Fitness Seller

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Note to myself:

ga nu ook terug meer melk drinken damned
 
sorry, alleen echte hollanders worden sterk van melk, jij moet gewoon 2kg frites per dag eten ;)
 
sorry, alleen echte hollanders worden sterk van melk, jij moet gewoon 2kg frites per dag eten ;)

Ik drink melk bij m'n frites.. werkt dat ook?

Ik lees trouwens dat jij 31 oktober ook van de partij bent ouwe viezerik..
 
vandaag pushpress, planning was om easy 120 te doen maar er zat totaal geen lucht meer in na het unracken, het probleem is dat wanneer ik unrack de stang niet op men borst ken leggen waardoor alle spanning op me ellebogen staat :rolleyes:

ok

pushpress
20xbb
8x60
5x70
5x80
3x90
1x100
paar fails op 110 tijdens het unracken door te weinig zuurstof
1x110 kwam boven me hooft en kon hem easy uitdrukken dus waar praten we potverdomme over pr
weer paar fails op 115
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90

side raise ss front raise
3x8+8x12

db press
3x5x32

comment: toen maar gestopt, ergens moet ik niet zeiken met 110 pp maar met 110 log moet er toch 120pp inzitten :rolleyes:
 
haha idd.. met die log moet er meer inzitten. Al haal je wel veel uit je dipje bij log misschien die je mist bij pp?
 
haha idd.. met die log moet er meer inzitten. Al haal je wel veel uit je dipje bij log misschien die je mist bij pp?

zoiets zat ik me net ook te bedenken en met log ken ik hem wel op me borst leggen
 
Sommigen zijn sterker op log dan op pp, mss ben jij er zo een.
 
Sommigen zijn sterker op log dan op pp, mss ben jij er zo een.

dat zal het wel zijn, mja maakt niet uit ook ben tevreden met 110 :D
hoop dat morgen me rug een beetje goed voelt dan 5x220 proberen en volgende week weer eens maxen op deads dan hopelijk 240 of 250 (moet kennen met 10x200 lijkt mij)
 
Heavy Dude, sterk hoor! :thumb:
 
toch maar gemaxt op deads, ging goed :D

deadlift
10x60
5x100
3x140
1x180
1x220 grinded
1x240 not grinded :D nice PR
0x250 net onder de knieen, thuis pak ik hem denk ik wel, in de sportschool zijn de schijven namelijk veel kleiner dan olypische schijven :)
2x220

back extensions
3x10xfullstack

stang row (dbrowmetstang)
3x8x50 L+R

straight arm pulldown
3x8xfullstack

comment: nice :D ik voorspel weer een hoosbui aan PR's de komende weken/maanden:D
 
Nice deadlifts dude!
Die stang row, doe je die met een olympische halter, en dan in het midden pakken, en als dumbbell gebruiken zeg maar..?
Zoja, da's dan ook gelijk een mooie gripoefening zeg, om die stang in balans te houden...
Of hang je 50kg aan één eind, en zet je het andere eind vast?
Anywayz, ga je wer goed man! :thumb:
 
Nice deadlifts dude!
Die stang row, doe je die met een olympische halter, en dan in het midden pakken, en als dumbbell gebruiken zeg maar..?
Zoja, da's dan ook gelijk een mooie gripoefening zeg, om die stang in balans te houden...
Of hang je 50kg aan één eind, en zet je het andere eind vast?
Anywayz, ga je wer goed man! :thumb:

gewoon met OL halter jah, is wel k*t met balans jah maar heb thuis nog een db stang dus de volgende keer neem ik die aangezien ik toch weer thuis ga trainen wss, maar dat weet ik ook nog niet helemaal zeker het is gewoon k*t kwa ruimte en ik heb geen trainingsmaat en dat zuigt gewoon bigtime, er zijn zat gasten die mee willen trainen maar hebben een squat bijv van nog geen 100 en dat werkt gewoon niet :(
plus dat iedereen die ik ken bb like traint en ik niet ....
 
En hoppa, daar gaat die oude DL 1RM ook alweer :D
 
En hoppa, daar gaat die oude DL 1RM ook alweer :D

nja oud ? 12 juni was de 230 en daarna gewoon niet meer gemaxt dus volgende week 250 om de verloren tijd in te halen ;)
 
Geregistreerd: nov 2008 met een DL van 250 is echt ziekte hoor
 
benchpress cg/pinky grip
20xbb
10x60+mini bands
5x80+ ''
5x90+''
5x90+''
5x90+''
5x90+''
5x90+''
3x100+''
3x100+''
3x100+''
1x110+''
1x110+''
8x80+''
speedbench
3x10x60 + mini bands

ez bb curl
3x8

tate press
3x8

facepulls
4x10

comment: is wel ff wennen met bands, ook gelijk allemaal achterlijk commentaar van mensen die niet bekent zijn met bands, ben blij als ik weer thuis train
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven