MuscleMeat

Gewoon loggen

minder dat je last van je schouder hebt, verneuk het niet man die schouder !!

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mooi k*t man... Op de meest vreemde momenten dat je het echt niet verwacht gebeurt zoiets...

Ik zou het gewoon echt laten rusten totdat de pijn helemaal weg is, sterkte ermee.

Ja echt compleet belachelijk man, gaat toch nergens over...bij het ****en opstappen op een fiets???

man, ik snap niet zo goed dat je gaat benchen als je pijn hebt in je schouder...?

ik snap dat je niet van je programma wil afwijken, maar het zou zuurder zijn als je de 31e niet meer mee kan doen

Ik zelf eigenlijk ook niet, maar weet je wat het is. Ik voel al weken dat ik echt weer sterker aan het worden ben, het komt er alleen steeds niet optimaal uit. ik was al 2 weken gefocussed op deze week van wendler, nu gingen pr's sneuvelen, dacht ik. Kon het gewoon niet hebben dat het opstappen op de fiets, die week waar ik zo op gefocussed was zou gaan verpesten:mad:

De bench sessie zelf viel gewoon tegen, voelde me echt sterk genoeg voor 4 reps met 132,5, dat zou betekenen dat ik aan de 150 zou mogen ruiken

minder dat je last van je schouder hebt, verneuk het niet man die schouder !!

Ik pas wel een beetje op hoor!

Maar goed vanacht wel goed geslapen, pijn is voor 90% weg en heb weer een full ROM, WTF zou het geweest zijn??? zenuwtje dat verkeerd schoot, of is het serieuzer?

Maar goed geen tijd om te whinen. Vanavond staat er voor het eerst sinds 3 maanden weer en squat met 205 op het programma!!! minimaal 1 liefst 2 a 3

beter als het al weer bijna weg is :D Heb ook eens zoiets gehad, kon bijna arm niet meer optillen 3 dagen later gewoon weer zwaar banken :D

Training gisteren

Squat
5*160
5*160
5*160
3*180
1*205 FAIL, muurvast onderin kon met geen mogelijkheid omhoog:o
1*205 FAIL, had rug en buik niet aangespannen dus maakte een goodmorning
even met mezelf in conclaaf gegaan, conclusie, was gewoon bang van het gewicht:o:o jezus wat een mind**** was dit. compleet opge****ed, kwaad vloekend schoppend en tieren nog een keer naar de bar gelopen
1*205 **** YEAH

BOR
opwarmen
5*120
5*120
5*120

Dumbbell row heel rustig zakken
8*40
8*40
8*40
8*40

Pulldown
8*90
8*90
8*90

25 min cardio 145 hartslag

Sterke squat. 205 is een hele hoop gewicht.

haha 2x failen en dan toch ownen!

goeie shit

205 moet ook gewoon te doen zijn voor jou ;)

wauw 2x failen en dan toch pakken respect !!

Sterke squat. 205 is een hele hoop gewicht.

Thx man!
haha 2x failen en dan toch ownen!

goeie shit

205 moet ook gewoon te doen zijn voor jou ;)

wauw 2x failen en dan toch pakken respect !!

Thx mannen!

Training gisteren heerlijk! alleen werksets gepost

deadlift
5*180
5*180
5*180
3*210
3*237,5 REP PR 95%

goodmorning heerlijk tight!
5*130 pr
5*130
5*140 pr

CGBP

6*100
6*100
3*110 toen voelde ik de schouder weer, deze gaat voorlopig uit het programma!

Tricep pulldown
5*30
5*35
5*40
5*45
5*45

Front Pull down

8*90
8*90
8*90

Pull over/ skullcrusher combi achtig dingetje
5*50
5*50
5*50

Hamstring curls
opwarmen
5*60
5*60
5*60

Laatst bewerkt:
nice squat uiteindelijk mega! En deze training is ook al zo dik.
Grats met je prs

Hey beest, ik mis weer een hoop fun. Goddamn... Netjes man... Mooie squats en deads! :kiss:

Nice deadlift monster, dat gaan leuke gewichten worden op de meet.

sweet.... je gaat op absolute weights iedereen (op chopper na) hard ownen denk ik

Hey Ruben,

Das weer een tijdje geleden inmiddels een beetje klaar met klussen? Heb je in die tijd überhaupt nog iets kunnen doen aan het trainen? Want wat een gigantische borstkas heb jij:brew: weet nog wel dat je na 6 maanden niet trainen, setjes met 140 weg lag te duwen alsof het niets was:D

Ik laat ze ook allemaal lullen daar hoor, haha. Als je het niet serieus neemt als dat gezeik over sterretjes best leuk:o

De techniek bij het bankdrukken is nog steeds belabberd, al moet ik wel zeggen dat er verbetering inzit! Probleem is alleen dat ik altijd vooruit wil, dat gaat soms ten koste van de techniek.

Ik zal Philip de groeten doen, en kom nog eens langs man, zoveel sterke mannen lopen er niet meer rond!

Grt, Kevin
Klaar met klussen ben je in een eigen huis nooit, maar in principe ben ik nu de laatste hand aan alles aan het leggen. Zolang werk er niet tussendoor komt, natuurlijk. Maar de eindejaarsdrukte is over een paar weken over, en dan wordt er begonnen met echt serieus knallen!

Trainen ben ik thuis weer mee begonnen half december, dus dat stelt nog niet veel voor. Zodra ik de 200 kan kniebuigen kom ik wel eens meetrainen. Voor die tijd niet, anders lijk ik zo slap vergeleken met een snotneus als jij. :) Kniebuigen is niet mijn ding, dus kan niet inschatten hoe lang het gaat duren. :rolleyes: Hopelijk begin deze zomer, anders heb ik er de pest in.:D

lekkere pr training :D !

Trining gisteren

Pushpress
5*80
5*80
5*80
3*95
2*105 rep pr voor het eerst een gerept op 105 er zat er nog 1 aan maar de 3e was een technische **** up.

Powerclean
3*50
3*70
3*70
3*80
3*90
1*100 beetje gevoelige knieen dus niet verder geforceerd

Front Raise

5*24
5*24
5*24

side raise
5*18
5*18
5*18

dumbbell Shrug met 2 sec hold bovenin
10*40
10*40
10*40

buik

Nice deadlift monster, dat gaan leuke gewichten worden op de meet.
thx man, 260 gaan we wel voor hoor!

sweet.... je gaat op absolute weights iedereen (op chopper na) hard ownen denk ik

ik hoop het, hoop op een heel bruut deadlift PR

Klaar met klussen ben je in een eigen huis nooit, maar in principe ben ik nu de laatste hand aan alles aan het leggen. Zolang werk er niet tussendoor komt, natuurlijk. Maar de eindejaarsdrukte is over een paar weken over, en dan wordt er begonnen met echt serieus knallen!

Trainen ben ik thuis weer mee begonnen half december, dus dat stelt nog niet veel voor. Zodra ik de 200 kan kniebuigen kom ik wel eens meetrainen. Voor die tijd niet, anders lijk ik zo slap vergeleken met een snotneus als jij. :) Kniebuigen is niet mijn ding, dus kan niet inschatten hoe lang het gaat duren. :rolleyes: Hopelijk begin deze zomer, anders heb ik er de pest in.:D

Mooi man, ben benieuwd hoe snel je weer op niveau bent. Als je begin zomer mee komt trainen zit je waarschijnlijk al lang weer boven mijn niveau!
hahah geloof niet dat jij je echt zorgen hoeft te maken over slap lijken

heb zelf ook niet zo heel veel met kniebuigen hoor, bankdrukken doe ik ook alleen maar omdat het moet. Het enige dat natuurlijk aanvoelt is deadliften!

Thx Graaf het valt op het moment niets tegen!

PM's nog gelezen ? Sorry for inconvenience

****ing sterke PP en Powercleans Kevin!

PM's nog gelezen ? Sorry for inconvenience

baalde als een stekker man, had echt zin om te knallen! en dan die k*t wekker die voor 7 uur afliep!!!!

****ing sterke PP en Powercleans Kevin!

Thx baas, Die pushpress wordt idd lekker. Vorige cycle failde ik nog op die 105. nu 2 keer, bijna 3 keer 105.

cycle 2 van wendler ingaan?
Denk dat ik een nieuwe cycle van Wendler ga beginnen maar twijfel een beetje of het niet een keer makkelijk is om gewoon heel zware doubles en trippels te maken.....

Start nieuwe cycle lekker begin! is wel eens anders geweest, bij het starten van een nieuwe cycle!

Bench
5*100
5*115
6*125 rep PR

Dumbbell Press
8*40
8*40
8*40

Flyes
8*22
8*22
8*22

Hammer Curls
8*22
8*22
8*22

TOEN KWAM SNAKEMAN whahahah

Peckdeck
tot 100 maar snakeman ownde me zwaar op deze zeer belangrijke oefening

EZ-bar curls dikke pomp
opgewerkt naar setjes met 52

Wrist curls

tot en met 35 kilo

Buik
roll outs, sit ups met gewichten boven het hoofd houden e.d.

Terug
Naar boven