MuscleMeat

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Dieper is wel lekker hoor:D
 
ga wel minderen met de zuivel (6ltr melk) houd nu ziekelijk veel vocht vast en me stront is zo hard als titanium, denk dat k voorlopig 3ltr neem plus de ltr choco natuurlijk :D
 
ga wel minderen met de zuivel (6ltr melk) houd nu ziekelijk veel vocht vast en me stront is zo hard als titanium, denk dat k voorlopig 3ltr neem plus de ltr choco natuurlijk :D
Haha je kan ook gewoon een touwtje doorslikken met je melk dan kan je die titanium bouten er gewoon uittrekken. Well ff filmen he;)
 
Haha je kan ook gewoon een touwtje doorslikken met je melk dan kan je die titanium bouten er gewoon uittrekken. Well ff filmen he;)

haha volgens mij heb je er ervaring mee :D
 
:roflol: ik ga maar snel me computer afsluiten want dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens meer over
 
6x185 repout /reppr haha bij de derde rep riep de spotter ''ok nu op techniek'' schoot keihard in de lach met een repout van 185 in me nek :laugh:
Je maakt wat mee éh?! :roflol:
Sterke trainingen! :thumb:

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

ga wel minderen met de zuivel (6ltr melk) houd nu ziekelijk veel vocht vast en me stront is zo hard als titanium, denk dat k voorlopig 3ltr neem plus de ltr choco natuurlijk :D
:eek:
 
Nee.. Dries Willaert... Beter bekend als Monsterstrength

v8k5u.jpg


In zijn gloriedagen dronk hij 8 liter volle melk per dag. Helaas is hij van de aardboden verdwenen.
 
haha 8 liter volle melk? dat gaat echt nergens over :D
 
Nee.. Dries Willaert... Beter bekend als Monsterstrength

v8k5u.jpg


In zijn gloriedagen dronk hij 8 liter volle melk per dag. Helaas is hij van de aardboden verdwenen.

Vergane glorie helaas.
 
Deadlifte hij niet iets van 300 kg op zijn 17e.. Hij is nu gestopt en een superdude geworden toch? Waarom eigenlijik..?
 
Deadlifte hij niet iets van 300 kg op zijn 17e.. Hij is nu gestopt en een superdude geworden toch? Waarom eigenlijik..?

Ik heb gehoord dat het door z'n vriendin komt. Die nog niet eens lekker is, blijkbaar.
 
wel een beul van een vent :eek:
 
Bewijst maar weer wat er kan gebeuren als je je mokkel te veel lijn geeft... :(

300kg deadlift op z'n 17de! :cool:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven