MuscleMeat

GNRR's NOVICE STRENGHT

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wanneer ga je Chins met extra gewicht doen?

Als ik GNRR was zou ik het lekker zo laten, niet te snel te veel erbij gooien.. Voor je het weet loop je vast en is de pret ervan af. Maar als die dips en chins je echt simpel af gaan, ja dan kan je met extra gewicht doen.. Of voor bijvoorbeeld 3xfailxBW gaan.

Gaat lekker GNRR je moet niet te snel willen ! T gaat lekker denk maar zo over anderhalf jaar is die squat zeker 100+ en die deadlift ook ! En de rest volgt ook vanzelf. Je bent jong (net als ik) dus je lichaam maakt de eerst komende 10 jaar alleen nog maar meer kracht aan ! daar goed aan denken en niet te overdrijven want dan ben je daalijk 19-20 en is je lichaam klaar (volwassen , hormonen, botten spieren ect).En dan kan je optimaal vlammen, en dan ben je al het helemaal beu! Dus ga lekker zo verder je doet t goed ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker GNRR je moet niet te snel willen ! T gaat lekker denk maar zo over anderhalf jaar is die squat zeker 100+ en die deadlift ook ! En de rest volgt ook vanzelf. Je bent jong (net als ik) dus je lichaam maakt de eerst komende 10 jaar alleen nog maar meer kracht aan ! daar goed aan denken en niet te overdrijven want dan ben je daalijk 19-20 en is je lichaam klaar (volwassen , hormonen, botten spieren ect).En dan kan je optimaal vlammen, en dan ben je al het helemaal beu! Dus ga lekker zo verder je doet t goed ;)
Oke, ik vond mn progressie zelf niet rukkend snel gaan eigenlijk.
`t geheim van rippetoe is toch juist elke workout verhogen?
Maar holy shit je zegt dat het over anderhalf jaar 100+ zal zijn? Ik hoopte toch voor 2009 begint daar alwel over heen te zijn hoor.

wanneer ga je Chins met extra gewicht doen?
Die dips en chins worden gek genoeg zwaarder, ik denk dat dat komt doordat de rest van de workout ook zwaarder wordt en ik dus al een groot deel van mn kracht gebruikt heb bij de basisoefeningen. Ik denk dat ik over een maand ofzo wel toe ben aan extra gewicht, misschien wel eerder. We zullen zien;)

Ik kan helaas vandaag niet trainen.
Morgen ga ik weer.
Helaas ben ik dan donderdag en vrijdag in Parijs met school en ga er zaterdag weer flink tegen aan.

En dan nog iets. Ik heb de laatste dagen hardstikke last van m'n knieen. Misschien komt het door het 3 keer per week sqauten.
Het is een stekende pijn in beide knieen waarbij de pijn in de linker knie tot in mijn kuit doorloopt. Ik heb er vooral last van met traplopen en bij een wat langere tijd aan een stuk door lopen. Zal ik even afwachten? naar de fysio of dokter gaan..? Of heeft een van jullie nog tips. Stretchen doe ik al savonds maar heb er nog niet heel veel voordeel van ondernomen.
Ik hoor het graag.

Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Misschien is die paar dagen weg wel goed voor je :P

Ik dacht zelf aan overbelasting?
3xpw zwaar trainen met squaten + 4/5 keer cricketen. Die dagen zullen me misschien goed doen, maar aangezien we aan één stuk door gaan lopen door Parijs verwacht ik dat eerlijk gezegd niet.

waarschijnlijk is die squat veel eerder hoger dan die anderhalf jaar maar het heeft wel zijn tijd nodig en forceren (van gewrichten)is niet goed. Dat je de laatste rep met moeite er uit krijgy is prima maar als je merkt dat je na het trainen buiten gebruikelijke spierpijn ook pijn in gewrichten (knieen in jou geval) krijgt moet je toch ff rust nemen dat is geen schande!

You dont get strong from lifting weights , you get strong from recovering from lifting weight!
Dat was toch de uitspraak?
Rust > trainen in mijn opinie

Laatst bewerkt:
Ik dacht zelf aan overbelasting?
3xpw zwaar trainen met squaten + 4/5 keer cricketen. Die dagen zullen me misschien goed doen, maar aangezien we aan één stuk door gaan lopen door Parijs verwacht ik dat eerlijk gezegd niet.

Dat is niet die sport wat ik denk dat het is? :eek:

Dat gene waar honkbal een aftreksel van is ja. Ik heb een tijde voorgehouden op dit forum dat ik aan honkbal doe. Cricket is toch voor mietjes:P? maarnee, dat valt wel mee hoor.

Nope dat zeg ik niet. ik dacht dat je dat spelletje bedoelje waarbij je met zo'n hamer tussen van die paaltjes moest tikken :eek:

haha nee mann! je kan wel ff kijken op youtube ofzo. om een wat duidelijker beeld te krijgen. Het is wel leuk cricket, alleen het duurt zo lang. Zondag op het veld gestaan van 11 tot 6.

7 uur nix eten toch niet ??????????????????????????????????

Nee, we lunchen daar altijd flink, en tijdens thee-pauzes eet ik altijd mn noten die ik mee heb genomen en appel en banaan.

Week 2, dag 3, Workout A+B

Aangezien ik gister niet kon trainen, morgen en overmorgen in parijs zit met school en zaterdag een wedstrijd heb heb ik vandaag maar alle 2 de workouts gedaan.

Squat: 3*5*67.5
MP:
3*5*28.5 (+1)
BOR:
3*5*45 (+2.5)
BP:
3*5*45
DL:
3*5*60
Chins:
2*8*BW
Dips:
2*8*BW
Training voelde lekker. Ik zat er op het laatst wel echt doorheen, maargoed.
Ik ga zo inkopen doen voor parijs.. iemand tips van dingen die ik tijdens de reis en in parijs zelf kan nuttigen?
ik dacht zelf aan noten, verder nog iets?

Laatst bewerkt:
Zo net terug uit parijs. Slopend was het; 4 uurtjes geslapen over 36 uur ofzo, ook nog ff voedselvergiftingkje meegepakt. Alles kwam er uit:D
Vandaar dat ik zo ook geen wedstrijd ga spelen, misschien ga ik wel trainen moet nog ff kijken.

Maaar: om 3 uur snachts heb ik nog wel ff 2*6 gedeadlift, namelijk met een stapelbed met 3 mensen er op, en benchpress met stapelbed zonder de mensen, was alleen niet echt chil voor mn rug zo op de grond.
Iemand heeft t geflimd kzal kijken of ik ze dr voor de grap op kan krijgen:D

Die squat is over een paar maanden al 100+...

ik hoop het. Ik zou ook graag naar de 70 kg bw willen, 't Liefst 75 of meer natuurlijk maar iedereen moet klein beginnen he.

Week 3, dag 1, workout A

ff wat rustig aan gedaan vandaag, ben nog moe van parijs vandaar.

Squat: 3*5*65
BP: 3*5*45
DL: 1*5*70 (+5)
Dips 2*8*BW

Maar het ging wel lekker opzich, prrtje op de deadlift gepakt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven