Mattjo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn Review B&F Pre Workout Power
Oke daar gaat ie dan, mijn spieren staan nog strak.
Zoals ik gisteren al had opgemerkt is de geur van Pre workout Power zeer aangenaam.
Oke vanmiddag om 5 over twee 1 volle scoop genomen, verbazingwekkend hoe de ingrediënten oplossen, géén korreltje blijft achter in de bidon, dit beste lezers heb ik nog niet eerder meegemaakt, en ik heb heel wat pré-tjes uitgetest, altijd bleef er wat achter in de bidon moest er weer een klein beetje water bij, heel netjes gedaan door B&F.
De smaak is ronduit perfect, gewoon lekker weg te drinken, absoluut geen nasmaak, zoals bij andere pre's.
Om kwart over twee begin ik lichte tintelingen in mijn gezicht te krijgen, vingers beginnen ook. Begin een focus te krijgen om te trainen.
De tintelingen nemen na het verstrijken van een paar minuten toe.
Half 3, let go train..... EN HOE!
Een enorme focus, drift, energie maakt zich van mij meester zonder dat vervelende opgejaagde gevoel integendeel alles gaat lekker smooth.
De gehele training ging HEEL ERG lekker!! Beetje te lekker.
1,5 uur training zit er op, normaal gesproken ben ik nu kapot maar ik bruis nog steeds van de energie, nog steeds lekkere focus en een OPGEPOMPT bovenlijf.
De vervelende crash blijft uit, YES, hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen Ilco?
Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.
Nou zullen de meesten van jullie zeggen, toevalstreffer, de eerste keer dat je een product neemt werkt altijd, maar hoe zit het met een 2e of 3e keer? Ik ben 1 van de gelukkigen die een hele pot heeft gekregen, dus test ik de hele pot en post elke keer dat ik het gebruik de resultaten hier.
Dus beste lezers, de hele maand oktober test ik de Pre work out Power.
Ik gebruik de gehele periode geen andere ( stimulerende ) middelen uitgezonderd mijn vitaminepillen en whey perfection.
Voorals nog krijgt het product na 1 keer gebruikt te hebben een dikke 10.
Tot de volgende keer![]()
ik gebruik nooit pre workouts dus ook niks besteld, (wanneer weer een whey actie?) maar ik wordt toch wel nieuwsgierig als ik dit allemaal lees!
![]()

Klinkt te mooi om waar te zijn maar als ik dit effect heb kan ik je vertellen dat ik meteen nog een pot koop.
Ik weet niet of dit een side effect is van PWP (serieuze vraag), maar dat zal ze vast niet erg vinden.
Mijn Review B&F Pre Workout Power
Zoals ik gisteren al had opgemerkt is de geur van Pre workout Power zeer aangenaam.
Oke vanmiddag om 5 over twee 1 volle scoop genomen, verbazingwekkend hoe de ingrediënten oplossen, géén korreltje blijft achter in de bidon, dit beste lezers heb ik nog niet eerder meegemaakt, en ik heb heel wat pré-tjes uitgetest, altijd bleef er wat achter in de bidon moest er weer een klein beetje water bij, heel netjes gedaan door B&F.
De smaak is ronduit perfect, gewoon lekker weg te drinken, absoluut geen nasmaak, zoals bij andere pre's.
Om kwart over twee begin ik lichte tintelingen in mijn gezicht te krijgen, vingers beginnen ook. Begin een focus te krijgen om te trainen.
Een enorme focus, drift, energie maakt zich van mij meester zonder dat vervelende opgejaagde gevoel integendeel alles gaat lekker smooth.
1,5 uur training zit er op, normaal gesproken ben ik nu kapot maar ik bruis nog steeds van de energie, nog steeds lekkere focus en een OPGEPOMPT bovenlijf.
De vervelende crash blijft uit, YES, hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen Ilco?
Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.
Nou zullen de meesten van jullie zeggen, toevalstreffer, de eerste keer dat je een product neemt werkt altijd, maar hoe zit het met een 2e of 3e keer? Ik ben 1 van de gelukkigen die een hele pot heeft gekregen, dus test ik de hele pot en post elke keer dat ik het gebruik de resultaten hier.
Ik gebruik de gehele periode geen andere ( stimulerende ) middelen uitgezonderd mijn vitaminepillen en whey perfection.
Review BnF PWP
Ik zal zo accuraat en uitgebreid mogelijk proberen mijn ervaring met de PWP te beschrijven.
Sidenote
Normaliter neem ik 2 scoops van een pre workout supp, bij deze heb ik 1 scoop genuttigd.
Sidenote 2; ik neem normaal ook altijd pre workout supps voor 't trainen, dus dit is geen first time experience.
Smaak:
Op een nuchtere maag (2,5 uur ongeveer na eten) heb ik 1 volle scoop PWP in een glas met 300 ml water ingenomen. Na een slok genomen te hebben, was ’t de smaak, of beter gezegd de absentie van een enerverend aanwezige smaak, wat me enorm verraste. Mensen die meerdere pre workouts supps getest hebben, weten dat er echt ranzige smaken tussen zitten (ik noem een yates nox pump). De PWP van Bnf was juist heel mellow; een zachte smaak.
Goed begin is ’t halve werk zeggen ze.
Smaak is mooi meegenomen maar ’t gaat om de werking.
Werking:
Na een minuut of 5 voelde ik de beta alanine inkicken, kort gevolgd door een scherpe focus. De drive om me op de gewichten te storten kwam zo’n 8/10 min dáarna. Het was een wilde kick die overging in een constante drive.
Deze drive bleef de gehele workout, zo’n 45/50 min lang. Ik voelde me een enraged bull in m’n powercage, doch met een constante factor erin. Kriptisch? Sorry, beter kan ik ’t niet verwoorden.
Kracht en herstel.
Deze waren allebei aanwezig, tot mijn vreugde. Ik heb op bijna alle oefeningen – sets en reps - m’n PR’s gebroken, en dat terwijl ik in de cut zit. I’ll take it!
Wat me misschien het meest verbaasde was de fitheid die na m’n training overbleef. Ik had ’t gevoel dat ik nog wel een uurtje door kon gaan, maar m’n vestandige kant won de mentale toss en ik stopte ermee.
Leuke bijkomstigheid:
Erg jammer dat m’n vriendin in het buitenland zit, anders had ik haar ook de workout van d’r leven gegeven.Ik weet niet of dit een side effect is van PWP (serieuze vraag), maar dat zal ze vast niet erg vinden.
Crash:
Na de training, zo’n 45 min, heb ik geen last van de zogenaamde dip/crash, wat je wel eens hebt met pre workout supps, en ook niet dat enorme nerveuze gevoel; waar ik erg blij mee ben! Wellicht is dit anders met 2 scoops? Daar zullen we snel genoeg achter komen.
Conclusie:
De slogan van Bnf voor hun pre workout supp is “Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit.”
Ik zou zeggen, deze beschrijving is spot on.
Iedereen reageert anders op pre workout supps, maar voor mij was dit een definite thumbs up. Job well done, BnF.
is hetzelfde..het ontspannen van de bloedvaten/het NO effect werkt ook bij erectiemiddelen want daar doel je op.
Je word langzamerhand vreselijk irritant. We weten dat je dit niet zomaar doet.
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------
Die eleo ook. Eigenlijk lees je dat het bij niemand echt heeft gewerkt en bij jullie 2 is het ineens een super top product. En dan nog na te gaan dat damocell vaker reclame maakt voor Bnf en die eleo ook vaak post in het bodyenfitshop topic rara.. Niets tegen bodyenfitshop zelf verder hoor!

Je word langzamerhand vreselijk irritant. We weten dat je dit niet zomaar doet.
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------
Die eleo ook. Eigenlijk lees je dat het bij niemand echt heeft gewerkt en bij jullie 2 is het ineens een super top product. En dan nog na te gaan dat damocell vaker reclame maakt voor Bnf en die eleo ook vaak post in het bodyenfitshop topic rara.. Niets tegen bodyenfitshop zelf verder hoor!

Zeker doen!Mijn Review B&F Pre Workout Power
Dank je!Van woensdag, helaas vandaag nog niets , mss morgen![]()
Komt goed!