Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
miss al gepost maar is het de bedoeling dat je het op een lege maag neemt? is het zakje 30gr :P?

In ieder geval eiwitrijke maaltijden even vermijden een uurtje rond inname. Koolhydraten en vrije aminozuren maakt niet uit. Een zakje is 30 gram.

Ik ben opzich niet zo bekend met pre workout shakes.
Ik heb een tijdje crack geprobeerd, maar kreeg om de een of andere reden een heel nerveus vervelend gevoel.

Bij jullie product had ik hier gelukkig geen last van.
Had heel erg de drang om meteen de gewichten in te klimmen en kon mij super concentreren.

Moet eerlijk zeggen, goed werk met dit product! Valt mij niets tegen!

Nice, klinkt goed:) Dank je, voor het compliment!

Dit is een heel mooi gebaar.

Ik ben benieuwd als deze wel werkt bij mij.

Ik heb no xplode (oudere & die nieuwe rode) & crack al geprobeerd en merkte daar totaal NIKS van!
Ik drink NOOIT koffie of redbull dus normaal gezien zou het dan extra moeten helpen. Van no-xplode nam ik zelfs 1 schepje 's morgens op mijn nuchtere maag en 's avonds:
18.00 : avond eten
20.00 : 3 schepjes no xplode
20.30 : trainen
22.30 : terug thuis
23.30 : lekker slapen.

belgie duurt wat langer voor levering , correct ?

Net PM gestuurd, was al opzoek naar een pre-workout , als deze bevalt bestel ik hem gelijk :)

2e review / 2x gebruik van B&F's Pre workout Power

Daar ben ik weer, voor de "weetniets" check eerdere post

Goed hersteld van de training van gisteren, nu net getraind met weer 1 volle scoop Pre workout Power, tinteling is minder dan gisteren, maar wel aanwezig, ging vloeiend, snel herstel tussen de sets.
Heb zelfs supersets gedaan! Nu lekkere opgepompte triceps, oh heerlijk. En een energie dat ik nog heb. Dit spul geeft echt een enorme energierush die lang aanhoudt.
De smaak gaat je absoluut niet tegen staan, het blijft lekker spul.

Bodyenfitshop bewijst hier maar weer eens dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar?

Misschien een side effect, wel een plezierige daar niet van maar ik heb 2 uurtjes na trainen honger als een paard. :D

Heb trouwens gisteren totaal géén crash gehad, ik verwacht deze vandaag ook niet te krijgen voel ik mij nog veel te energiek voor.

2e review / 2x gebruik van B&F's Pre workout Power

Daar ben ik weer, voor de "weetniets" check eerdere post

Goed hersteld van de training van gisteren, nu net getraind met weer 1 volle scoop Pre workout Power, tinteling is minder dan gisteren, maar wel aanwezig, ging vloeiend, snel herstel tussen de sets.
Heb zelfs supersets gedaan! Nu lekkere opgepompte triceps, oh heerlijk. En een energie dat ik nog heb. Dit spul geeft echt een enorme energierush die lang aanhoudt.
De smaak gaat je absoluut niet tegen staan, het blijft lekker spul.

Bodyenfitshop bewijst hier maar weer eens dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar?

Misschien een side effect, wel een plezierige daar niet van maar ik heb 2 uurtjes na trainen honger als een paard. :D

Heb trouwens gisteren totaal géén crash gehad, ik verwacht deze vandaag ook niet te krijgen voel ik mij nog veel te energiek voor.

We willen op elk mogelijk vlak het beste bieden. Dat is ons streven:)
De honger komt misschien omdat je meer intensief hebt getraind.
Thanks!

PM gestuurd :P goan met die banaan

"We willen op elk mogelijk vlak het beste bieden" Nou dat gaat jullie heel goed lukken, met kop en schouders steekt BodyenFitshop boven de concurentie uit.:D

Nog altijd niets ontvangen..stom dat ik in België woon :D

Sample ook binnengekregen, gister aangevraagd vandaag binnen.
TOP service weer!
Weet alleen niet wanneer ik het ga gebruiken ben nu namelijk ziek:P

hehe, kom net van school en het eerste dat ik zie is mijn vader met mijn sample!
ik dus helemaal blij, en ik ga hem meteen uitproberen, zal zo wat eten, en dan de sample drinken.

het eerste dat me is opgevallen is dat t echt fruitig ruikt! heb een beetje geproefd(poeder) en t smaakt lekker zoet!. wel een vraagje vooraf, hoeveel tijd moet er zitten tussen de maaltijd en de consumptie van de PWP????.....

PM gestuurd :P goan met die banaan

Gezien:)

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

hehe, kom net van school en het eerste dat ik zie is mijn vader met mijn sample!
ik dus helemaal blij, en ik ga hem meteen uitproberen, zal zo wat eten, en dan de sample drinken.

het eerste dat me is opgevallen is dat t echt fruitig ruikt! heb een beetje geproefd(poeder) en t smaakt lekker zoet!. wel een vraagje vooraf, hoeveel tijd moet er zitten tussen de maaltijd en de consumptie van de PWP????.....

Liesfst toch wel 60 minuten..

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

"We willen op elk mogelijk vlak het beste bieden" Nou dat gaat jullie heel goed lukken, met kop en schouders steekt BodyenFitshop boven de concurentie uit.:D

:thumbs: Mooi compliment!!

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Sample ook binnengekregen, gister aangevraagd vandaag binnen.
TOP service weer!
Weet alleen niet wanneer ik het ga gebruiken ben nu namelijk ziek:P

Dank je:) Beterschap!!

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Nog altijd niets ontvangen..stom dat ik in België woon :D

Tja:D Briefpost naar Belgie.. komt vast wel goed morgen!

bedankt voor t snelle antwoord! zal rond een uur of 10/11 mijn bevindingen posten:D

Nu zoveel over gelezen dat ik het ook wel eens wil proberen.
Bestel eigenlijk alleen nog maar body en fit huis producten.
Beter is er volgens mij niet!

Helaas: helemaal NIKS gemerkt van dit spul.
Wat ik wel een misser vind (zeker omdat het proefzakjes zijn, en niet altijd even ervaren gebruikers dit proberen): er staat niet op het zakje dat je het niet geschud mag wel worden. En wat denk je als er staat 'mixen met water'? Juist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven