- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roy kan helaas niet meer vanwegen zijn blessure en ik heb Kevin gevraagd mee te doen.
Als het goed is gaan we morgen naar Biest een training doen.
Hahahaha... lul!je begrijpt nu toch zeker wel dat jullie eind positie van jou afhankelijk is?
nummer 1 staat kevin natuurlijk op... you can only hold him back! better train hard mawfukka!!!!

Konden we ook over jou zeggen op de NCC.ah lachen!
wel veel te sterk voor de C klasse natuurlijk.

goed bezig omega. raar van die fail laatst op de deadlift
je rept nu met 190 alsof het niets is. sterk!
Bruut man. Doe je ook mee aan sterkste man van Dordt?
jup... dat word sowieso geen top 5 voor jou mawfukka!!!
omega will eat you alive for the omega 3,6 & 9 die jij in je hebt!!@!
Roy kan helaas niet meer vanwegen zijn blessure en ik heb Kevin gevraagd mee te doen.
Als het goed is gaan we morgen naar Biest een training doen.
je begrijpt nu toch zeker wel dat jullie eind positie van jou afhankelijk is?
nummer 1 staat kevin natuurlijk op... you can only hold him back! better train hard mawfukka!!!!

ah lachen!
wel veel te sterk voor de C klasse natuurlijk.

Hahahaha... lul!
Maar dat maakt het niet anders. Roy en Kevin verschillen niet veel van elkaar, je onderschat deze kerel echt.
Kevin gaat de cut in dus dat compenseerd.
---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------
Konden we ook over jou zeggen op de NCC.![]()

Gaan we schelden?Cardiohond!Je moet het rustig aan doen met die pees ouwe, ff geen SM meer...

Gaan we schelden?
Daar leef je voor, zonder SM is het leven zinloos!
Morgen gaan we knallen!
Ben om 12:00 bij je Kevin.

Hoezo? Was hij aan het huilen?Hey lekkere vent van me, ik heb je jas nog steeds
Maar ff serieus, die pees moet hij in de gaten houden. Dus niks morgen belasten met SMén, beetje pressen ofzo maar niet gaan flippen en stones doen... Is funest, je had hem moeten zien vandaag... Serieus wees verstandig Kevin, en leer van de wat meer ervaren, doorgewinterde, sexy, vrouwenverslindende, niet eigenwijze maar altijd behoudende Snakeman.![]()

Hoezo? Was hij aan het huilen?
Wist niet dat het zo erg was.
).Cardiohond!Je moet het rustig aan doen met die pees ouwe, ff geen SM meer...
Gaan we schelden?
Daar leef je voor, zonder SM is het leven zinloos!
Morgen gaan we knallen!
Ben om 12:00 bij je Kevin.
is goed man, vandaag rammen!Hoezo? Was hij aan het huilen?
Wist niet dat het zo erg was.

Hij stond een kwartier met een flesje spa over zijn aanhechting (biceps) te wrijven... Kan echt nasty worden als hij lomp over zijn grenzen gaat nu. Beter ff rust. En ik zeg dit alleen omdat ik met die aanhechting ook zo'n last had (en ik ook best lomp kan zijn met doortrainen).
shit zeg iedereen blesseert zich zodra ze een wedstrijd met mc.chick moeten draaien!

al met al een aardig lekkere training!Je vergeet de powerstairs maat.
Hoe gaat het nu met je hand?