XXL Nutrition

Gewoon loggen

Roy kan helaas niet meer vanwegen zijn blessure en ik heb Kevin gevraagd mee te doen.
Als het goed is gaan we morgen naar Biest een training doen.

Roy kan helaas niet meer vanwegen zijn blessure en ik heb Kevin gevraagd mee te doen.

je begrijpt nu toch zeker wel dat jullie eind positie van jou afhankelijk is?

nummer 1 staat kevin natuurlijk op... you can only hold him back! better train hard mawfukka!!!!

ah lachen!

wel veel te sterk voor de C klasse natuurlijk.

nummer 1 staat kevin natuurlijk op... you can only hold him back! better train hard mawfukka!!!!
Hahahaha... lul! :mad:

Maar dat maakt het niet anders. Roy en Kevin verschillen niet veel van elkaar, je onderschat deze kerel echt.

Kevin gaat de cut in dus dat compenseerd. :D

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

ah lachen!

Konden we ook over jou zeggen op de NCC. :p

• Topic Starter Topic Starter
goed bezig omega. raar van die fail laatst op de deadlift
je rept nu met 190 alsof het niets is. sterk!

Ja klopt snap er zelf ook helemaal niets van. Maar heb wel erg last van mijn handpalm hoor.

Bruut man. Doe je ook mee aan sterkste man van Dordt?

Yes! meedoen he!!

Nice train. Gaat wat worden @Biest. ;)

omega IS the Beast houthakker!

doe jij ook mee aan biest omega?

jup... dat word sowieso geen top 5 voor jou mawfukka!!!

omega will eat you alive for the omega 3,6 & 9 die jij in je hebt!!@!

hahahaha thx Erwin!! hoop samen met Mark wel te kunnen winnen in de C. vind het ook niet erg dat het niet in de B is. Aangezien 6 dagen later Stekste man van Dordt is en daar wil ik ook wel vlammen!

Yes, is even voelen hoe het allemaal voelt! Kun jij straps meenemen mark, heb echt een zere klauw

hahahahahaha thx beest! Maar ben in de cut he:)

ah lachen!

ach... ik zie het als voorbereiding voor de sterkste man van Dordt daarbij is het pas mijn 2e wedstrijd, en zo sterk ben ik nauw ook weer niet:sad:

Hahahaha... lul! :mad:

Maar dat maakt het niet anders. Roy en Kevin verschillen niet veel van elkaar, je onderschat deze kerel echt.

Kevin gaat de cut in dus dat compenseerd. :D

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Konden we ook over jou zeggen op de NCC. :p

Roy is denk ik nog wel een stukje verder dan ik ben hoor. Doet roy trouwens zeker niet mee?

Training vandaag
extra cardio shizzle

so far -1,6 kg vanaf maandag

barbell curls
20*20
12*50
12*50 las aanhechting
12*50 nog meer last

incline seated db con curls
12*18 hmzzzz nog meer last dus maar gekapt

toch wel een impact dat merchtem;)

plankholds
1.30
1
1

knee raises
12
12
12

45 min cardio

nu ijs op de bicep:(

Cardiohond! :mad: Je moet het rustig aan doen met die pees ouwe, ff geen SM meer...

Gaan we schelden?

Daar leef je voor, zonder SM is het leven zinloos!
Morgen gaan we knallen! :D
Ben om 12:00 bij je Kevin.

Hey lekkere vent van me, ik heb je jas nog steeds:D

Maar ff serieus, die pees moet hij in de gaten houden. Dus niks morgen belasten met SMén, beetje pressen ofzo maar niet gaan flippen en stones doen... Is funest, je had hem moeten zien vandaag... Serieus wees verstandig Kevin, en leer van de wat meer ervaren, doorgewinterde, sexy, vrouwenverslindende, niet eigenwijze maar altijd behoudende Snakeman. :)

Hey lekkere vent van me, ik heb je jas nog steeds:D

Maar ff serieus, die pees moet hij in de gaten houden. Dus niks morgen belasten met SMén, beetje pressen ofzo maar niet gaan flippen en stones doen... Is funest, je had hem moeten zien vandaag... Serieus wees verstandig Kevin, en leer van de wat meer ervaren, doorgewinterde, sexy, vrouwenverslindende, niet eigenwijze maar altijd behoudende Snakeman. :)
Hoezo? Was hij aan het huilen?

:jk:

Wist niet dat het zo erg was.

Hij stond een kwartier met een flesje spa over zijn aanhechting (biceps) te wrijven... Kan echt nasty worden als hij lomp over zijn grenzen gaat nu. Beter ff rust. En ik zeg dit alleen omdat ik met die aanhechting ook zo'n last had (en ik ook best lomp kan zijn met doortrainen:o).

shit zeg iedereen blesseert zich zodra ze een wedstrijd met mc.chick moeten draaien!

bad karma he :P

Cardiohond! :mad: Je moet het rustig aan doen met die pees ouwe, ff geen SM meer...

Ik kijk uit, gisteravond 2 keer 20 min met ijs op de bicep gezeten. Deze ochtend voel ik niets meer, maar als het vandaag weer zeer gaat doen dan kap ik.

Gaan we schelden?

Daar leef je voor, zonder SM is het leven zinloos!
Morgen gaan we knallen! :D
Ben om 12:00 bij je Kevin.

:) is goed man, vandaag rammen!

Deed wel even zeer dacht bij het 1e setje dat het een pomp was:hahaha:

Hij stond een kwartier met een flesje spa over zijn aanhechting (biceps) te wrijven... Kan echt nasty worden als hij lomp over zijn grenzen gaat nu. Beter ff rust. En ik zeg dit alleen omdat ik met die aanhechting ook zo'n last had (en ik ook best lomp kan zijn met doortrainen:o).

true, ik zal er op letten.

shit zeg iedereen blesseert zich zodra ze een wedstrijd met mc.chick moeten draaien!

ja chick scheer je weg!

lach maar, opbokken joh

:D

Maar goed vandag dus trainen @ Biest

beter niets forceren man met je handpalm en aanhechting biceps, je gaat zo lekker man, ben benieuwd naar je aankomende wedstrijden...

dat word wanken met de andere kant maat

SM training:cheer:

Zaterdagmiddag samen met Mark, Fawaz en Mike getraind bij Biest. Was lachen, en het is altijd gezellig eens wat gezichten achter de nicks te zien!

Lastig log
5*70
5*80
3*90
1*95
1*100
openen op 95 en uitkomen op 110 is het plan:)

Deadliftbak
veel reps, tot 480 gegaan volgens mij totaal niet all out maar dat was ook niet nodig gezien mijn arme, arme handjes: eelt-tear en handpalmtering
Fusten
Technischer onderdeel dan verwacht!!!!
setje rustig alles tot 115kg
speedseet alles tot 115 kg
1*125 kg: was niet nodig maar wel leuk;)

Powerstairs
4*125
4*150
4*175
2*225 niet all-out

nog even gespeeld met de farmers, denk 25 meter. maar ook hier totaal niet all-out. om de handjes te sparen;) al met al een aardig lekkere training!

programma deze week

maadag gym+cardio
dinsdag sterkste man
donderdag gym+cardio
vrijdag sterkste man
Zondag Gym+cardio

Zaterdag misschien nog een extra gymtraining+cardio

Laatst bewerkt:
Je vergeet de powerstairs maat.

Hoe gaat het nu met je hand?

Terug
Naar boven