XXL Nutrition

Gewoon loggen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
whahah idd kan nu wel wat beweging gebruiken. eet echt onbehoorlijk veel de laatste dagen:eek: maar dan moet chickie wel even bevestigen dat we sneeuw gaan ruimen:D

volleybaltoernooi? wtf kerel? daardoor knieblessures oplopen kan echt niet he :D

hahaha qft maja, ik heb een grote muil toen er dus een bedrijventoernooi georganiseerd werd reageerde ik direct met de opmerking ''volleybal das voor homo's, als ik meedoe winnen we wel'' uiteindelijk iedere partij verloren. was pislink:o

lach maar, kijken wie het eerst bij de 300 is:fire::D

heb jij er nooit last van als je iemand vol in der volley balt? kevin namelijk wel... dan roeptie ook: "oooooooo mega"
:haha:wat een leuke woordspelingen!

Ik heb je laatste yoke niet meer gezien omdat wij aan het wheelflippen waren. Volgens mij ging je als een trein.

Jammer dat je die band niet kreeg geflipt, vorige keer lukte het je wel. Vanaf feb. gaan we vaker events doen kerel.

log
?x 55
?x 65
?x 70
1x 85
1x 90 PR op dit logje
1x 95 PR
1*100 PR 2e keer ooit met een log....
Fails met 105.

De cleans verliepen ook al niet geweldig. maar overhead is gewoon nog het zwakst

Yoke
30m 140 (sprinten)
30m 190 (sprinten)
30m 220 (rustig heen, sprintwerk terug)
30m 250 (rustig heen spritnen terug)
30m 280 (rustig heen en 1 drop omdat de Yoke ging glijden daarna beter neergelegd en de terugweg flink doorgestapt lopen met 300+ zit er al in.

Keg OH Press
paar singles, ook tussen de log en yoke door... en 1 keer BIERTJE moeten roepen. dat scheen hip te zijn? ding was 65 leeg ofzo

Stones
1x90 klote stone, had verder ook geen zin meer om iets met stones te doen.

Tire flips

0x 350
0x 350
0x 350

hoerenzooi, ding wilde gewoon niet echt onmogelijk, probleem is alleen dat ik em al is gelift had, en dat dat helemaal niet heel lastig ging. Toen was er alleen iemand bij die de band goed kent en precies wist waar ik hem moet pakken. Denk dat het iets technisch is wants sinds die ene flip, een aantal maanden terug ben ik alleen maar sterker geworden. Hoe dan ook verdient Erwin (starter) :bow2::clap::thumbs::thumbup::bow: het dat ik diep buig wat een brute flip!

Tire flips - back to back met Sander G en Omega
50x 250 was echt dood moet echt serieus aan de slag met de techniek. Ik had het ten opzichte van sander en erwin duidelijk het zwaarst

Conclusie: leuke dag, alleen maar enthousiaster geworden. Heb weer 2 bakstenen in mijn onderarmen. en kan mijn biceps niet eens flexen

Laatst bewerkt:
BEESCHT! Ik ben trots op je! Lees mijn log ook eens, ik heb een voorbeeld genomen aan jou en mij gisteren klem gezopen!

Damn 280kg yoke, wat een beest ben je ook.

idd zieke yoke

Hey eindbaas, ik denk ik kom hier je log checken. Jij en Hyped hebben wel flink gebeest met de yoke zeg. :cool:

Tire flips - back to back met Sander G en Omega
50x 250 was echt dood moet echt serieus aan de slag met de techniek. Ik had het ten opzichte van sander en erwin duidelijk het zwaarst

nice, ik heb een nieuwe nick? :D

maare mate, wat doen we nou. 170 of 200?

ik ga em denk ik morgen doen, hoewel men onderarmen nu officieel gesmoked zijn :eek:

Je yoke en log waren zeker sterk. Ga je nog wedstrijden draaien in 2010?

nice, ik heb een nieuwe nick? :D

maare mate, wat doen we nou. 170 of 200?

ik ga em denk ik morgen doen, hoewel men onderarmen nu officieel gesmoked zijn :eek:

haha jij mag kiezen ik vind 170 ook wel een keer leuk hoor. ga daarvoor denk ik de 260 nog ownen! maar heb je nu al getraind?

thx gast!

BEESCHT! Ik ben trots op je! Lees mijn log ook eens, ik heb een voorbeeld genomen aan jou en mij gisteren klem gezopen!

haha goedzo ik ben trots, heel trots! nu ga je groeien:eek:

Damn 280kg yoke, wat een beest ben je ook.
haha thx man, was een lekkere training!

Thx gast je hebt zelf ook flink gebeest!

Hey eindbaas, ik denk ik kom hier je log checken. Jij en Hyped hebben wel flink gebeest met de yoke zeg. :cool:
Thx, man! Je hebt zelf ook een lekkere training neergezet! kom vaker langs:)

Je yoke en log waren zeker sterk. Ga je nog wedstrijden draaien in 2010?
Thx man, je kunt er anders zelf ook wat van hoor! tireflip was echt bruut!

Training vandaag
nog spierpijn van de strongman dag maarja...

Bench heerlijk getraind samen met een turk die me wat technische dingetjes uitlegde. Ik focus me te hard, wordt woest op de barbell. Waardoor de press ongecontroleerd is. Die jongen kwam er bijstaan bij de 140 en dat was mijn mooiste beurt ooit! zonder opfokken, maar met concentratie
opwarmen tot 90 kg
3*100
3*117,5
4*130 rep pr
1*140PR ohhh stond niet op het schema:eek::D
9*100 samen met turk techniek oefenen

Incline dumbbell press
6*40
5*40 wtf fail?
6*40 descent...

Flyes
6*28
6*28
6*28

Barbell curl
*40
8*50
8*50
8*50

Hammer Curl arme, arme onderarmpjes
6*28
6*28
6*28

20 min cardio lekker!

Laatst bewerkt:
mooie pr man. bijna die magische 150 gehaald

haha jij mag kiezen ik vind 170 ook wel een keer leuk hoor. ga daarvoor denk ik de 260 nog ownen! maar heb je nu al getraind?

nee nog niet, ik verschuif het door naar woensdag.. wilde morgen gaan maar men onderarmen en biceps zijn nog volledig naar de tievus, vandaag heel de dag druk bezig geweest met klussen enzo... dus weinig van herstel terecht gekomen. elke schroef die ergens in gedraaid moest worden was brutal :roflol:

heb je ook blauwe plekken op je biceps van die tire?

maar prima. 170 dan :D

ik doe em woensdag!

dik bench pr man, hoop dat je spoedig richting 150+ mag beuken

sooo lekkere strongmantraining en stakke bench PR, en door een Turk ?? haha

WTF 140kg.. Zieke shit gek!!!
Lol'd turken.. :roflol:

nee nog niet, ik verschuif het door naar woensdag.. wilde morgen gaan maar men onderarmen en biceps zijn nog volledig naar de tievus, vandaag heel de dag druk bezig geweest met klussen enzo... dus weinig van herstel terecht gekomen. elke schroef die ergens in gedraaid moest worden was brutal :roflol:

heb je ook blauwe plekken op je biceps van die tire?

maar prima. 170 dan :D

ik doe em woensdag!

dik bench pr man, hoop dat je spoedig richting 150+ mag beuken

haah ja man net onder mijn biceps is het gewoon helemaal beurs! 170 is goed, dan kan ik daarvoor nog even toppen:) doe hem denk ik ook op woensdag! voor hoeveel reps gaan we? 20+?

sooo lekkere strongmantraining en stakke bench PR, en door een Turk ?? haha

ja ik swere jou, die turk was echt stoer. hij zag mij mezelf opfokken komt hij naar me toe: ''jonguh, jonguh je moet niet zo doen, vertrouw op jezelf rustig laten zakken en dan rustig pers jij kan easy'':lol: en toen lukte het nog ook, zonder gebrul en geschreeuw!

WTF 140kg.. Zieke shit gek!!!
Lol'd turken.. :roflol:
haha thx, bench en overhead blijven achterlopen. maar ze trekken langzaam bij! :)

140? Beest! Damn, toch wel ff jaloezie van deze kant:D

Terug
Naar boven