- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een mooie training. En of je het leuk vind of niet ik wil toch 120m farmer walk van je zien!

lekker hoor

haha ze zijn niet full he, maar net beneden paralel
goddamn beast... hoe zit je met je rustpauzes tussen de setjes eigenlijk? kan je vrij snel verder of moet je echt 5 minuten uithijgen?

Was een mooie training. En of je het leuk vind of niet ik wil toch 120m farmer walk van je zien!
.Dan doe jij toch even je ogen dicht.Ik wil dat helemaal niet zien anders loopt hij veel teveel uit.

niet zo zeuren, jij hoeft maar de helft van het aantal stappen dat hij moet nemen te maken!Ik wil dat helemaal niet zien anders loopt hij veel teveel uit.
Hoe voelen je handen at the moment Kevin?
Denk je dat je zaterdag ook een STM training doet? (eventueel @ Biest?)
Ik wil dat helemaal niet zien anders loopt hij veel teveel uit.
Ik vertrouw op jou chick! de dag ervoor is Nederland-Japan, jij zult de goede klassering dus binnen moeten halen;
hahahah true, jij bent in het voordeel!niet zo zeuren, jij hoeft maar de helft van het aantal stappen dat hij moet nemen te maken!
Thx, misschien helpt datKevin gaat gewoon 120M pakken en ik ga hem daar volop in mee aanmoedigen.![]()

dude, viel me trouwens op op fotos dat je neus een beetje scheef staat