- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hadden we die 110kg steen 2x gedaan of alleen jij?
Was een lekkere training gisteren. Ben vandaag niet kapot of zo dus dat is hoopvol.
Hoe is het met je onderarmen?
Ik heb de 110 wel 2 keer gedaan.... of we dat allemaal gedaam hebben weet ik echt niet meer...... was leuk, lekker tempo, goede mentaliteit
Onderarmen liggen wel redelijk open! bij jou dan?mooi mooi man.... die farmers daar zijn wel echt hoerek*t... ik snap niet dat er niemand gewoon even van dingen maakt die jopthelis ook heeft.. dikker handvat en zelf te beladen... zoveel werk is dat niet voor de gemiddelde handige persoon![]()

Zelfde geldt voor mij, lekker maar gewoon niet all out en dus ook niet geslooptIk heb de 110 wel 2 keer gedaan.... of we dat allemaal gedaam hebben weet ik echt niet meer...... was leuk, lekker tempo, goede mentaliteit
Onderarmen liggen wel redelijk open! bij jou dan?
thx, hahah idd maar er zat nog hars op mijn armen en handen. Ik had dus deze keer echt geen last van de kleine handvatten. Wat een spul is hars trouwens, ik heb een half uur staan schrobben met CIF, dreft, wd40 een nagelborstel en een schaar
Wat ik belangrijker vind is dat we een ifsa log regelen. Drukken op het dj's log is gewoon een totaal andere discipline dan drukken op een ifsa. de farmers kunnen we misschien goedkoop aanpassen met ducktape![]()

Goede tip, zal er volgende keer erg in hebben!wij deden het bij gijs met motorolie.. beetje het groffe eraf wassen.
dan onder de kraan en je kan alles met een handoek eraf wrijven
kind doet de was![]()

nice pr man!
ook al was de mp triest, de pp maakt het meer dan goed!

Wie Nietah of een ander? Wat een player is het toch.
Yup 19:00

Maar hij had het over een echt heel lief meisje, gun het hem ook wel hoor

haha wel oppassen als het spekglad isstraks lig je daar op je bek met een band op je haha

Gladheid viel wel mee van de weg, alleen de band was glad vond ik.
dat viel bij mij gelukkig nog mee, zwaar was het wel