AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

mooi mooi man.... die farmers daar zijn wel echt hoerek*t... ik snap niet dat er niemand gewoon even van dingen maakt die jopthelis ook heeft.. dikker handvat en zelf te beladen... zoveel werk is dat niet voor de gemiddelde handige persoon :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Hadden we die 110kg steen 2x gedaan of alleen jij?

Was een lekkere training gisteren. Ben vandaag niet kapot of zo dus dat is hoopvol.
Hoe is het met je onderarmen?

Zelfde geldt voor mij, lekker maar gewoon niet all out en dus ook niet gesloopt:) Ik heb de 110 wel 2 keer gedaan.... of we dat allemaal gedaam hebben weet ik echt niet meer...... was leuk, lekker tempo, goede mentaliteit:) Onderarmen liggen wel redelijk open! bij jou dan?

mooi mooi man.... die farmers daar zijn wel echt hoerek*t... ik snap niet dat er niemand gewoon even van dingen maakt die jopthelis ook heeft.. dikker handvat en zelf te beladen... zoveel werk is dat niet voor de gemiddelde handige persoon :eek:

thx, hahah idd maar er zat nog hars op mijn armen en handen. Ik had dus deze keer echt geen last van de kleine handvatten. Wat een spul is hars trouwens, ik heb een half uur staan schrobben met CIF, dreft, wd40 een nagelborstel en een schaar:o

Wat ik belangrijker vind is dat we een ifsa log regelen. Drukken op het dj's log is gewoon een totaal andere discipline dan drukken op een ifsa. de farmers kunnen we misschien goedkoop aanpassen met ducktape;)

Zelfde geldt voor mij, lekker maar gewoon niet all out en dus ook niet gesloopt:) Ik heb de 110 wel 2 keer gedaan.... of we dat allemaal gedaam hebben weet ik echt niet meer...... was leuk, lekker tempo, goede mentaliteit:) Onderarmen liggen wel redelijk open! bij jou dan?

thx, hahah idd maar er zat nog hars op mijn armen en handen. Ik had dus deze keer echt geen last van de kleine handvatten. Wat een spul is hars trouwens, ik heb een half uur staan schrobben met CIF, dreft, wd40 een nagelborstel en een schaar:o

Wat ik belangrijker vind is dat we een ifsa log regelen. Drukken op het dj's log is gewoon een totaal andere discipline dan drukken op een ifsa. de farmers kunnen we misschien goedkoop aanpassen met ducktape;)

wij deden het bij gijs met motorolie.. beetje het groffe eraf wassen.
dan onder de kraan en je kan alles met een handoek eraf wrijven

kind doet de was :)

wij deden het bij gijs met motorolie.. beetje het groffe eraf wassen.
dan onder de kraan en je kan alles met een handoek eraf wrijven

kind doet de was :)
Goede tip, zal er volgende keer erg in hebben!

Training vandaag angstig voor de 210 squat:(
Squat
8*60
8*100
5*165
5*165
5*165
3*185
3*210 ****ers!!!!!!!! dik vet pr, was compleet in mijn eigen wereldje, gillend en keihard in de concentratie, totaal onverstandig zonder spotter de 210 unracked. Dit is echt een bevrijding. Het komt er weer een keer uit!
Op dit nummer gesquat:
http://www.youtube.com/watch?v=zpLE3C3vCCw

pulldown

10*90
10*90
10*90 full stack

Cable row
8*100
8*100
8*100

Calve raises
12*120
12*120
12*120

Walking lunges
50 meter met 20 kg
50 meter met 35 kg
noem het maar gay, ik was compleet,totaal wasted. Moest letterlijk de trap naar beneden afgeholpen worden.

lekkere training!

haha, je hardcore modus is zeker weer 'aan' zo te lezen !! sterk squat PR man !! gefeliciteerd !!

Pushpress
8*60
5*75
5*75
5*75
3*95
1*110 PR

MP
Ga geen gewichten noemen, dit is triest:o presspower was op

Shrugs

beetje spelen

20 min cardio

Gisteren totaal geen zin. Dus vanavond maar cleanen e.d.

110kg damn beest!

Zie ik je vanavond weer @DJ's?

nice pr man!
ook al was de mp triest, de pp maakt het meer dan goed!

110kg damn beest!

Zie ik je vanavond weer @DJ's?

das goed man, lekker rammen! 19:00?

nice pr man!
ook al was de mp triest, de pp maakt het meer dan goed!

haha thx, toch viel het een beetje tegen hoor. heb al 3 reps op 105 staan, en hoopte nu ook op 2 reps. maar de mindset was k*t. Door die gay van een Snakeman, ben je je voor aan het bereiden op een pr, komt tie vertellen dat tie met zijn vriendinnetje heeft gehuppeld:o;):D

Laatst bewerkt:
Wie Nietah of een ander? Wat een player is het toch. ;)

Yup 19:00

slangenman had zen slang niet in bedwang...

maare man man man wat een lekkere squat leest mijn oog daar!

Bedankt voor het typwerk chick;)

lekker, niet uitgeput. Vandaag nog lekker cardio. Kom weer beter in mijn vel, denk dat ik door ga en er nog een paar kilo afknal.

Vrijdag: Events
Medley: in de regen
Wheelflip / keg race (op 1.30m platform) / farmer walk
7 flips 250kg / 65kgx15m / 75kgx30m
7 flips 250kg / 65kgx15m
Leuk voor de conditie! Band was spekglad, kracht is bij dit soort medleys het probleem niet, conditie wel:eek:

Yoke race back 2 back
4x15mx130kg
40mx130kg uphill run
3x30mx130kg

haha wel oppassen als het spekglad is :P straks lig je daar op je bek met een band op je haha

Gladheid viel wel mee van de weg, alleen de band was glad vond ik.

De farmers gleden ook uit mijn hand helaas.

haha wel oppassen als het spekglad is :P straks lig je daar op je bek met een band op je haha

hahah ja das niet best, er moet echt meer speed in komen:mad:

Gladheid viel wel mee van de weg, alleen de band was glad vond ik.

ja klopt wel, grip krijgen op de band was k*t!

De farmers gleden ook uit mijn hand helaas.
dat viel bij mij gelukkig nog mee, zwaar was het wel:)

Training vandaag @ f4f: is k*t.

Powercleans moest gebeuren, nothing fancy
3*60
3*60
3*70
3*70
3*80
3*80
3*90
1*100
1*100

Front Raise
8*24
8*24
8*24

Side Raise
8*14
8*14
8*14

Cardio 45 min 140 hartslag

lekker, het bevalt me om iets droger te staan, ga daar dus ook even wat aandacht aan schenken!

En je hebt er geen squatrack.

Terug
Naar boven