MuscleMeat

Gewoon loggen

Thx man, was ook gewoon een gezellig middag! Hand over hand ging echt heel lekker ja :D

Gisteren vrachtwagentrekken

perfecte omstandigheden, Sarko die de organisatie gewoon goed in handen had. En met Brad Visstick als partner, was het een gezellige middag!

eerst stond er 2 keer een Harnas-pull op het programma dit ging eigenlijk niet heel goed, Ik weet alleen zeker dat we hierbij, mits we volgende keer eerst oefenen, minimaal in de subtop kunnen eindigen Nu hielden we in run 1 3 teams achter ons en in run 2 slechts 2 teams.

Snel vergeten en op naar het Hand-over-hand, daarbij pakten we gewoon 2 keer een 3e plaats. Dit ging gewoon erg lekker hierop een hoop grote jongens achter ons weten te houden:)

filmpjes, uitslag volgen nog

:roflol:

Was top man, dreamteam! Elk jaar de vaste gewoonte om krachten te bundelen.

Of bij sander, daar hebben ze een band die tussen de scooterband en sumoband bij dj´s inzit. maar we gaan b2b flippe n:mad:

ah shit ja man!!! daar moeten we echt een keer trainen! ****ing goed idee! ik zal is ff overleggen met joppie en johnny, die wilde geloof ik 8 mei meeten voor een training en daar mag je ook de gym gebruiken dus dat is wel echt een optie. daarna wilde we ff asociaal gaan bunkeren bij mij thuis, misschien ook tof als jij en snakeman dan ook komen?

nice prestatie @ je vrachtwagen gozer

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zijn ook meer voor de echte kracht (hand over hand). Ik moet nog uit gaan kijken met jullie. Op het NK waren we nog net sneller hierop.

Was weer top gisteren. :D

hahah thx man! Was inderdaad gezellig man!
:roflol:

Was top man, dreamteam! Elk jaar de vaste gewoonte om krachten te bundelen.

Ja doen we zeker weten!

ah shit ja man!!! daar moeten we echt een keer trainen! ****ing goed idee! ik zal is ff overleggen met joppie en johnny, die wilde geloof ik 8 mei meeten voor een training en daar mag je ook de gym gebruiken dus dat is wel echt een optie. daarna wilde we ff asociaal gaan bunkeren bij mij thuis, misschien ook tof als jij en snakeman dan ook komen?

nice prestatie @ je vrachtwagen gozer

Klinkt hartstikke gezellig man! Wat mij betreft gewoon doen:D keihard trainen, daarna keihard eten. Goede combi

We gingen echt lekker op de hand over hand man!

Training vandaag herhalingsweek 2-1
Bench iets te licht ingeschat volgens mij ook een volume pr op dit gewicht
15*60
8*90
werksets
8*112,5
8*112,5
8*112,5

Incline dumbbell press
8*36
8*36
8*36

Flyes
8*28
8*28
8*28

Barbell curls
8*55
8*55
8*55

All body curls
5*70
2*80

Barbell biceps pompen
32,5 8*breed 8*normaal 8*overhands 8*small

Triceps pompen
Barbell achter je hoofd laten zaken en uitstrekken
8*35
8*35
8*35

Floor Presses prtobeerseltje Triceps moeten sterker. Misschien doet dit wat.....?? eigenlijk best zwaar. ben aan het twijfelen of ik deze wil toevoegen
8*75
8*100

Lekkere training hoor :D

Laatst bewerkt:
Nette bench lul!

mooi resultaat bij die truck pull....Als het in Utrecht was geweest was ik van plan om te komen kijken... lijkt me leuk om te zien en ook om mee te kunnen doen natuurlijk !

Hardcore goodmornings man!

hahah voortschrijdend inzicht;)

Training vandaagherhalingsweek 2/2

Deadlift echt belachelijk hoe weinig moeite ik hier moest doen dit wordt me toch een deadlift pr over 3 weken
10*110
5*150
werksets
8*200
8*200
8*200

Hamstring curls
8*50
8*50
8*50

Front Pull down
8*90
8*90
8*90

Goodmornings
8*120
8*120
8*120

Skullcrushers
8*37,5
8*37,5
8*37,5

CGBP beetje raar gevoel in de schouder. Deze oefening doe ik voorlopig niet meer
8*80
7*90
8*80

Tricep pushdowns de triceps ga ik aanpakken. Ik mis daar kracht
8*35
8*35
8*35
2*50

Niets op aan te merken lekker getraind:)

Laatst bewerkt:
Waarom gaat alles zo makkelijk bij jou? :sad:

Ben erg benieuwd wat je deadlift gaat doen!

Waarom gaat alles zo makkelijk bij jou? :sad:
Omdat hij met mij samen events doet! :p

Je bent een beest. Toch vind ik dat je een paar wedstrijden moet gaan doen. Gewoon Zuid-Holland doen. Je hoeft niet meteen te winnen, is een gave wedstrijd. Gewoon doen man!

Idd je bent er zeker sterk genoeg voor.

erg erg lekker man dat deadliften. kom je nou ook de 15e?

Wie is die aantrekkelijke man met die camera in zijn hand?
Mooi om te zien hoe blij jullie met dit resultaat waren. Hand over hand is gewoon veel leuker.

Ben erg benieuwd wat je deadlift gaat doen!

Ik ook man, ik moet alleen niet overmoedig worden;) daar neigt het nu namelijk wel naar:D

Omdat hij met mij samen events doet! :p

Je bent een beest. Toch vind ik dat je een paar wedstrijden moet gaan doen. Gewoon Zuid-Holland doen. Je hoeft niet meteen te winnen, is een gave wedstrijd. Gewoon doen man!

Ik ben daar echt nog niet klaar voor man, tevens is het op Koninginnedag. Dan doe ik een andere wedstrijd. Hoeveel biertjes kan ik wegtikken van 10.00 uur tot 03.00 uur.

Idd je bent er zeker sterk genoeg voor.

nee man, dit is echt nog iets te

erg erg lekker man dat deadliften. kom je nou ook de 16e?

Ja tuurlijk man!

16e toch? En ja hij komt!
QUOTE]

uiteraard!

Wie is die aantrekkelijke man met die camera in zijn hand?
Mooi om te zien hoe blij jullie met dit resultaat waren. Hand over hand is gewoon veel leuker.

Hey teenslipper!

Hele, hele stoere filmpjes man! we krijgen onze eigen motivatiefilmpjes!

Ach de Oerzeeuw is zeker niet te zwaar voor je iig:p. (zuid-holland ook niet lijkt me)

Damn! Beloof me dan wel dat je aan Oerzeeuw mee gaat doen anders train ik nooit meer met je samen! :mad:

Goede prestatie met die truck en bruuuute trainingen:)

Terug
Naar boven