XXL Nutrition

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag
Lekker, eigenlijk niets te klagen.
Morgen onder het mes, 4 verstandskiezen en een een paar pinnetjes die de kaak bijeen houden worden verwijderd dus ik ben benieuwd hoe ik eruit kom en wanneer ik weer voluit kan trainen.

Deadlift

3*175 70%
3*197,5 80%
5*222,5 90% BOOM (cycle 1 4 weken geleden 4*217,5)

BOR
1*6*115
1*6*115
1*6*115

CGBP
1*6*100
1*6*100
1*6*110

Skullcrusher

1*8*42
1*8*42
1*8*42

Pulldown
1*8*90
1*8*90
1*8*90

half uur brute cardio!

succes morgen... enne.. aangemeld voor februari?

btw, wanneer schikt het jou om tussen 19 december en 4 januari een SM training te doen? mijn voorkeur is soweiso op een zaterdag of ergens in een avond?

damned lekkere sterke Deadlift !!!

dikke dl!
succes met je verstands kies!

succes morgen... enne.. aangemeld voor februari?

btw, wanneer schikt het jou om tussen 19 december en 4 januari een SM training te doen? mijn voorkeur is soweiso op een zaterdag of ergens in een avond?

Uhm..voor de wedstrijd van chickie? ja doe wel mee hoor! met de clinics denk ik trouwens niet. ligt eraan of ze in een deload vallen, wil er geen trainingsdag voor missen

damned lekkere sterke Deadlift !!!

thx man! heb zin om te toppen 250 for the win

Nee de dames hebben nog niets laten weten. Ik moet altijd er minimaal 2x om vragen. :rolleyes:

hahaha zeurkous, ik doe gewoon mee hoor.

dikke dl!
succes met je verstands kies!

Thx, echt brutal gewoon. 4 verstandskiezen en 2 plaatjes later en ik kan amper praten, laat staan eten. nu maar banaan, pindakaas, whey shakes:P ben benieuwd wanneer ik weer kan trainen

Hey gozer! Hoe is het nu met je? Moest ineens aan je kaak denken:angstig::kiss:...

En we gaan wel met die clinics meedoen toch? (10 januari)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Nee de dames hebben nog niets laten weten. Ik moet altijd er minimaal 2x om vragen. :rolleyes:

+1, irritante gasten zijn het ook. :o

Hey gozer! Hoe is het nu met je? Moest ineens aan je kaak denken:angstig::kiss:...

En we gaan wel met die clinics meedoen toch? (10 januari)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

+1, irritante gasten zijn het ook. :o

Nog steeds niet best man, voel me een ecto kan niet goed eten en trainen zit er nog steeds niet in. maja ik zie het maar als een verkapte deload. clinic moeten we nog maar even overleggen.

Laatst bewerkt:
balen van je kaak !! Beterschap !! hopelijk kun je snel weer lekker eten en trainen !!

Training vandaag hersteltraining
Voelde me nog steeds k*t. Ben bij inspanning ****ing duizelig, eet niet goed en voel me een alsof ik met trainen een jaar ben teruggeworpen. Echt vertyfd. Maar om dat gevoel kwijt te raken, moest ik wel trainen.

Bench
10*60 ****...duizelig, trillerig, zweten en voor het gevoel een drop in het hartritme ja **** ja...werd lijkbleek. toch doorgaan....t*fus narcose, heb al meer mensen gehoord die daar zo een last van hebben
8*100 mwoaaaa werd minder...
5*110
8*100

AA naar binnen nog steeds duizelig lijkbleek maja who cares.

Biceps oefening

Triceps oefening

Deadlift
4*150
2*180
1*200
1*230

Voelde me zo hardcore dat ik was gaan trainen, had helemaal geen groove en totaal geen zin. Daarbij was ik niet echt in vorm. Maar nu ik er toch was...

1*250 whahahaha gewoon een PR hahahahahahah **** yeah! WIE IS JE PAPA, waarop het ijzer zei: '' jij kevin, jij''

doe dit nooit meer, na de training stiekem de wc ingeslopen waar ik zielig op mijn knietjes de pot vol heb zitten kotsen.... tijdens de PULL kwam ik er verder achter dat er door de druk een hechting in mijn mond open gesprongen is whahahaha

haha damn it!!! lekker man!!

hele goeie troep zo!

hahha zo zie maar weer, dat je dan ineens een ****ing dikke pr kan neerzetten

hahaha jij bent wel hardcore tot op het bot ouwe!

Nice vent!
Welk BW?

haha echt lachen, helemaal verrot en toch een pr zetten !! Hardcore to the bonel respect !!

haha damn it!!! lekker man!!

hele goeie troep zo!

Thx man! zo lekker dit he in deze vorm 250...dan zit de 260 er op een goede dag ook in:D

hahha zo zie maar weer, dat je dan ineens een ****ing dikke pr kan neerzetten

hahah thx man!

hahaha jij bent wel hardcore tot op het bot ouwe!

HAHA ik probeer het wel....dacht achteraf ook wel ''jezus wat ben ik een imbeciel'':o

ben een ecto van 118 kilo:P:P dus 250 mag wel ook.

haha echt lachen, helemaal verrot en toch een pr zetten !! Hardcore to the bonel respect !!

whahaah thx! nu met knallende koppijn op het werk:cool:

Damn beest... yo daddy yo daddy yooooooo!

Waarom wil je trouwens minder diep zakken?

Waarmee midner diep zakken chick?

Weet je wat ik ga doen voor de vorm....Powerliftschoenen kopen, met een hakje. tis echt bizar wat een verschil dat maakt. Met iets onder je hielen zak je met een stabielere core en hoef je niet door te buigen om je diepte te halen
...

Terug
Naar boven