chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volleybaltoernooi? wtf kerel? daardoor knieblessures oplopen kan echt niet he![]()
whahah idd kan nu wel wat beweging gebruiken. eet echt onbehoorlijk veel de laatste dagen
maar dan moet chickie wel even bevestigen dat we sneeuw gaan ruimen
volleybaltoernooi? wtf kerel? daardoor knieblessures oplopen kan echt niet he![]()

heb jij er nooit last van als je iemand vol in der volley balt? kevin namelijk wel... dan roeptie ook: "oooooooo mega"
wat een leuke woordspelingen!

het dat ik diep buig wat een brute flip!Tire flips - back to back met Sander G en Omega
50x 250 was echt dood moet echt serieus aan de slag met de techniek. Ik had het ten opzichte van sander en erwin duidelijk het zwaarst

nice, ik heb een nieuwe nick?
maare mate, wat doen we nou. 170 of 200?
ik ga em denk ik morgen doen, hoewel men onderarmen nu officieel gesmoked zijn![]()
BEESCHT! Ik ben trots op je! Lees mijn log ook eens, ik heb een voorbeeld genomen aan jou en mij gisteren klem gezopen!

haha thx man, was een lekkere training!
Thx gast je hebt zelf ook flink gebeest!
Thx, man! Je hebt zelf ook een lekkere training neergezet! kom vaker langsHey eindbaas, ik denk ik kom hier je log checken. Jij en Hyped hebben wel flink gebeest met de yoke zeg.![]()

Thx man, je kunt er anders zelf ook wat van hoor! tireflip was echt bruut!Je yoke en log waren zeker sterk. Ga je nog wedstrijden draaien in 2010?

haha jij mag kiezen ik vind 170 ook wel een keer leuk hoor. ga daarvoor denk ik de 260 nog ownen! maar heb je nu al getraind?

nee nog niet, ik verschuif het door naar woensdag.. wilde morgen gaan maar men onderarmen en biceps zijn nog volledig naar de tievus, vandaag heel de dag druk bezig geweest met klussen enzo... dus weinig van herstel terecht gekomen. elke schroef die ergens in gedraaid moest worden was brutal![]()
heb je ook blauwe plekken op je biceps van die tire?
maar prima. 170 dan
ik doe em woensdag!
dik bench pr man, hoop dat je spoedig richting 150+ mag beuken
doe hem denk ik ook op woensdag! voor hoeveel reps gaan we? 20+?sooo lekkere strongmantraining en stakke bench PR, en door een Turk ?? haha
en toen lukte het nog ook, zonder gebrul en geschreeuw!haha thx, bench en overhead blijven achterlopen. maar ze trekken langzaam bij!