DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is mooi k*t man... Op de meest vreemde momenten dat je het echt niet verwacht gebeurt zoiets...
Ik zou het gewoon echt laten rusten totdat de pijn helemaal weg is, sterkte ermee.

man, ik snap niet zo goed dat je gaat benchen als je pijn hebt in je schouder...?
ik snap dat je niet van je programma wil afwijken, maar het zou zuurder zijn als je de 31e niet meer mee kan doen

minder dat je last van je schouder hebt, verneuk het niet man die schouder !!
zenuwtje dat verkeerd schoot, of is het serieuzer?

jezus wat een mind**** was dit. compleet opge****ed, kwaad vloekend schoppend en tieren nog een keer naar de bar gelopenhaha 2x failen en dan toch ownen!
goeie shit
205 moet ook gewoon te doen zijn voor jou![]()
Klaar met klussen ben je in een eigen huis nooit, maar in principe ben ik nu de laatste hand aan alles aan het leggen. Zolang werk er niet tussendoor komt, natuurlijk. Maar de eindejaarsdrukte is over een paar weken over, en dan wordt er begonnen met echt serieus knallen!Hey Ruben,
Das weer een tijdje geleden inmiddels een beetje klaar met klussen? Heb je in die tijd überhaupt nog iets kunnen doen aan het trainen? Want wat een gigantische borstkas heb jijweet nog wel dat je na 6 maanden niet trainen, setjes met 140 weg lag te duwen alsof het niets was
Ik laat ze ook allemaal lullen daar hoor, haha. Als je het niet serieus neemt als dat gezeik over sterretjes best leuk
De techniek bij het bankdrukken is nog steeds belabberd, al moet ik wel zeggen dat er verbetering inzit! Probleem is alleen dat ik altijd vooruit wil, dat gaat soms ten koste van de techniek.
Ik zal Philip de groeten doen, en kom nog eens langs man, zoveel sterke mannen lopen er niet meer rond!
Grt, Kevin
Kniebuigen is niet mijn ding, dus kan niet inschatten hoe lang het gaat duren.
Hopelijk begin deze zomer, anders heb ik er de pest in.
thx man, 260 gaan we wel voor hoor!Nice deadlift monster, dat gaan leuke gewichten worden op de meet.
sweet.... je gaat op absolute weights iedereen (op chopper na) hard ownen denk ik
Klaar met klussen ben je in een eigen huis nooit, maar in principe ben ik nu de laatste hand aan alles aan het leggen. Zolang werk er niet tussendoor komt, natuurlijk. Maar de eindejaarsdrukte is over een paar weken over, en dan wordt er begonnen met echt serieus knallen!
Trainen ben ik thuis weer mee begonnen half december, dus dat stelt nog niet veel voor. Zodra ik de 200 kan kniebuigen kom ik wel eens meetrainen. Voor die tijd niet, anders lijk ik zo slap vergeleken met een snotneus als jij.Kniebuigen is niet mijn ding, dus kan niet inschatten hoe lang het gaat duren.
Hopelijk begin deze zomer, anders heb ik er de pest in.
![]()
Thx Graaf het valt op het moment niets tegen!