Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens wat zou ik doen? ben anderhalve week geleden geindigd in week 2 training 2 van cycle 2 van Wendler. Twijfel of ik hem moet oppikken waar ik gebleven was, moet beginnen in training 1 van week 2 of gewoon cycle 2 overnieuw moet doen.....?

anders ga je volgend jaar verder?
2e kerstdag moet je ook weer onderbreken met een sm training enzo... dan nog veel rommelige dagen ertussen waarop je waarschijnlijk niet kan trainen of niet volgens planning
btw, ik wil gerust eens je squat form checken (wanneer we elkaar weer meeten) en kijken of je wat aan tips vanaf mijn kant hebt. der moet sowieso een prettige manier zijn om te squatten zonder hakverhogingen

heb zin in de strongmantraining

haha jezus, hondsbrutale deadlift man
enne true.. basics zijn het belangrijkst
duder als dit pak sneeuw er volgende week ligt... moeten we misschien maar kijken of we IN de gym kunnen trainen
maar volgens one rep max calculators zit ik rond de 270 hahaha die dingen kloppen niet maar het is wel leuk om je ego te strelen
thx man hahaha ja met deze sneeuw wordt het echt helemaal nietsmaar volgens one rep max calculators zit ik rond de 270 hahaha die dingen kloppen niet maar het is wel leuk om je ego te strelen
![]()
ja idd! we kunnen dan nog wel wat verzinnen! farmers hold, log lift deadlift (hahahaha)

ja is goed man! heb nog nooit met bands chains e.d getraind. Lijkt me wel wat, wilde het eigenlijk bewaren voor als ik op een plateau kom
Binnen trainen gaat niks worden. Ten eerste is het buiten trainen gratis ten tweede gaat de gym om 13:00 dicht. Die sneeuw moet snel weg anders gaat het niks worden.![]()