AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Hoe was de sneeuwballendate? :bukkake:

Training van vandaag
Lekkere getraind!

Squat
65% 5*145
75% 5*165
85% 5*185 lekker

Goodmorning
8*120
8*120
8*120

Seated cable row
8*100
8*100
8*100 full stack

CGBP
8*100
8*100
8*100

JW en Tatepresses supersets eerste keer wel lekker opgepompt
8*8
8*8
10*12
8*16
8*16

Laatst bewerkt:
Jij gaat komend jaar eens vet wat strongman wedstrijden draaien, weet zeker dat jij mooi in een b-wedstrijd kunt gaan draaien. Heb je al naar de fungames gekeken?
Misschien hebben onze belgische vrienden ook nog een leuke wedstrijd voor je.

Ohh ja en natuurlijk niet te vergeten weer een dikke training. Nice squats en die GM met 120kg... 2x zo zwaar als ik hanteer.

Laatst bewerkt:
Een dikke training waarbij je GM en squat er behoorlijk uitspringen.:)

Voortaan die chick gelijk inzepen als ze nog een keer iets dergelijks zegt...

Jij gaat komend jaar eens vet wat strongman wedstrijden draaien, weet zeker dat jij mooi in een b-wedstrijd kunt gaan draaien. Heb je al naar de fungames gekeken?
Misschien hebben onze belgische vrienden ook nog een leuke wedstrijd voor je.

Ohh ja en natuurlijk niet te vergeten weer een dikke training. Nice squats en die GM met 120kg... 2x zo zwaar als ik hanteer.

hahaha thx man! wil inderdaad volgend jaar een paar wedstrijden pakken! Misschien inderdaad ook wel een wedstrijd in belgie, dan worden we al internationale atleten:D;) gewichten gaan gewoon erg lekker. Wil alleen meer strongmantrainingen kunnen doen maar het weer zit voorlopig niet mee:mad:

Een dikke training waarbij je GM en squat er behoorlijk uitspringen.:)

Thx man! benen waren lekker maar die triceps zaten zo verschrikkelijk vol:D

Voortaan die chick gelijk inzepen als ze nog een keer iets dergelijks zegt...

Ophoeren met vrouwen. Heb er helemaal genoeg van :o

Tis nog een beetje vroeg maar vast wat doelen voor volgend jaar:

Clean 145 +30
Squat 240 +30
Deadlift 300 +50 (zit nu denk ik al een 260 in dus dan komt het neer op +40)
Bench 170 +32
Pushpress 140 +30
loglift 130 +30 (denk ik)

Laatst bewerkt:
t*ring die squat ziet er netjes uit man en die doelen ook

geen last meer van de kaak zo te zien !! strakke sterke trainingen en mooie doelen

zieke squats man!

t*ring die squat ziet er netjes uit man en die doelen ook

Thx, zat nog wel meer in hoor. Wilde eigenlijk nog een zware beurt pakken. maar heb me een keer aan het schema gehouden:)

geen last meer van de kaak zo te zien !! strakke sterke trainingen en mooie doelen

haha nee idd die zat even niet meer in de weg!

http://www.realdutchpower.nl/kalender2010.htm

Zoek maar wat uit.
Zelf doe ik aan deze mee:
Fungames
New Comers Strong Man Cup (NSMB)

Deze kan misschien wat voor jou zijn op 30 april:
Sterkste Man van Zuid-Holland

Die new commers cup zit al vol, balen. Wil misschien wel als tweetal meedoen bij die fungames wedstrijd waar jij met roy aan mee doet. Sterkste man van Zuid-Holland is even afwachten wat voor niveau het wordt.

haha thx, over 2 weken worden ze echt zwaar heb mezelf toegezegd dat ik dan een keertje mag toppen!

Trainng van gisteren
afsluiting week 1 Wendler. Wat ik dacht bleek vandaag ook wel, de overhead dag heb ik iets te zwaar ingeschaald. heb deze in 5 weken ook met 7,5 kilo verhoogd. Voor de pushpress is dat ook gewoon te veel. Buiten dat had ik de dag voor de training een volleybaltoernooi:o waardoor ik last had van knietering en geen explosiviteit in de de pushpress kon brengen. ook 2 trainingen hiervoor met bench en cgbp veel van de triceps gevergd een sterke training was dus ook onmogelijk.
Al met al toch een lekkere training.

Pushpress
5*80
5*90
2*100 Stonden er 5 op het programma....

MP
8*60
8*60
8*60

Front Raise
8*24
8*24
8*24

One arm Dumbbell press even proberen, zie hem op wedstrijden wel eens voorbij komen
3*32 l&R
3*32 l&R
3*38 l&R
1*40 L&R zwaarder gaan ze niet. Maar denk dat 45 absoluut minimaal ook wel gaat.

Cuban rotations
4*8*10

Zwaard Trekken
4*8*7

Wedstrijden volgend jaar
Overweeg de sterkste man van Zuid-Holland mee te doen, maar dat hang er een beetje vanaf hoe zwaar die wedstrijd wordt.
Verder wil ik meedoen aan de sterkste junior wedstrijd van Wout Zijlstra en de Sterkste Krachtsporters van Nederland wedstrijd van de The Fungames.

Laatst bewerkt:
Denk dat dit hele mooie wedstrijden voor je zijn. NCC is niks voor jou, veel te licht.
Ik zit te twijfelen of ik in de volgende cycle de savickas press moet doen of de one arm db press.

Denk dat dit hele mooie wedstrijden voor je zijn. NCC is niks voor jou, veel te licht.
Ik zit te twijfelen of ik in de volgende cycle de savickas press moet doen of de one arm db press.

wij hebben een beetje contact chick....dacht ook aan een savickas press! wat me trouwens wel opviel aan de one arm dumbbell press is dat je core het zwaar te verduren krijgt!

Ok dan heb je me geholpen, het gaat de 1 arm db press worden dan want ik wil die core zwaar aanpakken. Thnx.

Ohh ja over komende zaterdag, de voorspellingen zien er goed uit. Morgen zet de dooi overdag in en zaterdag kan het zelfs 6 graden worden. Echter hebben we nu nog een flink pak sneeuw op de parkeerplaats liggen en die moet weg willen we events kunnen doen.

De gym wilt nog wel wat zout voor me strooien maar ik ben bang dat de dooi net iets te laat is om al het sneeuw weg te krijgen. Misschien kan jij helpen wat sneeuw te verwijderen zodat we toch zaterdag kunnen trainen.

Ja tuurlijk! zullen we dan gewoon wat eerder afspreken? wil best een uurtje sneeuw ruimen!

volleybaltoernooi? wtf kerel? daardoor knieblessures oplopen kan echt niet he :D

Terug
Naar boven