XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van woensdag, helaas vandaag nog niets , mss morgen :)

Ben hem net aan het nuttigen, heb meteen een hele pot besteld gehad omdat ik jullie andere producten zeer waardeer en van deze dus ook hoge verwachtingen had.
Tot dusver:
Heerlijk van smaak! Kom je niet vaak tegen zo lekker als deze.
Geen vervelend gevoel in de maag
Begint al stilaan in te kicken; 10 min post partum :-)

Nu naar de gym en dan zal ik de rest van mijn bevindingen neertypen.

ik gebruik nooit pre workouts dus ook niks besteld, (wanneer weer een whey actie? :D) maar ik wordt toch wel nieuwsgierig als ik dit allemaal lees! :thumbup:

Mijn Review B&F Pre Workout Power

Oke daar gaat ie dan, mijn spieren staan nog strak.:D

Zoals ik gisteren al had opgemerkt is de geur van Pre workout Power zeer aangenaam.

Oke vanmiddag om 5 over twee 1 volle scoop genomen, verbazingwekkend hoe de ingrediënten oplossen, géén korreltje blijft achter in de bidon, dit beste lezers heb ik nog niet eerder meegemaakt, en ik heb heel wat pré-tjes uitgetest, altijd bleef er wat achter in de bidon moest er weer een klein beetje water bij, heel netjes gedaan door B&F.

De smaak is ronduit perfect, gewoon lekker weg te drinken, absoluut geen nasmaak, zoals bij andere pre's.

Om kwart over twee begin ik lichte tintelingen in mijn gezicht te krijgen, vingers beginnen ook. Begin een focus te krijgen om te trainen.
De tintelingen nemen na het verstrijken van een paar minuten toe.

Half 3, let go train..... EN HOE!
Een enorme focus, drift, energie maakt zich van mij meester zonder dat vervelende opgejaagde gevoel integendeel alles gaat lekker smooth.
De gehele training ging HEEL ERG lekker!! Beetje te lekker.

1,5 uur training zit er op, normaal gesproken ben ik nu kapot maar ik bruis nog steeds van de energie, nog steeds lekkere focus en een OPGEPOMPT bovenlijf.
De vervelende crash blijft uit, YES, hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen Ilco?

Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.

Nou zullen de meesten van jullie zeggen, toevalstreffer, de eerste keer dat je een product neemt werkt altijd, maar hoe zit het met een 2e of 3e keer? Ik ben 1 van de gelukkigen die een hele pot heeft gekregen, dus test ik de hele pot en post elke keer dat ik het gebruik de resultaten hier.
Dus beste lezers, de hele maand oktober test ik de Pre work out Power.

Ik gebruik de gehele periode geen andere ( stimulerende ) middelen uitgezonderd mijn vitaminepillen en whey perfection.

Voorals nog krijgt het product na 1 keer gebruikt te hebben een dikke 10.
Tot de volgende keer:D

Klinkt te mooi om waar te zijn maar als ik dit effect heb kan ik je vertellen dat ik meteen nog een pot koop.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

ik gebruik nooit pre workouts dus ook niks besteld, (wanneer weer een whey actie? :D) maar ik wordt toch wel nieuwsgierig als ik dit allemaal lees! :thumbup:

Je kan het toch proberen miss is het wel wat voor je, daarvoor is de actie he;)

Leuk !!, ik ga het proberen :)

Klinkt te mooi om waar te zijn maar als ik dit effect heb kan ik je vertellen dat ik meteen nog een pot koop.

Nee Einstein klinkt niet te mooi om waar te zijn, het is waar.

Sterker nog, ik heb een longziekte normaal gesproken ben ik na 1.5 uur training kapot, barst nu nog van de energie, voor mij zeer prettig.

Kreeg aardig wat tintelingen, maar verder niet echt heel veel gemerkt ofzo.. geen super pomp of extra power.

De smaak daar in tegen was echt gruwelijk lekker!
Top product, maar bij mij werkt het niet optimaal.

Review BnF PWP

Ik zal zo accuraat en uitgebreid mogelijk proberen mijn ervaring met de PWP te beschrijven.

Sidenote
Normaliter neem ik 2 scoops van een pre workout supp, bij deze heb ik 1 scoop genuttigd.
Sidenote 2; ik neem normaal ook altijd pre workout supps voor 't trainen, dus dit is geen first time experience.

Smaak:
Op een nuchtere maag (2,5 uur ongeveer na eten) heb ik 1 volle scoop PWP in een glas met 300 ml water ingenomen. Na een slok genomen te hebben, was ’t de smaak, of beter gezegd de absentie van een enerverend aanwezige smaak, wat me enorm verraste. Mensen die meerdere pre workouts supps getest hebben, weten dat er echt ranzige smaken tussen zitten (ik noem een yates nox pump). De PWP van Bnf was juist heel mellow; een zachte smaak.
Goed begin is ’t halve werk zeggen ze.

Smaak is mooi meegenomen maar ’t gaat om de werking.

Werking:
Na een minuut of 5 voelde ik de beta alanine inkicken, kort gevolgd door een scherpe focus. De drive om me op de gewichten te storten kwam zo’n 8/10 min dáarna. Het was een wilde kick die overging in een constante drive.
Deze drive bleef de gehele workout, zo’n 45/50 min lang. Ik voelde me een enraged bull in m’n powercage, doch met een constante factor erin. Kriptisch? Sorry, beter kan ik ’t niet verwoorden.

Kracht en herstel.
Deze waren allebei aanwezig, tot mijn vreugde. Ik heb op bijna alle oefeningen – sets en reps - m’n PR’s gebroken, en dat terwijl ik in de cut zit. I’ll take it!
Wat me misschien het meest verbaasde was de fitheid die na m’n training overbleef. Ik had ’t gevoel dat ik nog wel een uurtje door kon gaan, maar m’n vestandige kant won de mentale toss en ik stopte ermee.

Leuke bijkomstigheid:
Erg jammer dat m’n vriendin in het buitenland zit, anders had ik haar ook de workout van d’r leven gegeven. :D Ik weet niet of dit een side effect is van PWP (serieuze vraag), maar dat zal ze vast niet erg vinden.

Crash:
Na de training, zo’n 45 min, heb ik geen last van de zogenaamde dip/crash, wat je wel eens hebt met pre workout supps, en ook niet dat enorme nerveuze gevoel; waar ik erg blij mee ben! Wellicht is dit anders met 2 scoops? Daar zullen we snel genoeg achter komen.

Conclusie:
De slogan van Bnf voor hun pre workout supp is “Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit.”
Ik zou zeggen, deze beschrijving is spot on. :thumbs:
Iedereen reageert anders op pre workout supps, maar voor mij was dit een definite thumbs up. Job well done, BnF.

Je word langzamerhand vreselijk irritant. We weten dat je dit niet zomaar doet.

Zoals ik gisteren al had opgemerkt is de geur van Pre workout Power zeer aangenaam.

Oke vanmiddag om 5 over twee 1 volle scoop genomen, verbazingwekkend hoe de ingrediënten oplossen, géén korreltje blijft achter in de bidon, dit beste lezers heb ik nog niet eerder meegemaakt, en ik heb heel wat pré-tjes uitgetest, altijd bleef er wat achter in de bidon moest er weer een klein beetje water bij, heel netjes gedaan door B&F.

De smaak is ronduit perfect, gewoon lekker weg te drinken, absoluut geen nasmaak, zoals bij andere pre's.

Om kwart over twee begin ik lichte tintelingen in mijn gezicht te krijgen, vingers beginnen ook. Begin een focus te krijgen om te trainen.

Een enorme focus, drift, energie maakt zich van mij meester zonder dat vervelende opgejaagde gevoel integendeel alles gaat lekker smooth.

1,5 uur training zit er op, normaal gesproken ben ik nu kapot maar ik bruis nog steeds van de energie, nog steeds lekkere focus en een OPGEPOMPT bovenlijf.
De vervelende crash blijft uit, YES, hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen Ilco?

Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.

Nou zullen de meesten van jullie zeggen, toevalstreffer, de eerste keer dat je een product neemt werkt altijd, maar hoe zit het met een 2e of 3e keer? Ik ben 1 van de gelukkigen die een hele pot heeft gekregen, dus test ik de hele pot en post elke keer dat ik het gebruik de resultaten hier.

Ik gebruik de gehele periode geen andere ( stimulerende ) middelen uitgezonderd mijn vitaminepillen en whey perfection.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Die eleo ook. Eigenlijk lees je dat het bij niemand echt heeft gewerkt en bij jullie 2 is het ineens een super top product. En dan nog na te gaan dat damocell vaker reclame maakt voor Bnf en die eleo ook vaak post in het bodyenfitshop topic rara.. Niets tegen bodyenfitshop zelf verder hoor!

Hallo B&F, is het al onderweg?

Heb hem ontvangen en geprobeerd maar merkte eigenlijk geen verschil... helaas maar was het proberen waard. :D

• Topic Starter Topic Starter
Review BnF PWP

Ik zal zo accuraat en uitgebreid mogelijk proberen mijn ervaring met de PWP te beschrijven.

Sidenote
Normaliter neem ik 2 scoops van een pre workout supp, bij deze heb ik 1 scoop genuttigd.
Sidenote 2; ik neem normaal ook altijd pre workout supps voor 't trainen, dus dit is geen first time experience.

Smaak:
Op een nuchtere maag (2,5 uur ongeveer na eten) heb ik 1 volle scoop PWP in een glas met 300 ml water ingenomen. Na een slok genomen te hebben, was ’t de smaak, of beter gezegd de absentie van een enerverend aanwezige smaak, wat me enorm verraste. Mensen die meerdere pre workouts supps getest hebben, weten dat er echt ranzige smaken tussen zitten (ik noem een yates nox pump). De PWP van Bnf was juist heel mellow; een zachte smaak.
Goed begin is ’t halve werk zeggen ze.

Smaak is mooi meegenomen maar ’t gaat om de werking.

Werking:
Na een minuut of 5 voelde ik de beta alanine inkicken, kort gevolgd door een scherpe focus. De drive om me op de gewichten te storten kwam zo’n 8/10 min dáarna. Het was een wilde kick die overging in een constante drive.
Deze drive bleef de gehele workout, zo’n 45/50 min lang. Ik voelde me een enraged bull in m’n powercage, doch met een constante factor erin. Kriptisch? Sorry, beter kan ik ’t niet verwoorden.

Kracht en herstel.
Deze waren allebei aanwezig, tot mijn vreugde. Ik heb op bijna alle oefeningen – sets en reps - m’n PR’s gebroken, en dat terwijl ik in de cut zit. I’ll take it!
Wat me misschien het meest verbaasde was de fitheid die na m’n training overbleef. Ik had ’t gevoel dat ik nog wel een uurtje door kon gaan, maar m’n vestandige kant won de mentale toss en ik stopte ermee.

Leuke bijkomstigheid:
Erg jammer dat m’n vriendin in het buitenland zit, anders had ik haar ook de workout van d’r leven gegeven. :D Ik weet niet of dit een side effect is van PWP (serieuze vraag), maar dat zal ze vast niet erg vinden.

Crash:
Na de training, zo’n 45 min, heb ik geen last van de zogenaamde dip/crash, wat je wel eens hebt met pre workout supps, en ook niet dat enorme nerveuze gevoel; waar ik erg blij mee ben! Wellicht is dit anders met 2 scoops? Daar zullen we snel genoeg achter komen.

Conclusie:
De slogan van Bnf voor hun pre workout supp is “Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit.”
Ik zou zeggen, deze beschrijving is spot on. :thumbs:
Iedereen reageert anders op pre workout supps, maar voor mij was dit een definite thumbs up. Job well done, BnF.

De leuke bijkomstigheid klopt inderdaad. Het principe:D is hetzelfde..het ontspannen van de bloedvaten/het NO effect werkt ook bij erectiemiddelen want daar doel je op.
Sterker nog alleen een klein deel van deze formule wordt door een grote multinational verkocht als natuurlijke en gepatenteerde tegenhanger van..
die claims mogen ze alleen maken als het is onderzocht en als het werkt.

Was dus wel degelijk een serieuze vraag, meer mensen hebben duidelijk deze ervaring en het is bewezen dat het werkt.:)

Laatst bewerkt:
Super actie, volgende week eens uitproberen dan!

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Die eleo ook. Eigenlijk lees je dat het bij niemand echt heeft gewerkt en bij jullie 2 is het ineens een super top product. En dan nog na te gaan dat damocell vaker reclame maakt voor Bnf en die eleo ook vaak post in het bodyenfitshop topic rara.. Niets tegen bodyenfitshop zelf verder hoor!

Heb jij een paar draadjes los? fl**ker toch op met je onzin post.
En wie zijn we? Ik hou het er maar op dat je gewoon jaloers bent. Ik heb al aardig wat positieve reacties gelezen
Ja goed he reclame maken.

Laatst bewerkt:

zelf geprobeerd?......

Dat het bij mij en Eleo zo goed werkt, kijk ik maak geen reclame voor B&F ik geef mijn mening over producten van B&F.

Ik kan er niets aan doen dat bodyenfitshop zoveel kwaliteit afleverd, bij aankoop, levering, direct oplossingen bij problemen enz.

Als jij dat mijn mening als irritant ervaart is dat jouw probleem, wen er maar aan.

Bodyenfitshop heeft mij in ieder geval nog nooit besodemieterd, kan ik helaas van anderen niet zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Geen ruzie maken:D

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Super actie, volgende week eens uitproberen dan!

Dank je:) Zeker doen!

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Mooi compliment:) Dank je!

Klinkt heel goed, mooi als je ons op de hoogte wilt houden!!

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Van woensdag, helaas vandaag nog niets , mss morgen :)

Zal wel morgen worden, zie bovenstaande posts ivm de vergeten dozen briefpost.:cool: Komt goed!:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven