- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd nice squats man damn! 3x8x175 is zwaar!
die bench wil ik ook wel van je overnemen![]()
Solide werk, maar waarom zoveel iso shit. Je moet wel over een jaar op het NK strongman staan.![]()
isolatie is om een goed gevoel over te houden aan de training en heel stiekem probeer ik wat droger te worden
lekkere trainingen weer, en respect voor die squats !!
Je weet toch dat je van isolatiewerk niet droger wordt. Oefeningen die de meeste energie vergen verbranden meer vetjes dus dan kun je beter daar wat meer van doen.
Volgens mij ga je weer teveel met brad om. Tijd om naar DJ's te komen.
Je weet toch dat je van isolatiewerk niet droger wordt. Oefeningen die de meeste energie vergen verbranden meer vetjes dus dan kun je beter daar wat meer van doen.
Volgens mij ga je weer teveel met brad om. Tijd om naar DJ's te komen.

als je helemaal pumped staat lijk je vanzelf droger 
(pr nu is 250)nice DL manmijn PR is ook 250 maar 5x4x225 doe ik je niet na
![]()

ja? ik ga het proberen volgende week

deadlift ligt nu zeker 260 minimaal apenzoon... misschien leuk om te maxen op die axle de 15e?

Trek jij dat nog goed die GM's na dat deadliftwerk? Je onderrug zal wel kaput zijn!

Haha zieke Deadlifts Kevin.
Natuurlijk trek je een PR na dit soort waanzinnige trainingen man.
Misschien naast NK Sterkste mannen ook maar de NK Powerliften doen volgend jaar?![]()

nice DL manmijn PR is ook 250 maar 5x4x225 doe ik je niet na
![]()
Als je het probeert wel.
Je gaat goed Kevin ! Die 300 trek je eerder dan ik![]()

Keiharde training ouwe baas! Jammer dat ik je net mis loop deze week...
Heb je het bloed nog zien liggen in de gym? Heb een oorlogswond op mijn kop
Peter (na het zien van mijn hoofd): "Heb je al je bloed netjes opgeruimd?"...
deadlift ligt nu zeker 260 minimaal apenzoon... misschien leuk om te maxen op die axle de 15e?

WTF is kebeurt? hahahahaha, die Peter wat een droplul. Maar heb je er nog iets serieus aan overgehouden of valt het allemaal wel mee?

Valt allemaal reuze mee... Wat hoofdpijn en een ''klein'' litteken vermoed ik![]()