Fitness Seller

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
4 maanden keihard voorbereiden ;-)

Onderschat mijn chicky power niet!

Onderschat mijn chicky power niet!

Chicky's rijg ik altijd aan me lul, dus onderschat je eigen uitspraken niet :rolleyes:

whahah

Training vandaag week 2 bb 3*12

Squat weer te licht ingeschat. Het is de bedoeling dat ik in de laatste set fail tussen de 9e en 11e rep. Heb het weer af kunnen maken:mad:(vorige week 5*12*130)
8*60
8*100
12*140
12*140
12*140

BOR
12*90
12*90
12*90

Seated Row
12*90
12*90
12*90

Hamstring Curls
12*40
12*40
12*40

Calve raises
12*105
12*105
12*105

3x12x140 is licht? :eek:

Hehe als je de rest van z'n log leest zul je zien dat dit helemaal niet zo vreemd is.

Hoe bevalt die BB training Omega?

na al dat high rep row werk is je rug zeker wel flink pumped :D?

:kiss: thx voor de ego boost. Nu ik even high rep train, en de gewichten dus niet impressive zijn had ik hem nodig

Hehe als je de rest van z'n log leest zul je zien dat dit helemaal niet zo vreemd is.

Hoe bevalt die BB training Omega?

:) bevalt goed man, echt goed! heb een hoger tempo in de trainingen, heb op de compounds eindelijk weer meer dan 1 echte werkset en merk dat mijn lijf er gewoon echt van schrikt!

na al dat high rep row werk is je rug zeker wel flink pumped :D?

haha Het is bizar man. Heb vorige week 3 keer gedeadlift waarvan 2 keer 5*12. Mijn rug is nog opgepompt. Heb stiekem zelfs het idee dat ik vet aan het verliezen ben en spiermassa aan het pakken ben :yarly:

BB = spiermassa pakken:P?

BB is idd BodyBuilding. Dit is wat het schema zegt.

Bodybuilding methode
Doel: Kweken spiervezels (doorsnede vergroting).
Uitvoering: 3-5 series van 12-8 herhalingen met 60-75% 1RM.
Periode: Voorbereidingsperiode I.
Rustpauze: 3 - 5 minuten.

De bodybuildingmethode is uitermate geschikt om spierhypertrofie te trainen. Afhankelijk van de omvang is een standaard aantal series (3-5) nodig om voldoende trainingseffect te hebben. Gewoonlijk ligt de belasting tussen 60 en 75% van het 1RM. Het maximum aantal herhalingen wat moet worden uitgevoerd is 12, het minimum is 8 herhalingen in de laatste serie.

Het is dus de bedoeling, dat er getraind wordt TOT UITPUTTING. In de eerste serie mag men niet meer dan 12 herhalingen kunnen uitvoeren. In de laatste serie moeten er nog minimaal 8 herhalingen kunnen worden uitgevoerd.

Als de atleet bijvoorbeeld al in de 4e serie niet aan het minimum van 8 herhalingen toekomt dan moet de training voor deze oefening worden gestopt. Hierbij ga ik er wel vanuit dat deze atleet in de eerste serie wel aan de vereiste 12 herhalingen was toegekomen, anders is het gewicht waarmee getraind werd te zwaar ingeschat.

Daar staat tegenover dat als de atleet in de laatste serie nog steeds 12 herhalingen kan uitvoeren, dat dan het gehanteerde gewicht te licht is geweest. Dit is een teken dat in de volgende training het gewicht verzwaard MOET worden.

OMG OMG vet aan het omzetten in spieren? :orly:

damn, wat is jou 1rm squat ook alweer?
250 ofzo?

echt bruut 12'jes met 140 en dat te licht :P

impressive shit!! :D

Terug
Naar boven