XXL Nutrition

Gewoon loggen

Yo dude, waarom reageer je nooit op mijn berichten? :sad:

gast, sander kan dus niet zaterdag en we kunnen daar dus niet trainen... jij nog een idee??

n*gger what:eek:

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Yo dude, waarom reageer je nooit op mijn berichten? :sad:

Omdat ik Omega persoonlijk heb gevraagd dit niet meer te doen, schuinmarcheerder! Eerst zwaaien en nu alweer een ander... :mad:

• Topic Starter Topic Starter
volgende week zondag 23 mei de sterkste man van Merchtem. Wil echt vlammen op die wedstrijd. Tot een week terug was ik ook echt in topvorm:)
vorige week ging het squaten k*t, de training daarna ging het benchen k*t. Geen toevalstreffers. Het was al maanden geleden dat ik gedeload had en daarnaast ben ik al een tijdje een beetje aan het cutten. Mede daardoor ben ik voor mijn gevoel ergens in het stadium tussen overreaching en overtraining in gekomen. Dat kan ik natuurlijk helemaal niet gebruiken zo net voor 23 mei.... Hoe zouden jullie dit aanpakkken? Hoe sta ik zo sterk mogelijk in Merchtem? Heb de afgelopen 3 dagen niet getraind en een soort van refeed gedaan. Denk dat ik nog 3 trainingen tot en met donderdag doe en dan weer 2 dagen rust. Daarbij ga ik boven mijn verbruik eten op die manier moet het toch lukken.....

na de wedstrijd ga ik minstens 10 kilo cutten dan maar wat kracht inleveren

ik zou op zo'n 60% trainen deze week, en dan ff rust houden. en flink vreten!

Goed eten, lekker licht pompen en vanavond dronken worden.

:)
ik zou op zo'n 60% trainen deze week, en dan ff rust houden. en flink vreten!

Denk dat het zoiets wordt, alleen een paar 90% reps op compounds, anders sta ik op de wedstrijd zonder vertrouwen en dat is echt k*t!

Goed eten, lekker licht pompen en vanavond dronken worden.

Ga ik doen man, wij kennen het geheim sssttt;) donderdagavond trouwens in groningen wezen stappen, hahaha gezopen:o echt op het bizarre af

oja vooral niet vergeten dronken te worden :)

Training vandaag

Ging wel lekker eigenlijk, zeker als ik kijk naar hoe ik me de afgelopen tijd voelde:)

Deadlift
8*110
5*150
3*190
1*220
1*240 mooie pull
1*260 fail
1*260 fail niet zo gek natuurlijk, maarja ben eigenwijs en wilde het proberen
1*220

vanaf nu met assistance oefeningen even ietsje minder zwaar, wel hoog volume en mooie uitvoering

Seated cable row
10*90
10*90
10*90
10*90

Goodmorning
10*120
10*120
10*120
10*120

reverse front pulldown
10*80
10*80
10*80
10*80

CGBP minstens 1 sec pauze op de borst
10*70
10*70
10*70
10*70, lekker verzuren

Tricep pushdown
10*35
10*35
20*20

Toch wel een beetje vertrouwen getankt voor aankomende zondag, heb ook nu al zin om mezelf na die wedstrijd een beetje te ''resette'' even de focus op iets anders dan continu mezelf willen verbeteren. lekker 10 kilo cutten en daarna weer met frisse moed kracht pakken!

Laatst bewerkt:
netjes :) wat is je DL max? 250?

Assistance op die manier gaat je fysiek wel ten goede komen.

Damn zeg, die 250 had gebroken mogen worden. Een andere keer kerel dan moet het lukken.

netjes :) wat is je DL max? 250?

Yes, nog wel:D

Assistance op die manier gaat je fysiek wel ten goede komen.

Dat is ook exact de reden dat ik het ga doen, er moet 10 kilo af. Dit is gewoon klote zo, hink al tijden op 2 gedachten cutten of ''clean'' bulken. het resultaat daarvan is dat er niets gebeurde, nu dus cutten naar een respectabel vetpercentage en daarna clean bulken. Maar het vetpercentage dan niet te ver laten oplopen, want dan voel ik me k*t en dat komt de prestaties weer niet ten goede.

Hoe is het met jou trouwens? al een definitieve datum voor de operatie? Gaan de presses nog lekker?

Damn zeg, die 250 had gebroken mogen worden. Een andere keer kerel dan moet het lukken.

Klopt! maar goed, ben weer een stukje wijzer geworden de afgelopen periode.

op wat voor BF zit je eigenlijk? heb je nooit gezien dus heb geen idee :)

Jammer man van die 260 ik had echt verwacht dat je hem makkelijk zou trekken.

niks mis mee mooi BF :thumbs:

dude jij hebt toch nog geen manboobs enzo? volgens mij schommel je eerder ergens rond de 20

Terug
Naar boven