Kwarkkrawk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al had je je squats niet, je bent wel vooruit gegaan vergeleken met je vorige sets, which is nice.
Succes met je cut! Hoop dat je lekker kan blijven presteren ondanks de energiebeperking.
Een paar dingen waar ik benieuwd naar ben, om een goed beeld te krijgen:
Ga je evenveel eten op trainingsdagen en rustdagen? Welke verhouding van je macro's hou je ongeveer aan? En tot welke body weight wil je ongeveer doorgaan en hoe lang verwacht je daar over te doen?
Met 30 min cardio per train erbij kan dat wel eens hard gaan. Go for it!
Ook in! Nette stats man, je 'highlights' filmpje is ook nice man, gevaarijke knie heb je haha. Hoe ben jij begonnen met 5x5? Ben je eerste onder je 5RM begonnen of heb je het gewoon vanaf je 5RM max telkens weer verhoogd?
Welkom, tnx!
Toen ik begon met dit schema was ik niet nieuw met krachttraining maar deed ik het gewoon veel te weinig. Ik ben dus niet met een lege barbell begonnen. Squat begon ik op 70kg, Bench op 75kg, deadlift op 110kg, oh press op 37,5kg en bor op 50kg.
Ik wil trouwens aankomende maandag beginnen met cutten, kan ik morgen mog even goed boodschsppen inslaan!

Aha, ben zelf ook net begonnen met een 3x5 maar omdat overal wordt aangeraden en ook door Rippetoe zelf ben ik ver onder mijn huidige stats begonnen, maar vraag me af hoeveel zin dat heeft als ik dus zie dat jij gewoon goed vooruit gaat zonder dat je dat hebt gedaan. Verspilde tijd denk ik dan...
Hoop dat je stats zo vooruit blijven knallen als je gaat cutten, het zou te jammer zijn als je nu met zulke vorderingen vastloopt, maar ik snap natuurlijk wel dat je wilt cutten.
Laag beginnen heeft puur te maken met het aanleren van de juiste techniek. Als je alle oefeningen al lange tijd beheerst lijkt me dat verspilde tijd, anders niet.
Zelfde progressie als in de bulk verwacht ik niet. Maar ik denk ook echt niet dat ik snel vast ga lopen. We gaan het zien!
Vooral zonde van de squat, maarja niks aan te doen toch? Volgende keer beter, ben je al begonnen met cutten?Gisteren had ik echt een waardeloze training.
Ik had maar 5 uurtjes geslapen dus de verwachtingen waren niet heel hoog.
Ook had ik maar een half uur de tijd dus alles gehaast.
Bodyweight: 102,0 kg
Squat:
60kg 10x (paused reps)
80kg 5x
95kg 5x
80kg 5x
97,5kg 2x (kreeg er echt niet meer uit…)
60kg 5x (paused reps)
Bench press:
60kg 8x
80kg 8x
90kg 5x
95kg 5x
97,5kg 4x
Bent over row:
60kg 8/8/8
Echt super zwakke training.
Ik heb aankomende dagen nachtdienst en omdat ik dan toch niet ga trainen ga ik vandaag weer.
Hoop wel op betere resultaten. Heb alle tijd dus ga gewoon 5x5.
Vooral zonde van de squat, maarja niks aan te doen toch? Volgende keer beter, ben je al begonnen met cutten?
Je lichaam moet de eerste week ff flink wennen en dat is dan ook meteen de zwaarste week, daarna gaat het stukken makkelijker! Vooral tijdens het cutten niet opgeven als je keer erboven zit. Gewoon de dag er na weer goed eraan houden!