Fitness Seller

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
haha ik wil juist dieper, ik bedoelde minder rompbuigen maar dieper zakken

High bar squat?

al geprobeerd, ik merk gewoon dat als ik squat ik altijd ver naar voren kom met mijn romp. Weet niet of ik het goed uitleg maar ik doe een poging. hoe dieper ik zak hoe verder mijn heupen omhoog komen waardoor mijn romp in een soort GM positie komt te staan. De diepte haal ik wel en mijn rug blijft uiteraard ook hol, maar ik denk dat ik, doordat ik verder naar voren kom ook meer mijn quads aanspreek tijdens de beweging.

Om nou zwaarder te kunnen gaan squaten ben ik eigenlijk begonnen met GM´s mijn romp kan dat gewicht prima handelen. Maar het is eigenlijk geen oplossing. Wat ik geprobeerd heb te doen is een positie vinden waarin ik wel lekker squat. Eigenlijk is dat gewoon met een hakje. Mijn rug blijft dan gewoon recht en ik buig dus niet meer voorover. Misschien korte hamstrings i dont know....

Wat een warrig verhaal trouwens. maar ben aan het werk dus het moet even snel tussendoor.

Laatst bewerkt:
Jongens wat zou ik doen? ben anderhalve week geleden geindigd in week 2 training 2 van cycle 2 van Wendler. Twijfel of ik hem moet oppikken waar ik gebleven was, moet beginnen in training 1 van week 2 of gewoon cycle 2 overnieuw moet doen.....?

Jongens wat zou ik doen? ben anderhalve week geleden geindigd in week 2 training 2 van cycle 2 van Wendler. Twijfel of ik hem moet oppikken waar ik gebleven was, moet beginnen in training 1 van week 2 of gewoon cycle 2 overnieuw moet doen.....?

anders ga je volgend jaar verder?

2e kerstdag moet je ook weer onderbreken met een sm training enzo... dan nog veel rommelige dagen ertussen waarop je waarschijnlijk niet kan trainen of niet volgens planning ;)

btw, ik wil gerust eens je squat form checken (wanneer we elkaar weer meeten) en kijken of je wat aan tips vanaf mijn kant hebt. der moet sowieso een prettige manier zijn om te squatten zonder hakverhogingen

anders ga je volgend jaar verder?

2e kerstdag moet je ook weer onderbreken met een sm training enzo... dan nog veel rommelige dagen ertussen waarop je waarschijnlijk niet kan trainen of niet volgens planning ;)

btw, ik wil gerust eens je squat form checken (wanneer we elkaar weer meeten) en kijken of je wat aan tips vanaf mijn kant hebt. der moet sowieso een prettige manier zijn om te squatten zonder hakverhogingen

Nice offer! iemand met jouw power to weight ratio moet er wel verstand van hebben.Gaan we dus zeker doen. heb alleen voor ik jou post las al besloten dat ik cycle 2 opnieuw begin maar wel weer 2,5 kilo plus in de gewichten. is dus 7,5 kilo in 6 weken nice, daar teken ik voor;)

Training vandaag
eigenlijk niks te klagen, alleen mentaal nog een beetje in de groove komen kracht loopt weer lekker:) heb zin in de strongmantraining

Benchpress
1*5 65%=95kg,
1*5 75%=110kg
1*5 85%=122,5 REP PR (zat voor het kaakgezeik op 6*120 als top dus ben lichamelijk al weer op niveau:D:D

Incline Dumbbell press strikt en diep
8*38
8*38
8*38

Flyes
8*26
8*26
8*26

Barbell dumbbell curl

8*50
8*50
8*50

Hammer curl
8*24
8*24
8*24

Cuban rotations4*8
Zwaardtrekken4*8

ha, alweer bees80!

Training van vandaag

Deadlift
5*162,5 65% (5*155)
5*187,5 75%(5*180)
9*212,5 85% ****ing dikke rep out REP PR

Pull down

8*90
8*90
8*90

Was zo kapot na de deadlift, heel erg misselijk doortrainen ging niet meer, maar ja who cares volgens Wendler is assistance niet belangrijk.

Het blijft een beetje kwakkelen maar ik zit er totaal niet mee. Ga gewoon naar huis als ik me niet 100% voel. Ik weet gewoon dat het met de kracht helemaal superieur zit. Er zit zoveel meer in dan er nu uitkomt. Als ik weer 100% ben gaan we toch gains zien:eek:

haha jezus, hondsbrutale deadlift man

enne true.. basics zijn het belangrijkst :D

duder als dit pak sneeuw er volgende week ligt... moeten we misschien maar kijken of we IN de gym kunnen trainen

haha jezus, hondsbrutale deadlift man

enne true.. basics zijn het belangrijkst :D

duder als dit pak sneeuw er volgende week ligt... moeten we misschien maar kijken of we IN de gym kunnen trainen

thx man hahaha ja met deze sneeuw wordt het echt helemaal niets:D maar volgens one rep max calculators zit ik rond de 270 hahaha die dingen kloppen niet maar het is wel leuk om je ego te strelen;)

thx man hahaha ja met deze sneeuw wordt het echt helemaal niets:D maar volgens one rep max calculators zit ik rond de 270 hahaha die dingen kloppen niet maar het is wel leuk om je ego te strelen;)

260 zit er wel in!

maar echt he.. dan moeten we gewoon chickert ff aankijken of we gewoon binnen kunnen beuken

ja idd! we kunnen dan nog wel wat verzinnen! farmers hold, log lift deadlift (hahahaha)

ja idd! we kunnen dan nog wel wat verzinnen! farmers hold, log lift deadlift (hahahaha)

met log kan je ook prima floor presses doen enzo

farmer deadlift is ook koel... ik neem men bands toch mee sowieso dus dan kunnen we ze gewoon verzwaren :D

ja is goed man! heb nog nooit met bands chains e.d getraind. Lijkt me wel wat, wilde het eigenlijk bewaren voor als ik op een plateau kom

ik kan ook wel een plateau meenemen voor je hoor?

hahaha volgens mij hadden wij een beetje miscommunicatie ik doelde op een plateau in het trainingsresultaat dus een half jaat vaststaan op een 260 deadlift of iets dergelijks! kan ook zijn dat je post gewoon een grapje was haha

Laatst bewerkt:
Binnen trainen gaat niks worden. Ten eerste is het buiten trainen gratis ten tweede gaat de gym om 13:00 dicht. Die sneeuw moet snel weg anders gaat het niks worden. :(

Binnen trainen gaat niks worden. Ten eerste is het buiten trainen gratis ten tweede gaat de gym om 13:00 dicht. Die sneeuw moet snel weg anders gaat het niks worden. :(

heb 9 *212,5 gedeadlift en train voor de complimentjes, dat kun je toch niet zomaar negeren?:eek::D

Netjes Omega! Zullen we nu gaan spelen in de sneeuw? Ik verveel me en er ligt echt veel:)

Die gewichten zijn gewoon ongeloofwaardig dus daar reageer ik niet eens meer op.

:jk:
sick bastard!

Terug
Naar boven