MuscleMeat

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben opzich niet zo bekend met pre workout shakes.
Ik heb een tijdje crack geprobeerd, maar kreeg om de een of andere reden een heel nerveus vervelend gevoel.

Bij jullie product had ik hier gelukkig geen last van.
Had heel erg de drang om meteen de gewichten in te klimmen en kon mij super concentreren.

Moet eerlijk zeggen, goed werk met dit product! Valt mij niets tegen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben opzich niet zo bekend met pre workout shakes.
Ik heb een tijdje crack geprobeerd, maar kreeg om de een of andere reden een heel nerveus vervelend gevoel.

Bij jullie product had ik hier gelukkig geen last van.
Had heel erg de drang om meteen de gewichten in te klimmen en kon mij super concentreren.

Moet eerlijk zeggen, goed werk met dit product! Valt mij niets tegen!

Dank je:)

Heb het net geprobeerd, de smaak ging wel en het bekende tintelend gevoel was er.. maar daar bleef het ook bij ??? Merkte verder niet echt een grotere pomp of het gevoel van ''omfg ik wil aan ijzer hangen ik voel me de man''
Heb verder wel meteen het hele zakje erin gepleurd uiteraard..
jammer :(

Je word langzamerhand vreselijk irritant. We weten dat je dit niet zomaar doet.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Die eleo ook. Eigenlijk lees je dat het bij niemand echt heeft gewerkt en bij jullie 2 is het ineens een super top product. En dan nog na te gaan dat damocell vaker reclame maakt voor Bnf en die eleo ook vaak post in het bodyenfitshop topic rara.. Niets tegen bodyenfitshop zelf verder hoor!

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat 't bij jou niet gewerkt heeft, maar dat hoef je niet op op deze manier te ventileren. Ik heb gewoon eerlijk m'n mening gegeven. Bij meerdere topics heb ik bv. ook gepost dat ik de cappuccino van xxl veruit de lekkerste eiwit vind; ook mijn mening. Wil ook niet gelijk zeggen dat ik een cheque van xxl in de bus krijg (was 't maar waar :D )

Pre workout supps werken voor iedereen anders. Sommigen werken bij mij ook niet goed, en de andere weer heel goed. Deze werkt uitstekend bij mij, dus post ik dat. ;)

Maar troost je, voor een goeie workout heb je geen pre workout sup nodig; het helpt wel, iig in mijn geval.

Ja Ilco, je hebt gelijk geen ruzie maken.

Kan het alleen niet zo goed uitstaan, voor mij werkt pre workout power.
Heb nog steeds energie, pomp is minder maar is normaal bij mij.

Alleen ik heb verrekte honger, heb al het nodige op maar goed.:D

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat 't bij jou niet gewerkt heeft, maar dat hoef je niet op op deze manier te ventileren. Ik heb gewoon eerlijk m'n mening gegeven. Bij meerdere topics heb ik bv. ook gepost dat ik de cappuccino van xxl veruit de lekkerste eiwit vind; ook mijn mening. Wil ook niet gelijk zeggen dat ik een cheque van xxl in de bus krijg (was 't maar waar :D )

Pre workout supps werken voor iedereen anders. Sommigen werken bij mij ook niet goed, en de andere weer heel goed. Deze werkt uitstekend bij mij, dus post ik dat. ;)

Maar troost je, voor een goeie workout heb je geen pre workout sup nodig; het helpt wel, iig in mijn geval.

Zo is het. Einde discussie:)

Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.

hoe neem je dat op je nuchtere maag? Je mag toch ook niet binnen het half uur eten rond de inname?

Of neem je het gewoon en eet je daarna, dan trainen?

hoe neem je dat op je nuchtere maag? Je mag toch ook niet binnen het half uur eten rond de inname?

Of neem je het gewoon en eet je daarna, dan trainen?

heb voor inname zeker 2 uur niets genuttigd dat bedoel ik met nuchtere maag, ja ik kan ook zeggen op een lege maag. Veel betere werking van de ingrediënten.

Ik neem pre workouts gewoon rond een maaltijd, gewoon wat langer wachten geen probleem, soms wel een uurtje extra, maar ik ga niet mijn pre workouts precies om mijn maaltijden heen plannen..

Heb het net ook geprobeerd.
De smaak en geur is echt heerlijk. Heb eerder no explode nt en nox pump geprobeerd,maar dat was veeel minder.

De werking: Het is moeilijk te zeggen vind ik,heb geen last van tintelingen oid gehad en voelde me eigenlijk niet anders dan anders.
Wel ging het goed qua kracht, BP 135 kg 4x. Daar was ik wel erg blij mee,maar is me eerder ook wel eens gelukt.Verder gingen alle andere oefeningen ook goed,maar of het door de pre work out komt is lastig te zeggen.

Dus ik zal er nog even over nadenken en misschien dat ik nog wel is een pot koop,puur uit nieuwsgierigheid om te vergelijken met trainingen zonder de pre work out.

Zelfs waar ik werk, TNT pakketen sorteren (Amsterdam), zag ik opvallend genoeg heel veel B&F pakketen langskomen en ja hoor een dikke volgepakte doos met ´PRE WORKOUT POWER´ smaak fruit punch..hehe moest wel lachen, goed bezig. Mijn sample hopelijk morgen binnen, laat meteen weten hoe het bevalt ;-).

Vooral door zulke stukjes krijg ik dat gevoel damocell:

Hallo, ik heb al een aantal potten Total Muscle Solution (TMS) gebruikt.
dit is echt topspul. Veel sneller herstel + de pump blijft veel langer.
TMS is een veelzijdig product, nog meer als alleen maar een postworkout supplement.
Kijk jij maar eens goed naar de ingrediënten van beide producten,
TMS is veel completer qua samenstelling dan megagrow.
Tel daar ook nog bij op dat B&Fshop géén verzendkosten berekend,
lijkt mij duidelijk dat een keus dan snel gemaakt is.
Zou gaan voor Total Muscle Solution van Body en fitshop

www.bodyenfitshop.nl

Body en fitshop = kwaliteit op eenzame hoogte.;)

Een fijne dag toegewenst,
Damocell

Vooral door zulke stukjes krijg ik dat gevoel damocell:

Hallo, ik heb al een aantal potten Total Muscle Solution (TMS) gebruikt.
dit is echt topspul. Veel sneller herstel + de pump blijft veel langer.
TMS is een veelzijdig product, nog meer als alleen maar een postworkout supplement.
Kijk jij maar eens goed naar de ingrediënten van beide producten,
TMS is veel completer qua samenstelling dan megagrow.
Tel daar ook nog bij op dat B&Fshop géén verzendkosten berekend,
lijkt mij duidelijk dat een keus dan snel gemaakt is.
Zou gaan voor Total Muscle Solution van Body en fitshop

www.bodyenfitshop.nl

Body en fitshop = kwaliteit op eenzame hoogte.;)

Een fijne dag toegewenst,
Damocell

Ja goeie post is dat he? Kan mij helemaal geen moer schelen wat voor gevoel jij hebt, dat jij hierop doorgaat zegt genoeg.einde discussie mafkees.

Oké ik heb vanavond de sample geprobeerd. Ik had wel best zwaar gegeten ( shoarma jwz) dus dit heeft het effect enigszins benadeeld denk ik. Toch kon ik het niet laten om het product te proberen, omdat ik wel zin had in een hawrdkoor training. ik vond het een prettige ervaring. Had zin in sets, sets en nog meer sets. Precies wat ik eigenlijk ook verwacht had van een supp als deze. De smaak was super! Ik ben tevreden en voor een mooie prijs overweeg ik het te kopen. Ik moet hierbij vermelden dat ik niet zo'n hoge pet op heb van supplementen in zijn algemeenheid ( afgezien van creatine). Ik heb daarom ook al heel lang geen pre work out supplementen meer gekocht of geprobeerd. Maar goed, gratis doen we natuurlijk gewoon. :D

Conclusie: Geen magisch middel ( orly), wel een supplement dat zijn werk goed doet en lekker smaakt! Ik denk dat iemand die op zoek is naar een goede pre work out supp hier zeker dik tevreden mee is.

Thnks Body en fit.

Oké ik heb vanavond de sample geprobeerd. Ik had wel best zwaar gegeten ( shoarma jwz) dus dit heeft het effect enigszins benadeeld denk ik. Toch kon ik het niet laten om het product te proberen, omdat ik wel zin had in een hawrdkoor training. ik vond het een prettige ervaring. Had zin in sets, sets en nog meer sets. Precies wat ik eigenlijk ook verwacht had van een supp als deze. De smaak was super! Ik ben tevreden en voor een mooie prijs overweeg ik het te kopen. Ik moet hierbij vermelden dat ik niet zo'n hoge pet op heb van supplementen in zijn algemeenheid ( afgezien van creatine). Ik heb daarom ook al heel lang geen pre work out supplementen meer gekocht of geprobeerd. Maar goed, gratis doen we natuurlijk gewoon. :D

Conclusie: Geen magisch middel ( orly), wel een supplement dat zijn werk goed doet en lekker smaakt! Ik denk dat iemand die op zoek is naar een goede pre work out supp hier zeker dik tevreden mee is.

Thnks Body en fit.

Dank je:)

Zelfs waar ik werk, TNT pakketen sorteren (Amsterdam), zag ik opvallend genoeg heel veel B&F pakketen langskomen en ja hoor een dikke volgepakte doos met ´PRE WORKOUT POWER´ smaak fruit punch..hehe moest wel lachen, goed bezig. Mijn sample hopelijk morgen binnen, laat meteen weten hoe het bevalt ;-).

:D leuk om te lezen. De Pre-Workout Power gaat knallen! daar kunnen Jac3D en No Xplode ect.. niet tegenaan!

Het is gelukt.ik heb mijn pre workout gevonden.ik heb het gisteren gebruikt en niet zoals het bedoelt is.daarmee bedoel ik geen nuchtere maag.maar ik moet zeggen dat de smaak best aardig is een beetje kauwgomachtig maar wel lekker.maar nu komt het beste van het hele goedje de werking.
ik heb al meedere pwo geprobeert en niet alles werkt bij mij of heeft de verkeerde werking.(mega dip erna)maar bij deze absolut niet het geval.en ook niet dat nerveuse gevoel wat ik ook al eens heb meegemaakt.::mad:
vanaf de eerste minut van trainen een lekker gevoel van kracht en een lekkere pomp lijkt.de training verder ging erg goed kon lekker door knallen.
zoals al eerder gezegt geen dip erna wat ik normaal wel met de andere pwo producten heb.
alles op een rij vind ik het een prima pwo product wat ik ook zeker ga aanschaven om lekker op te trainen .:D

Het is gelukt.ik heb mijn pre workout gevonden.ik heb het gisteren gebruikt en niet zoals het bedoelt is.daarmee bedoel ik geen nuchtere maag.maar ik moet zeggen dat de smaak best aardig is een beetje kauwgomachtig maar wel lekker.maar nu komt het beste van het hele goedje de werking.
ik heb al meedere pwo geprobeert en niet alles werkt bij mij of heeft de verkeerde werking.(mega dip erna)maar bij deze absolut niet het geval.en ook niet dat nerveuse gevoel wat ik ook al eens heb meegemaakt.::mad:
vanaf de eerste minut van trainen een lekker gevoel van kracht en een lekkere pomp lijkt.de training verder ging erg goed kon lekker door knallen.
zoals al eerder gezegt geen dip erna wat ik normaal wel met de andere pwo producten heb.
alles op een rij vind ik het een prima pwo product wat ik ook zeker ga aanschaven om lekker op te trainen .:D

:thumbs:

miss al gepost maar is het de bedoeling dat je het op een lege maag neemt? is het zakje 30gr :P?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven