iig beter dan alleen kwark honingringen en melk...

Die lunch zou ik nog honger hebben daarna... veel kcal rijke dingen die voor geen meter vullen.
Avondeten alleen kip en groenten?
Dat vult ook niet echt. Althans je hebt deel erna weer trek want je mist overal de langzame koolhydraten en vezels.

Die lunch zou ik nog honger hebben daarna... veel kcal rijke dingen die voor geen meter vullen.
Avondeten alleen kip en groenten?
Dat vult ook niet echt. Althans je hebt deel erna weer trek want je mist overal de langzame koolhydraten en vezels.
Ben een student ik ben geen expert in de keuken en woon nog bij mijn pa. Maar ik probeer iets met je tips te doen. Vind brinta met 30gram pindakaas ook heel lekker. En brood. Avond eten zou ik kip/vis kunnen doen met groentes uit blik (koken)met gekookte aardappelen of rijst erbij met 10ml woksaus op de blokjes kip en groentes.

Ik zal morgen even opnieuw mijn voeding sturen ik ga er iets meedoen thanks!

30 gram pindakaas plus cornflakes is wel aardig wat calorieën ook niet,?

Gewoon opmaken wat je hebt.
Ik heb ook op kamers gezeten en in die tijd moest ik rondkomen op 25 gulden per week (ja...ouwe sok).. :o
Maar peulvruchten, rijst en pasta zijn prima betaalbaar. Ik was ook van t simpele... gehakt (of kip of eitje), uitje erbij tomaten erbij, blik bruine bonen of witte bonen in tomatensaus erbij en piccalilly... was bijna dagelijkse kost en ging er prima in
Bonen kan je vervangen door mais, rijst, geroosterd brood smaakt er ook prima bij. Bak yoghurt toe en je hebt relatief weinig kcal en best wat volume.
Denk ipv blik groente ook eens aan diepvries. Spercibonen uit de diepvries is 5 min koken en klaar.
Surinaamse boontjes maken. Kip bakken, uitje erbij, spercibonen en afblussen met wat ketjap.
Het oorspronkelijke recept is Surinaamse andijvie. Dus ipv spercibonen andijvie nemen. Is supersnel klaar.

Gewoon wat ideetjes.

Oh ja... roggebrood... in mijn tijd met boter en suiker of katenspek met mosterd (nooit af hoeven vallen).
Maar roggebrood vult lekker. :)

Gewoon opmaken wat je hebt.
Ik heb ook op kamers gezeten en in die tijd moest ik rondkomen op 25 gulden per week (ja...ouwe sok).. :o
Maar peulvruchten, rijst en pasta zijn prima betaalbaar. Ik was ook van t simpele... gehakt (of kip of eitje), uitje erbij tomaten erbij, blik bruine bonen of witte bonen in tomatensaus erbij en piccalilly... was bijna dagelijkse kost en ging er prima in
Bonen kan je vervangen door mais, rijst, geroosterd brood smaakt er ook prima bij. Bak yoghurt toe en je hebt relatief weinig kcal en best wat volume.
Denk ipv blik groente ook eens aan diepvries. Spercibonen uit de diepvries is 5 min koken en klaar.
Surinaamse boontjes maken. Kip bakken, uitje erbij, spercibonen en afblussen met wat ketjap.
Het oorspronkelijke recept is Surinaamse andijvie. Dus ipv spercibonen andijvie nemen. Is supersnel klaar.

Gewoon wat ideetjes.

Oh ja... roggebrood... in mijn tijd met boter en suiker of katenspek met mosterd (nooit af hoeven vallen).
Maar roggebrood vult lekker. :)
Erg goede tips. Eet ook weleens diepvries maaltijden in een zak van de lidl met kip macro’s daarvan zijn ook wel goed. Mijn vader heeft nasi vandaag gemaakt alleen ik vind het lastig om daar van te eten omdat ik niet weet hoeveel kcal er precies inzitten.

Erg goede tips. Eet ook weleens diepvries maaltijden in een zak van de lidl met kip macro’s daarvan zijn ook wel goed. Mijn vader heeft nasi vandaag gemaakt alleen ik vind het lastig om daar van te eten omdat ik niet weet hoeveel kcal er precies inzitten.
Hoe maakt je vader nasi?
Bakt hij de rijst en zit er vlees in?
Dan kan je een gemiddelde voedingswaarde van ca.160 kcal per 100 gram aanhouden. 1 opscheplepel is meestal rond 50-60 gr.
Het komt echt niet op die ene maaltijd aan.
Dan neem je desnoods over de dag 20 gr minder van die honing ringen.
Balans zoeken meeuwtje. Blijven zweven in de lucht ;)

Ik neem het elke ochtend. Heerlijk! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven