- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg:
kevin: 220 squat - 145 bench - 250 deadlift
liefst iets meer
Echt ****ed up voor je mindstate als je continu moet gapen

nathan wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het kevin, koester het.
ik zie daarboven ook nog een hartje staan haha !
nathan wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het kevin, koester het.

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
x2

Wat is dit voor dubble play enzo?
Mooie training Kevin! Zieke PP en Powercleans!! 1x100 vind ik al goed, maar 4x100 is te beest.![]()

maarja de plicht roept vanmiddag NAC-Ajax. Dus net maar even getraind. de afsluiting van week 2 van wendler en ik moet zeggen, deze training was average, maar het gevoel super. Ik kom weer in vorm die 3e week gaat bruut worden, geen pijntjes en voel de kracht terugkomen!4x225 met Cleangrip bedoel je?
Nette Deadlift, echt zeer sterk!
Goodmornings zullen vast ver van strikt zijn en je triceps zijn abnormaal sterk. Maar goed, dat ben je sowieso Kevin.![]()
zie meer uitleg onder
Nice training Kevin. Ik ga nu ook maar aan de HIIT beginnen. Conditie moet beter.

Ik mag het zeggen... been there, done that, got the pec tear.
Aan de andere kant: ik vond het wel leuk om je als een epileptisch schaap te zien spartelen.![]()

lekkere trainingen weer !! gaat nog steeds lekker zie ik !! ben benieuwd naar je volgende deadlift sessie van 237,5 !
Gaat goed, bolle.
Laat Peter en kornuiten trouwens maar zeuren over anabolen. Ik draaide het altijd om: zij lopen al zoveel jaar in de sportschool, en wat hebben ze in die tijd bereikt? Precies: niets.
Als je in de toekomst eens wat aan je bankdruktechniek zou gaan doen, dan wordt je helemaal onverslaanbaar. Aan de andere kant: ik vond het wel leuk om je als een epileptisch schaap te zien spartelen.Ik mag het zeggen... been there, done that, got the pec tear.
Succes, en doe Philip de groeten van me. Misschien kom ik komende zomer weer eens langs -- als je dan nog bij Hercules traint. Eerst zelf thuis wat gaan trainen zodat je me niet helemaal voor lul zet.
mzl,
Ruben
weet nog wel dat je na 6 maanden niet trainen, setjes met 140 weg lag te duwen alsof het niets was

geeft het even een weekje de tijd want hoe plots het kwam kan het ook weer gaan.