DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie sterke manne training Omega!
mooie pr's op de log
wat dit de eerste keer met een wat dikkere log als die bij DJ's?
Thx steenkopper!
ja, wereld van verschil!Nice training Kevin. Hoe was de 380 band? Scheelde het veel met die bij dj's?
Mooi dat je het tof vond. Je hebt je goed geweerd met vooral een mooi pr op het log. En je bent natuurlijk altijd welkom om weer verder te spelen.
wereld van verschil he die tire...
wel een beetje zwakjes hoor kevin, 6 klikjes maar op de golf
die pulls heb ik vorige keer geloof ik een week lang gevoeld en kon inderdaad ook men klauwen niet meer sluiten![]()

thx man, goede sfeer om te trainen bij rpb man!
hahah ja dat was niet best, maar ik zag dat iedereen het haalde dus kon niet achterblijven![]()

ik zag net trouwens (had het ff nagekeken) dat ik in eerste instantie een kwartier lang men handen juist niet meer open kon doen
maare aankomend weekend mate! kheb der zin in... misschien de week erna samen richting gijs?

Hoest met de spierpijn?
Me knie voelt al iets beter dan gister...ik ga morgen wat cardio werk doen en lichte extensions...

Spierpijn heb ik niet echt, ja een beetje in de onderarmen, jij nog een hoop spierpijn?
Mwahja me lats en biceps en onderrug zijn behoorlijk brak![]()

hahahahah fietsen is niet fijn na een dikke training idd.Hehe, dat doe je dan beter als mij.
Hele bovenrug zit vast en vanmorgen tegen de wind in naar me werk fietsen was geen pretje! T_T
verkouden, lichte koorts, slecht eten

en om aan te sterken blijft het belangrijkste volgens de dokter zwaar trainen

****ing hell al de hele week ziek, sinds de training bij gijs echt zwaar vertyfd ziek gewordenverkouden, lichte koorts, slecht eten
Ook nog een bezoekje aan dr. van Linschoten gebracht ivm de knie. Hij heeft er nog vertrouwen in, en als dit knieenwonder er zo over denkt, kan ik niet anders dan positief blijven. Waarschijnlijk kom ik er vanaf door een patella bandje te dragenen om aan te sterken blijft het belangrijkste volgens de dokter zwaar trainen
![]()
Hij wil wel weten wat de kwaliteit van de pezen is dus krijg ik nog wel een echografie
uhm, ben niet geweestGoed om te horen dat er niets ernstigs aan de hand is! Hoe zit het met de wedstrijd morgen?
Echt knetterziek, voor het eerst in zeker 3 jaar 9 dagen achter elkaar niet in een sportschool geweest

continu lichte verhoging, keelpijn, snotneus
lijkt me ook echt wel lachen als je weer eens komt trainen. Dan is er ten minste iemand met verstand van oefeningen, schemas e.d in de gym!Hey man, moest echt lachen ik googelen op mijn knietjes verhaal, kom ik terecht in jouw log. Heb ook 2 patella bandjes besteld die in jouw log aangeraden werden. Maar voor jou blijft het dus ook een gevoelige plek?

echt dom dat ik ben gaan trainen, bijna kotsen)
uhm, ben niet geweestEcht knetterziek, voor het eerst in zeker 3 jaar 9 dagen achter elkaar niet in een sportschool geweest
continu lichte verhoging, keelpijn, snotneus
Maar post jij eens wat resultaten, voel je vrij mijn log te vervuilen met je baanbrekende benchtrainingenlijkt me ook echt wel lachen als je weer eens komt trainen. Dan is er ten minste iemand met verstand van oefeningen, schemas e.d in de gym!
Ik hoop woensdag weer normaal te kunnen trainen, maar 2x4x120 buigen (moest 6x4x125) ging gisteren met nogal wat pijn gepaard. Het enige dat het een beetje draaglijk houdt, is dat ik zo diep ga als ik kan (volgens vrouwlief ongeveer 5cm onder parallel) en onderin doet het niet zo'n pijn.
Dus het meeste dat ik daarmee gedaan heb de afgelopen maanden was 5x5x120 of zo. Meestal gewoon 2x10x100 of zo, zodat ik lekker snel weer naar binnen mag. Het is namelijk ****ing koud in de schuur!
Als mijn knie deze week nog pijn doet, zal ik eens een paar weken op bankdrukken focussen. Zou leuk zijn als ik begin van de zomer weer 180 deed. Dan blijf ik jou tenminste net voor.
klote dat je ziek was / nog beetje bent, toch weer lekker getraind !! zo lang niet trainen
gaat knagen he.........dan moet je gewoon trainen !! ik ken het....
hopelijk hersteld je knie ook weer snel....
Er valt weinig te vertellen. In principe train ik SQ en BP 3x per week. Ik zeg in principe, omdat ik vorige week uitgegleden ben en mijn knie verdraaid heb. Dus ik heb de laatste 3 trainingen alweer over moeten slaan.Ik hoop woensdag weer normaal te kunnen trainen, maar 2x4x120 buigen (moest 6x4x125) ging gisteren met nogal wat pijn gepaard. Het enige dat het een beetje draaglijk houdt, is dat ik zo diep ga als ik kan (volgens vrouwlief ongeveer 5cm onder parallel) en onderin doet het niet zo'n pijn.
Bankdrukken blijf ik expres negeren. Ik mag niet zwaarder dan wat ik buig, want dan ga ik het buigen weer verwaarlozen...Dus het meeste dat ik daarmee gedaan heb de afgelopen maanden was 5x5x120 of zo. Meestal gewoon 2x10x100 of zo, zodat ik lekker snel weer naar binnen mag. Het is namelijk ****ing koud in de schuur!
Als mijn knie deze week nog pijn doet, zal ik eens een paar weken op bankdrukken focussen. Zou leuk zijn als ik begin van de zomer weer 180 deed. Dan blijf ik jou tenminste net voor.
![]()

Ik mis alleen de deadlifts?word is beter mien jong! kan je zaterdag naar gijs denk je?

en dat in deze conditie
Deadlifts?
Wat heb ik daar een ontstellende hekel aan! Plus mijn schuurtje is te klein in combinatie met mijn huidige rack, waardoor ik er echt geen plaats voor heb. Binnenkort maak ik een andere waarin het wel kan. Maar dan nog garandeer ik niks! 
Deadlifts?Wat heb ik daar een ontstellende hekel aan! Plus mijn schuurtje is te klein in combinatie met mijn huidige rack, waardoor ik er echt geen plaats voor heb. Binnenkort maak ik een andere waarin het wel kan. Maar dan nog garandeer ik niks!
![]()

Even offtopic.. maar hebben we nu te maken met DE DJ Phreak?
De ouwe rukkert die alleen maar benchte?![]()