XXL Nutrition

Gewoon loggen

ik zeg:

kevin: 220 squat - 145 bench - 250 deadlift

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg:

kevin: 220 squat - 145 bench - 250 deadlift

lets hope daar mik ik wel op:) liefst iets meer:D

Training gisteren lekker maar ben continu moe, niet lichamelijk maar mijn ogen willen gewoon dicht:o Echt ****ed up voor je mindstate als je continu moet gapen

Squat
3*150 70%
3*175 80%
3*195 90% lekker het was een rep-out maar het was niet all-out....geen gegil en gegrom zeg maar;)

BOR
6*110
6*110
6*110

closegrip front pulldown
6*90
6*90
6*90 full stack...maar leuk voor erbij kan zwaarder

Calve raise
10*120
10*120
10*120 full stack

Savickas Press voor het eerst, leuke oefening. Maar wel zwaar:eek:
6*60
6*60
6*60 misschien zat er nog 1 meer in per set maar dit is echt heavy shit:o

Training van vandaag Was een goede training. Met Snakeman getraind:heart:

Pushpress
3*60
3*70
3*80 70%
3*90 80%
1*100 90% wtf.... kan niet:mad:
4*100 90% dat lijkt er meer op hahah was woest dat ik na 1 rep stuk zat:D

Powerclean
3*50
3*50
3*75
3*75
3*85
3*85
3*95
1*105
daarna nog een shitload aan fails... wel tevreden over deze oefening alles onder de 100 ging super explosief!

Shrugs
10*100
5*130
5*130
10*100

Wilde eigenlijk nog door met frontraises en andere isolatieshit, maar dit toch maar niet gedaan, gym ging dicht en schouders zaten vol

nathan wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het kevin, koester het.

nathan wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het kevin, koester het.

:roflol: ik zie daarboven ook nog een hartje staan haha !

:heart:

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

:roflol::roflol::roflol:
x2

Wat is dit voor dubble play enzo? :mad:

Mooie training Kevin! Zieke PP en Powercleans!! 1x100 vind ik al goed, maar 4x100 is te beest. :cool:

+1. maar ik vind jou ook wel leuk hoor :)

:roflol: ik zie daarboven ook nog een hartje staan haha !

:aai:
:heart:

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

x2

hahahaha:kiss:

Wat is dit voor dubble play enzo? :mad:

Mooie training Kevin! Zieke PP en Powercleans!! 1x100 vind ik al goed, maar 4x100 is te beest. :cool:

thx man, wat een verademing, een inhoudelijke comment;)

Training vandaag jammer dat ik niet naar de meet @ dj's kon komen, zeker nu de opkomst volgens mij heel mooi is :(maarja de plicht roept vanmiddag NAC-Ajax. Dus net maar even getraind. de afsluiting van week 2 van wendler en ik moet zeggen, deze training was average, maar het gevoel super. Ik kom weer in vorm die 3e week gaat bruut worden, geen pijntjes en voel de kracht terugkomen!

Deadlift
3*175 70%
3*200 80%
4*225 90% clean reps, volgende week @ 95% dus 237,5 ga ik ook voor 4 reps

Goodmornings
6*125
6*125
6*125

CGBP blijf hem wel doen, maar doe voor mijn gevoel iets te veel press oefeningen in een week daardoor stagneert de progressie, maar ja Wendler zegt, Assistance is niet belangrijk
6*100
6*100
6*100
6*110

Skullcrusher
8*42,5
8*42,5
8*42,5

Pullover
8*42,5
8*42,5
8*42,5

22 min HIITdas pas afzien

4x225 met Cleangrip bedoel je?
Nette Deadlift, echt zeer sterk!
Goodmornings zullen vast ver van strikt zijn en je triceps zijn abnormaal sterk. Maar goed, dat ben je sowieso Kevin. :p

Nice training Kevin. Ik ga nu ook maar aan de HIIT beginnen. Conditie moet beter.

hoe doe je je gm's kevin?

4x225 met Cleangrip bedoel je?
Nette Deadlift, echt zeer sterk!
Goodmornings zullen vast ver van strikt zijn en je triceps zijn abnormaal sterk. Maar goed, dat ben je sowieso Kevin. :p

Geen cleangrip maar gewoon hele cleane lifts, powerlift approved. hahah ben nog lang niet sterk genoeg kerel!
Goodmornings waren best netjes hoor:) zie meer uitleg onder:)

Nice training Kevin. Ik ga nu ook maar aan de HIIT beginnen. Conditie moet beter.

HIIT is echt bruut man! ik doe wel na de KT aminos en dextrose om spierverlies te voorkomen.

Best wel netjes hoor, stang op ongeveer de zelfde wijze in de nek als met squats, zelfde stance, wil de knietjes niet overstrekken dus die houd ik tijdens de gehele beweging indezelfde licht gebogen hoek. maak ongeveer de hoek de de gay onder mij maakt, misschien iets dieper.
http://www.youtube.com/watch?v=bUpOZnhS4FI

heel nice dan, neem je ook zijn kleurtje over?

sterke training weer omega

Gaat goed, bolle. :)

Laat Peter en kornuiten trouwens maar zeuren over anabolen. Ik draaide het altijd om: zij lopen al zoveel jaar in de sportschool, en wat hebben ze in die tijd bereikt? Precies: niets.

Als je in de toekomst eens wat aan je bankdruktechniek zou gaan doen, dan wordt je helemaal onverslaanbaar. Aan de andere kant: ik vond het wel leuk om je als een epileptisch schaap te zien spartelen. :P Ik mag het zeggen... been there, done that, got the pec tear.

Succes, en doe Philip de groeten van me. Misschien kom ik komende zomer weer eens langs -- als je dan nog bij Hercules traint. Eerst zelf thuis wat gaan trainen zodat je me niet helemaal voor lul zet. :)

mzl,

Ruben

heel nice dan, neem je ook zijn kleurtje over?

hahaha ben het aan het heroverwegen

thx!
:roflol:

lekkere trainingen weer !! gaat nog steeds lekker zie ik !! ben benieuwd naar je volgende deadlift sessie van 237,5 !

minimaal 3 !!!! ga in ieder geval mijn best doen!

Gaat goed, bolle. :)

Laat Peter en kornuiten trouwens maar zeuren over anabolen. Ik draaide het altijd om: zij lopen al zoveel jaar in de sportschool, en wat hebben ze in die tijd bereikt? Precies: niets.

Als je in de toekomst eens wat aan je bankdruktechniek zou gaan doen, dan wordt je helemaal onverslaanbaar. Aan de andere kant: ik vond het wel leuk om je als een epileptisch schaap te zien spartelen. :P Ik mag het zeggen... been there, done that, got the pec tear.

Succes, en doe Philip de groeten van me. Misschien kom ik komende zomer weer eens langs -- als je dan nog bij Hercules traint. Eerst zelf thuis wat gaan trainen zodat je me niet helemaal voor lul zet. :)

mzl,

Ruben

Hey Ruben,

Das weer een tijdje geleden inmiddels een beetje klaar met klussen? Heb je in die tijd überhaupt nog iets kunnen doen aan het trainen? Want wat een gigantische borstkas heb jij:brew: weet nog wel dat je na 6 maanden niet trainen, setjes met 140 weg lag te duwen alsof het niets was:D

Ik laat ze ook allemaal lullen daar hoor, haha. Als je het niet serieus neemt als dat gezeik over sterretjes best leuk:o

De techniek bij het bankdrukken is nog steeds belabberd, al moet ik wel zeggen dat er verbetering inzit! Probleem is alleen dat ik altijd vooruit wil, dat gaat soms ten koste van de techniek.

Ik zal Philip de groeten doen, en kom nog eens langs man, zoveel sterke mannen lopen er niet meer rond!

Grt, Kevin

ja lach maar kippetje;)

Training gisteren in het kader van beter laat dan nooit!

vol vertrouwen ging ik naar de sportschool en WTF, bij het opstappen op de fiets verdraait, verschiet, of wat dan ook iets in mijn linker schouder. Heb er nu nog last van!!!! het lijkt ook wel in het gewricht te zitten en niet in de pezen spieren:angstig::bang: geeft het even een weekje de tijd want hoe plots het kwam kan het ook weer gaan.

Bench Kon de barbell niet zelf unracken en voelde de schouder tijdens deze oefening
5*100
5*100
5*100
3*115
2*132,5 95%

Incline dumbbell press
6*40
6*40
6*40

Flyes
10*24
10*24
10*24

Hammer Curls hier ook last van de schouder
10*24
10*24
10*24

EZ-bar curls
5 setjes van smal naar breed high reps met 47kg hier een beetje last van de schouder

Baal hier echt weer van, je schouder vernken bij het opstappen op de fiets, waar gaat dit over. Kan op het moment niet eens op mijn linkerzij liggen!

Dat is mooi k*t man... Op de meest vreemde momenten dat je het echt niet verwacht gebeurt zoiets...

Ik zou het gewoon echt laten rusten totdat de pijn helemaal weg is, sterkte ermee.

man, ik snap niet zo goed dat je gaat benchen als je pijn hebt in je schouder...?

ik snap dat je niet van je programma wil afwijken, maar het zou zuurder zijn als je de 31e niet meer mee kan doen

Terug
Naar boven