AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

Weer een lekkere pr, wendler doet goede zaken voor je.
Baal er ook van dat jij een voetbal manko hebt, je mist allemaal mooie trainingen.

Op de meet wil ik je zien vlammen. ;)

snakeman is koning peckdeck, met zen huge pecker

TOEN KWAM SNAKEMAN whahahah

Peckdeck
tot 100 maar snakeman ownde me zwaar op deze zeer belangrijke oefening

EZ-bar curls dikke pomp
opgewerkt naar setjes met 52

Wrist curls

tot en met 35 kilo

Buik
roll outs, sit ups met gewichten boven het hoofd houden e.d.

:roflol: Was lachen man:D Mr. Titty Bounce!

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

:roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Training gisteren lekker, goed gevoel :) dit wordt echt lekker, over 3 weken dikke pr's zetten!

Squat
5*140
5*160
5*187,5 dit setje was heel erg lekker:D maar volgens mij geen pr???

BOR
8*110
8*110
8*110

Pull Down
8*90
8*90
8*90 full stack

Calve raises
10*120
10*120
10*120 full stack

Savickas press damn wat een killer
8*60
8*60
8*60

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

:roflol: Was lachen man:D Mr. Titty Bounce!

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

:roflol::roflol:

hahah zeker weten :D

ja hij heeft ferme tietjes

Over 3 weken? Dan ben je 1 week te laat.

De meet zie ik als leuk, maar meer ook niet. ik ga er het trainingsschema niet voor overhoop gooien. Mijn doelen liggen niet op powerlift gebied.

Het doel is sterker worden op lange termijn om leuk mee te kunnen draaien in het strongmancircuit.

Ah jij doet ook mee 13 feb. Mooie trainingen als ik zo zie, je zal bij de beste 3 gaan horen denk ik zo.

De meet zie ik als leuk, maar meer ook niet. ik ga er het trainingsschema niet voor overhoop gooien. Mijn doelen liggen niet op powerlift gebied.

Het doel is sterker worden op lange termijn om leuk mee te kunnen draaien in het strongmancircuit.

ben benieuwd of je je in kan houden :P

idd ik wil toch minimaal een 260 DL zien !

Hmmm dat valt me dan toch wat tegen. Een pl-meet en je dan inhouden.

Ah jij doet ook mee 13 feb. Mooie trainingen als ik zo zie, je zal bij de beste 3 gaan horen denk ik zo.

Hahaha lets hope!

ben benieuwd of je je in kan houden :P
hoho, ga met niet inhouden never nooit! ga daar met een bezeten kop met bloeddoorlopen ogen proberen op iedere lift een pr te zetten:D Ik leg mezelf alleen niet dezelfde druk op als bij het strongman gebeuren.

idd ik wil toch minimaal een 260 DL zien !

Ik ook!!! die fail van 4 weken terug moet ik goed maken.

Hmmm dat valt me dan toch wat tegen. Een pl-meet en je dan inhouden.
Jo chickie, zag dat ik een beetje nors overkwam, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ga er helemaal voor. Op die meet ga ik gewoon rammen 3 pr's. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mijn doelen elders liggen en ik daardoor niet de druk voel om te presteren. Powerliften is ondersteunend aan het strongman gedoe. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het super vind dat jij en jason de meet organiseren. gezellig om al die sterke mannen te ontmoeten:D
Hoop zo ook op je pm gereageerd te hebben;)

Jo chickie, zag dat ik een beetje nors overkwam, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ga er helemaal voor. Op die meet ga ik gewoon rammen 3 pr's. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mijn doelen elders liggen en ik daardoor niet de druk voel om te presteren. Powerliften is ondersteunend aan het strongman gedoe. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het super vind dat jij en jason de meet organiseren. gezellig om al die sterke mannen te ontmoeten:D
Hoop zo ook op je pm gereageerd te hebben;)
:heart:

Gelukkig was al bang. ;)
Begin er steeds meer zin in te krijgen.
En ik deel je mening dat strongman voorop staat. Daar ligt ook mijn prioriteit en ook die van Roy trouwens. Toch wil ik op de meet ook een mooi resultaat. En imo staat een zo'n dag strongman niet in de weg.

training van gisteren :zzz: was doodop, maarja toch gegaan en het belangrijkste ging aardig

Pushpress
5*70
5*80
5*100

Powerclean techniek is nog niet geweldig, het pull gedeelte is goed, maar het eronder duiken is nog k*t. daarom na die 100 wat lichter gegaan
3*55
3*55
3*70
3*75
3*80
3*90
1*100
3*80
3*80

Shrugs met 2 sec hold
8*40
8*40
8*40

Gisteren Training bij RPBr. Was tof! G-Men, Miss deadlift, Chunky, Corpse, Chopperbob aka the gift en George the logcrusher. was echt heel erg gaaf!!!

Oef 1 Log
Opwarmen op de houten
5x55
5x55
5x55
Verder op de Black mamba
5x63
3x83
1x103 PR
1x103 PR

Bij dj's eerder een keer 100 gepressed op log, maar op deze joekel is het drukken toch net wat anders:eek:

Oef 2 Yoke
150x10m
200x10m
250x10m
280x10m Ging lekker! Had er wel iets meer van verwacht als ik eerlijk ben, maar had ook een beetje last van de knie.

Whahahah en dan gaat gijs even een wandelingetje maken met de 400:D:D

Oef 3 Hand over hand met de golf
1 touwlengte en 5kliks op handrem supersnel
2 touwlengte en 5 kliks op handrem ook lekker
2 touwlengte en 6 kliks PR hahah kon mijn handen 10 minuten niet sluiten was echt compleet op!

Oef 4 Wheelflip 380kg back to back
In het begin was de band nat, had ook gladde schoenen aan dus flippen ging erg moeilijk. In totaal toch wel weer 20 flips gemaakt

Oef 5 Farmers hold (dikke handvaten)
35 sec 100kg
25 sec 100kg tja, na het touw waren mijn haden gewoon op!

mooie sterke manne training Omega!
mooie pr's op de log
wat dit de eerste keer met een wat dikkere log als die bij DJ's?

Nice training Kevin. Hoe was de 380 band? Scheelde het veel met die bij dj's?

die band scheelt enorm veel!
Nice training bolle :P

Mooi dat je het tof vond. Je hebt je goed geweerd met vooral een mooi pr op het log. En je bent natuurlijk altijd welkom om weer verder te spelen.

wereld van verschil he die tire...

wel een beetje zwakjes hoor kevin, 6 klikjes maar op de golf

die pulls heb ik vorige keer geloof ik een week lang gevoeld en kon inderdaad ook men klauwen niet meer sluiten :roflol:

Terug
Naar boven