Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat
10*40kg
8*60kg
5*80kg
5*80kg
5*80kg
12*60kg
Bench press
10*30kg
10*40kg
8*50kg
8*50kg
8*50kg
10*30kg
ik begrijp niet dat je 3 * 5 * 80 squat![]()
Ooh... euhm die 10*40 is als opwarmin en 8*60... vind ik gewoon lekker om te doen, ook als een soort opwarming. En dan als basis 3*5*80.. maar ik varieer per training daarin. De ene keer heb ik zin om te maxen en dan andere training zin in setjes, en dan weer veel herhalingen etc etc.wat ik bedoel te zeggen is waarom je na 10 * 40 en 8 * 60 , 3 setjes pakt van 3 * 5 * 80 - misschien was ik niet duidelijk . waarom dan niet 3 * 85 , ik noem maar iets - trouwens een goeie training vandaag op je blote voeten
ik had wel sokken aan.. maar de training was wel lekker ja
Zie al een mooie structuur in je trainingen, gewichten gaan vanzelf wel komen.![]()

achteraf in de sauna (nee geen breezergym), heerlijk..
ja je hebt gelijk groteman, hij ging vandaag ook wel erg makkelijk moet ik zeggen.ik vind het toch een goeie training - het word denk ik wel tijd om eens 8 * 55 te proberen op de bench - moet lukken toch

)
), bij de 5e rep van 85kg begon ie ineens enorm pijn te doen..
, maar hoef hier nog maar een paar weekjes dan ga ik naar sportschool zazen. Zaterdag 6 december, cardio
vandaag 20 baantjes (50m) gezwommen in 40 minuten
ga dat vanaf nu 2 keer p/w doen denk ik, is wel lekker
alleen mn moeder nog over halen om abbonoment te betalen.
dat moet meer worden he 
haha ja je hebt gelijk man maar ik was met een vriendinlol dus 1km gezwommen in 40 minutendat moet meer worden he
![]()
die moest van de dokter zwemmen want ze heeft een knieblessure..