AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

erg netjes man en erg mooie gewichten. the new beast

Lekkere wedstrijd!
Je MOET echt trainen op die atlasjes anders had je makkelijk 1e kunnen worden.
Verder heb je met de log net iets teveel attempts gehad en daardoor denk ik de fail @ 115kg. Ik zou zeggen skip de attempts die niet nodig zijn en bespaar je energie. Uiteindelijk kan je ook hiermee punten winnen doordat je misschien minder attempts nodig hebt als een tegenstander voor een gelijkmatige lift en heb je meer punten. ;)

Gefeliciteerd man, 2e plaats en bijna 1ste zelfs !! leuk om je verslag te lezen en erg goed gedaan, zijn er ook filmpjes gemaakt ??

Klasse man, mooi debuut!

Mooi, goed geschreven verslag van een goed gedraaide wedstrijd. :thumbs:
Gefeliciteerd man!

erg nette wedstrijd gedraaid Kevin!

Lekkere wedstrijd!
Verder heb je met de log net iets teveel attempts gehad en daardoor denk ik de fail @ 115kg. Ik zou zeggen skip de attempts die niet nodig zijn en bespaar je energie. Uiteindelijk kan je ook hiermee punten winnen doordat je misschien minder attempts nodig hebt als een tegenstander voor een gelijkmatige lift en heb je meer punten. ;)
Kevin heeft aardig wat met stones getraind hoor.

Ovums is echt een totaal ander verhaal, stuk lastiger. Wil je daar goed in worden dan zul je veel met ovums moeten trainen.

Super gepresteerd, man!

• Topic Starter Topic Starter

dat dacht ik ook, als het maar geen palm is :o

erg netjes man en erg mooie gewichten. the new beast

haha, komt goed. Lekker rustig aan sterker worden. Nu cutten 7,5 kg in 6 weken en dan kijken hoe ik erbij sta;)

Lekkere wedstrijd!

Het waren ovums man, Deze zijn niet makkelijker of moeilijker dan stones, maar gewoon anders. Volgende keer ga ik de onderdelen voor ik een wedstrijd doe eerst uitproberen, dat heeft me nu namelijk de overwinning gekost.

Iedereen was verplicht alle atempts op het log te doen, kwam van de wedstrijdleiding.

Gefeliciteerd man, 2e plaats en bijna 1ste zelfs !! leuk om je verslag te lezen en erg goed gedaan, zijn er ook filmpjes gemaakt ??

Ja het ging zo goed joh, haha de filmpjes heb ik opgevraagd bij Joeri (organisator). Dus hoop het wel!

ging erg lekker, was ook helemaal in mijn element. Lekker brullen, Beetje rondkijken met een log boven mijn hoofd :p

Mooi, goed geschreven verslag van een goed gedraaide wedstrijd. :thumbs:
Gefeliciteerd man!

Thx, man echt leuk zo een wedstrijd!

erg nette wedstrijd gedraaid Kevin!

Thx! ging super!

het lijkt me handiger als die dat doet voor een wedstrijd waar daadwerkelijk atlas stones in zitten.

mooi resultaat kerel! gefeliciteerd!

:D thx, man. Had ik die ovums maar eerder aangevoeld:)

Kevin heeft aardig wat met stones getraind hoor.

Ovums is echt een totaal ander verhaal, stuk lastiger. Wil je daar goed in worden dan zul je veel met ovums moeten trainen.

true

thx, kerel! ging echt lekker!

Nog een klein beetje stuk van de wedstrijd, pijn aan de botjes in het midden van mijn linkerhand en een eelt-tear aan de rechterkant. Verder nog steeds een misbruikte rug en knieen maar ja had zin om te trainen!!!:)
´
Paused bench
8*100
8*100
8*100
8*100
7*100 8e een lichte spot

Incline dumbbell press
12*28
12*28
12*28

Flyes
12*18
12*18
12*18

Front SquatDeze blijft er vanaf nu definitief in, maar techniek moet goed zijn dus rustig aan gewicht opladen.
8*80
8*80
8*80
8*80
8*80

Calve Raise
12*110
12*110
12*110

Wrist curls
12*40
12*40
12*40

Vanaf nu een kleine aanpassing in het schema. 2 keer per week een variant van een belangrijke oefening/compound dus : deadlift - stiff legged deadlift, Paused Bench - CGBP, Squat - Front squat, Push Press- Militairy press. dezee oefeningen gaan ook volgens een periodisatieschema. De andere pak ik gewoon als assistance.

Tevens is de cut begonnen!

netjes
frontsquats zijn killing bij meer dan 5 reps vind ik :)

training vandaag Nog steeds last in mijn linker handpalm. Op een dusdanige manier dat ik oefeningen niet kan doen, of de uitvoering moet aanpassen

Deadlift Kracht zat superieur!!! die 190 kilo's deden me niets. alleen die linker handpalm
10*110
6*150
werksets er stonden 5 sets op het programma
8*190
8*190

Goodmorning lekker geen last van de handpalm;)
12*110
12*110
12*110

MP moest een belachelijke grip hanteren
vooraf even een rep-out met 70
7*70 wel aardig
8*60
7*60 linkerhandpalm fail
7*60 idem
8*60
8*60

Side raise
12*12
12*12
12*12

Front Raise
12*20
12*20
12*20

30 min relatief zware cardio

goed bezig omega. raar van die fail laatst op de deadlift
je rept nu met 190 alsof het niets is. sterk!

Bruut man. Doe je ook mee aan sterkste man van Dordt?

Nice train. Gaat wat worden @Biest. ;)

omega IS the Beast houthakker!

doe jij ook mee aan biest omega?

Terug
Naar boven