- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pijn is nu weer helemaal weg. maar ik ga nooit meer iets doen wat mijn benen belast als ik nog spierpijn heb!
Dus maar gestopt met cleanen en een beetje gaan pompen

Dit heb ik gemist... Ik was er gisteren ook, heel de gym was leeg! Hoe laat was jij er dan? En ga je morgen nog naar Chicky?

dan had je die 8 laatste reps ook nog wel kunnen doen!!!
haha altijd leuk dat soort idiote dingen![]()

thx man, baalde wel dat 100*100 er niet in zat hoor
haha maar weet je wat ik het erge vind, als ik dan die pomp voel en zie, denk ik **** man, ik moet cutten en dan ga ik bb''en![]()

Ja haha, chick niet blij.

Snake meld zich nog af maar van jou hoor ik niks. Kwam maar 1 man opdagen. Damn dan vraag je je af waar je de moeite nog voor doet.![]()
Als mijn huisje af is kom je maar een bakkie doen
Snake meld zich nog af maar van jou hoor ik niks. Kwam maar 1 man opdagen. Damn dan vraag je je af waar je de moeite nog voor doet.![]()
maar daar koop je nu niets voor
by the way ik heb me toch ook niet aangemeld....Bij de strongman meet hadden we afgesproken dat je 10 januari zou komen. Je hebt qua techniek veel meer aan een clinic dan aan de wedstrijd. Dacht dat techniek zo belangrijk was met al die filmpjes die we hier posten en als we dan de mogelijkheid krijgen irl elkaar te helpen waar je 10x meer aan hebt dan is er geen interesse.
Als je denkt dat je alles al weet en niets meer kan leren dan kun je het ook altijd doen voor een ander om deze te helpen en enthousiast te maken voor de sport. Zal wel aan mij liggen.