XXL Nutrition

Gewoon loggen

Solide werk, maar waarom zoveel iso shit. Je moet wel over een jaar op het NK strongman staan. ;)

lekkere trainingen weer, en respect voor die squats !!

• Topic Starter Topic Starter
idd nice squats man damn! 3x8x175 is zwaar!

die bench wil ik ook wel van je overnemen :)

haha, thx man.

Solide werk, maar waarom zoveel iso shit. Je moet wel over een jaar op het NK strongman staan. ;)

haha maak er maar een paar jaar van :grinny: isolatie is om een goed gevoel over te houden aan de training en heel stiekem probeer ik wat droger te worden;)

lekkere trainingen weer, en respect voor die squats !!

Gaat goed man, heb geen reden tot klagen!!!

Je weet toch dat je van isolatiewerk niet droger wordt. Oefeningen die de meeste energie vergen verbranden meer vetjes dus dan kun je beter daar wat meer van doen.

Volgens mij ga je weer teveel met brad om. Tijd om naar DJ's te komen.

Je weet toch dat je van isolatiewerk niet droger wordt. Oefeningen die de meeste energie vergen verbranden meer vetjes dus dan kun je beter daar wat meer van doen.

Idd nog meer motivatie voor ons dan!

hahah ja dat klopt, Maar ik vind het gewoon leuk om biceps te trainen:D:D:D als je helemaal pumped staat lijk je vanzelf droger :o
Maar we gaan dus volgende week woensdag naar Sander, lachen man!

Idd nog meer motivatie voor ons dan!

Dj's doe ik in de toekomst echt nog wel een keer, alleen heb ik het gewoon best wel naar mijn zin bij hercules!

Laatst bewerkt:
Training vanmiddag herhalingsmethode 3/2

Deadlift
8*110
8*150
4*190
werksets
4*225
4*225
4*225
4*225
4*225 heavy shit hahah dit moet bijna wel een volume pr zijn! ben ik gek of ga ik binnenkort echt een dik nieuw pr zetten :rocker2:(pr nu is 250)

De rest van de training was ik gewoon stuk. Heb echt veel moeten geven bij die deadlift

Hamstring curls
4*50
4*50
4*50
4*50
4*50

Goodmorning
4*130
4*130
4*130
4*130
4*130

Skullcrushers
4*50
4*50
4*50
4*50
4*50

Tricep Pushdown pompwerk JWZZZZ
8*40
8*40
20*20
20*20
10*30

Trek jij dat nog goed die GM's na dat deadliftwerk? Je onderrug zal wel kaput zijn!

Haha zieke Deadlifts Kevin.
Natuurlijk trek je een PR na dit soort waanzinnige trainingen man. :p
Misschien naast NK Sterkste mannen ook maar de NK Powerliften doen volgend jaar? :D

nice DL man :) mijn PR is ook 250 maar 5x4x225 doe ik je niet na :)

Keiharde training ouwe baas! Jammer dat ik je net mis loop deze week...

Heb je het bloed nog zien liggen in de gym? Heb een oorlogswond op mijn kop:D
Peter (na het zien van mijn hoofd): "Heb je al je bloed netjes opgeruimd?" :roflol:...

deadlift ligt nu zeker 260 minimaal apenzoon... misschien leuk om te maxen op die axle de 15e :D?

Trek jij dat nog goed die GM's na dat deadliftwerk? Je onderrug zal wel kaput zijn!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de max eigenlijk nooit opzoek bij GM´s. Relatief gezien ging het nog vrij makkelijk. Maar ik heb eigenlijk niet zo snel last van-of een pomp in mijn rug bij deadlifts. Ik heb altijd alleen zere handjes:o

Haha zieke Deadlifts Kevin.
Natuurlijk trek je een PR na dit soort waanzinnige trainingen man. :p
Misschien naast NK Sterkste mannen ook maar de NK Powerliften doen volgend jaar? :D

hahaha daag, ik sukkel nog maar wat aan. Laat mij eerst maar eens echt sterk worden:)

nice DL man :) mijn PR is ook 250 maar 5x4x225 doe ik je niet na :)

Gewoon proberen, op karakter kom je er dan wel.

Als je het probeert wel.

Je gaat goed Kevin ! Die 300 trek je eerder dan ik ;)

haha thx man, maar ik weet zo net nog niet of ik die race tegen je win, en als ik hem al win, dan is dat alleen maar omdat jij met een overbelasting/blessure zit. En die gun ik je niet, had dan liever van een fitte chopper verloren:)

ja? ik ga het proberen volgende week :)

Dat trek je wel!

Keiharde training ouwe baas! Jammer dat ik je net mis loop deze week...

Heb je het bloed nog zien liggen in de gym? Heb een oorlogswond op mijn kop:D
Peter (na het zien van mijn hoofd): "Heb je al je bloed netjes opgeruimd?" :roflol:...

WTF is kebeurt? hahahahaha, die Peter wat een droplul. Maar heb je er nog iets serieus aan overgehouden of valt het allemaal wel mee?

deadlift ligt nu zeker 260 minimaal apenzoon... misschien leuk om te maxen op die axle de 15e :D?

Dat zou mooi zijn man! Wil echt niet failen op die 260, de weg omhoog moet weer ingeslagen worden:)

Misschien al gepost maar wanneer ga je toppen met de grote 3? :)

bruute deads omegainject!

Valt allemaal reuze mee... Wat hoofdpijn en een ''klein'' litteken vermoed ik:D

Jongeuh! Wat een ouwewijvenpraat weer allemaal :)
"BLOED OVERAL, OORLOG, WONDEN.." En dan heb je een BEETJE hoofdpijn... tsk tsk tsk... Heef iemand met een prins Albert op je voorhoofd lopen swaffelen? ;)

@Omega: Nette deads, dude... Geloof er ook geen fl**ker van dat ik je dat na doe en mijn pr zit op 260 :o

Terug
Naar boven