MuscleMeat

Gewoon loggen

Jongeuh! Wat een ouwewijvenpraat weer allemaal :)
"BLOED OVERAL, OORLOG, WONDEN.." En dan heb je een BEETJE hoofdpijn... tsk tsk tsk... Heef iemand met een prins Albert op je voorhoofd lopen swaffelen? ;)

:roflol:

Ik weet niet of jij wel eens een gaatje in je harses hebt gehad tijdens trainen, maar het bloed stroomt er dan wel redelijk uit hoor:D

• Topic Starter Topic Starter
Misschien al gepost maar wanneer ga je toppen met de grote 3? :)

Ik weet het nog niet, wil mezelf daarmee eigenlijk ook geen druk opleggen. Doe het denk ik gewoon op een dag waarop ik me lekker voel, maar wel binnen nu en 2 weken. want over 2 weken gaan we weer naar de hogere repranges en het trainen op snelkracht

haha thx beest, succes met je cut trouwens!

Jongeuh! Wat een ouwewijvenpraat weer allemaal :)
"BLOED OVERAL, OORLOG, WONDEN.." En dan heb je een BEETJE hoofdpijn... tsk tsk tsk... Heef iemand met een prins Albert op je voorhoofd lopen swaffelen? ;)

@Omega: Nette deads, dude... Geloof er ook geen fl**ker van dat ik je dat na doe en mijn pr zit op 260 :o

hahah thx man! dat soort boodschappen doen me echt goed, diue 260 moet ik dus gewoon kunnen trekken.

hahah Brad Visstick is altijd dronken!;)

Gistern compleet lam, maar in de avond een vent, in de ochtend een vent.

Herhalingsweek 3-3
MP
4*70
4*70
4*70
4*70
4*70 PR eigenlijk alles volume pr, heb een pathetic MP in vergelijking met pushpress
2*75 + 2 reps die ik niet mag meetellen omdat ik iets benen gebruikte

Pushpress tijdje niet gedaan, wilde gewoon eventjes voelen
3*90
1*95 ****ing easy 110 zit er nog wel in, voorlopig kan ik dus best wel het accent op MP leggen

Dumbbell Shrugs
10*50
10*50
10*50

Dumbbell Row had de 50ers toch nog in mijn hand dus waarom niet
8*50
8*50
8*50

Superset Front Raise & Side Raise Front raise niet mooi, maar op karakter
4*30 8*14
4*30 8*14
4*30 8*14
4*30 8*14
4*30 8*14

Barbell Curls
4*60
4*60
4*60
4*60
4*60

Cable Curls
5*40
5*40
10*30
10*30
20*20
10*20 maar dan 3 sec up 5 sec down

hahah belachelijke pomptraining kan armen en schouders niet meer bewegen:D:D

s'Avonds een vent, s'Ochtends een wrak !

Zo slecht is je MP toch niet naast je pushpress? MP kun je wel 85 a 90kg denk ik?

ik zeg doen!

ik zeg, eerst zaterdag trainen!!!!

Hahaha, nice goed gedaan man.

Hahaha, nice goed gedaan man.

thx man.

Squat
10*60
4*100
2*150
Werksets
4*190 lichte spot
4*190
4*190
4*190
4*190

Veel te zwaar ingeschat. wel af kunnen maken maar op een compleet belachelijke manier. Dit is niet hoe ik deze gewichten wil verzetten. Volgende week niet verhogen. Werd ook niet goed, flauw, licht duizelig, beetje misselijk.

Vanavond vroeg naar bed, dan morgen weer knallen.

nice weights man. volg jij een bepaald schema voor je squat?

nice weights man. volg jij een bepaald schema voor je squat?

Ben persoonlijk erg fan van de site van Piet Meijdam. Denk dat deze site in zijn geheel een sticky op dbb zou moeten zijn. :)

Ik zou het schema graag willen kopieren, maar dan zijn we weer een pagina verder hieronder een linkje naar het krachtschema voor gevorderden. Ik pak alle compounds 1 keer in de week. Daarbij pak ik dan een shitload assistance

http://www.discuswerpen.nl/2020 jaarschema gevorderden.htm

respect. niet tegen jezelf liegen = the only way 2 go

thx man!

Ben persoonlijk erg fan van de site van Piet Meijdam. Denk dat deze site in zijn geheel een sticky op dbb zou moeten zijn. :)
ziet er idd erg goed uit, thx man! ik ga het eens bekijken :) het wordt voor mij een periode tijd voor een schema waarbij ik zelf niet teveel moet nadenken denk ik :)

was dus een zware squatsessie, wel netjes dat je het toch afgemaakt hebt dan !

vandaag klote training futloos en ****ing moe. Vergelijkbaar met de laatste squatsessie. Alleen kan ik bij een squat op doorzettingsvermogen nog een eind komen. bij een bench val ik dan door de mand.

KLOTEBENCH
4*125 te zwaar
3*125
3*125

daarnaa maar wat aangekloot. geen zin meer en geen kracht meer. Moet me weer zien om te laden. Van de week maar is goed stappen. Te beginnen morgen, in groningen!

gast, sander kan dus niet zaterdag en we kunnen daar dus niet trainen... jij nog een idee??

Terug
Naar boven