- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TOEN KWAM SNAKEMAN whahahah
Peckdeck
tot 100 maar snakeman ownde me zwaar op deze zeer belangrijke oefening
EZ-bar curls dikke pomp
opgewerkt naar setjes met 52
Wrist curls
tot en met 35 kilo
Buikroll outs, sit ups met gewichten boven het hoofd houden e.d.
Was lachen man
Mr. Titty Bounce! 

dit wordt echt lekker, over 3 weken dikke pr's zetten!
maar volgens mij geen pr
Was lachen man
Mr. Titty Bounce!
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------
![]()
De meet zie ik als leuk, maar meer ook niet. ik ga er het trainingsschema niet voor overhoop gooien. Mijn doelen liggen niet op powerlift gebied.
Het doel is sterker worden op lange termijn om leuk mee te kunnen draaien in het strongmancircuit.

De meet zie ik als leuk, maar meer ook niet. ik ga er het trainingsschema niet voor overhoop gooien. Mijn doelen liggen niet op powerlift gebied.
Het doel is sterker worden op lange termijn om leuk mee te kunnen draaien in het strongmancircuit.
Ah jij doet ook mee 13 feb. Mooie trainingen als ik zo zie, je zal bij de beste 3 gaan horen denk ik zo.
hoho, ga met niet inhouden never nooit! ga daar met een bezeten kop met bloeddoorlopen ogen proberen op iedere lift een pr te zetten
Ik leg mezelf alleen niet dezelfde druk op als bij het strongman gebeuren. Jo chickie, zag dat ik een beetje nors overkwam, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ga er helemaal voor. Op die meet ga ik gewoon rammen 3 pr's. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mijn doelen elders liggen en ik daardoor niet de druk voel om te presteren. Powerliften is ondersteunend aan het strongman gedoe. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het super vind dat jij en jason de meet organiseren. gezellig om al die sterke mannen te ontmoetenHmmm dat valt me dan toch wat tegen. Een pl-meet en je dan inhouden.

Jo chickie, zag dat ik een beetje nors overkwam, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ga er helemaal voor. Op die meet ga ik gewoon rammen 3 pr's. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mijn doelen elders liggen en ik daardoor niet de druk voel om te presteren. Powerliften is ondersteunend aan het strongman gedoe. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het super vind dat jij en jason de meet organiseren. gezellig om al die sterke mannen te ontmoeten
Hoop zo ook op je pm gereageerd te hebben![]()

was doodop, maarja toch gegaan en het belangrijkste ging aardig