Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.

,, maar toen bleek ie maar 10kg te zijn
, wel 50mm
)
, hij hield dus de hele tijd 'het enige rack met losse gewichten in mijn k*t p*ssy gym' bezet waardoor ik niet kon rowen (maar had al wel aardig wat gechind). Nog ff gedipt en toen ging ik naar huis met het gevoel dat ik geen ene reet heb gedaan. Donderdag 13 november, workout B
Deadlift
8*40kg
8*60kg
5*80kg
3*90kg (wilde weer niet)
1*100kg
Push press
8*30kg
5*35kg
5*37.5kg (pr)
5*37.5kg (pr)
Chin ups
8*BW
6*BW
7*BW
5*BW
5*BW
4*BW
Dips
8*BW
8*BW
Was net zo'n gozer die facking wijs ging doen over hoe ik moest optrekken en hoe niet enzo, begon ie daarna met een knalrooie kop 8*50kg te squatten, hij hield dus de hele tijd 'het enige rack met losse gewichten in mijn k*t p*ssy gym' bezet waardoor ik niet kon rowen (maar had al wel aardig wat gechind). Nog ff gedipt en toen ging ik naar huis met het gevoel dat ik geen ene reet heb gedaan.
Wil misschien toch naar die verdere gym gaan, jammer dan dat ik langer moet fietsen. het enige wat me tegenhoud is dat ik hier nu iedereen ken weetjewel, en de eigenaar is ook een goeie vriend en t is altijd wel gezellig en het is bij me om de hoek... Ik denk er nog wel even over, maar heb niet het idee dat ik hier verder kan groeien ofzo.
waar wij voorstonden zaterdag 
ga anders bij die ene bij de galgenwaardwaar wij voorstonden zaterdag
dat is toch niet zo ver van je vandaan of wel ?