Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je MOET echt trainen op die atlasjes anders had je makkelijk 1e kunnen worden.
Kevin heeft aardig wat met stones getraind hoor.Lekkere wedstrijd!
Verder heb je met de log net iets teveel attempts gehad en daardoor denk ik de fail @ 115kg. Ik zou zeggen skip de attempts die niet nodig zijn en bespaar je energie. Uiteindelijk kan je ook hiermee punten winnen doordat je misschien minder attempts nodig hebt als een tegenstander voor een gelijkmatige lift en heb je meer punten.![]()

erg netjes man en erg mooie gewichten. the new beast

Lekkere wedstrijd!
Verder heb je met de log net iets teveel attempts gehad en daardoor denk ik de fail @ 115kg. Ik zou zeggen skip de attempts die niet nodig zijn en bespaar je energie. Uiteindelijk kan je ook hiermee punten winnen doordat je misschien minder attempts nodig hebt als een tegenstander voor een gelijkmatige lift en heb je meer punten.![]()
Gefeliciteerd man, 2e plaats en bijna 1ste zelfs !! leuk om je verslag te lezen en erg goed gedaan, zijn er ook filmpjes gemaakt ??

Mooi, goed geschreven verslag van een goed gedraaide wedstrijd.
Gefeliciteerd man!
het lijkt me handiger als die dat doet voor een wedstrijd waar daadwerkelijk atlas stones in zitten.
mooi resultaat kerel! gefeliciteerd!
thx, man. Had ik die ovums maar eerder aangevoeld
Kevin heeft aardig wat met stones getraind hoor.
Ovums is echt een totaal ander verhaal, stuk lastiger. Wil je daar goed in worden dan zul je veel met ovums moeten trainen.