miss al gepost maar is het de bedoeling dat je het op een lege maag neemt? is het zakje 30gr?
In ieder geval eiwitrijke maaltijden even vermijden een uurtje rond inname. Koolhydraten en vrije aminozuren maakt niet uit. Een zakje is 30 gram.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
miss al gepost maar is het de bedoeling dat je het op een lege maag neemt? is het zakje 30gr?
Ik ben opzich niet zo bekend met pre workout shakes.
Ik heb een tijdje crack geprobeerd, maar kreeg om de een of andere reden een heel nerveus vervelend gevoel.
Bij jullie product had ik hier gelukkig geen last van.
Had heel erg de drang om meteen de gewichten in te klimmen en kon mij super concentreren.
Moet eerlijk zeggen, goed werk met dit product! Valt mij niets tegen!
Dank je, voor het compliment!
Net PM gestuurd, was al opzoek naar een pre-workout , als deze bevalt bestel ik hem gelijk![]()
Gezien en onderweg! Morgen in huis.
2e review / 2x gebruik van B&F's Pre workout Power
Daar ben ik weer, voor de "weetniets" check eerdere post
Goed hersteld van de training van gisteren, nu net getraind met weer 1 volle scoop Pre workout Power, tinteling is minder dan gisteren, maar wel aanwezig, ging vloeiend, snel herstel tussen de sets.
Heb zelfs supersets gedaan! Nu lekkere opgepompte triceps, oh heerlijk. En een energie dat ik nog heb. Dit spul geeft echt een enorme energierush die lang aanhoudt.
De smaak gaat je absoluut niet tegen staan, het blijft lekker spul.
Bodyenfitshop bewijst hier maar weer eens dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar?
Misschien een side effect, wel een plezierige daar niet van maar ik heb 2 uurtjes na trainen honger als een paard.
Heb trouwens gisteren totaal géén crash gehad, ik verwacht deze vandaag ook niet te krijgen voel ik mij nog veel te energiek voor.

?.....
hehe, kom net van school en het eerste dat ik zie is mijn vader met mijn sample!
ik dus helemaal blij, en ik ga hem meteen uitproberen, zal zo wat eten, en dan de sample drinken.
het eerste dat me is opgevallen is dat t echt fruitig ruikt! heb een beetje geproefd(poeder) en t smaakt lekker zoet!. wel een vraagje vooraf, hoeveel tijd moet er zitten tussen de maaltijd en de consumptie van de PWP?.....
"We willen op elk mogelijk vlak het beste bieden" Nou dat gaat jullie heel goed lukken, met kop en schouders steekt BodyenFitshop boven de concurentie uit.![]()
Sample ook binnengekregen, gister aangevraagd vandaag binnen.
TOP service weer!
Weet alleen niet wanneer ik het ga gebruiken ben nu namelijk ziek![]()
Beterschap!!Nog altijd niets ontvangen..stom dat ik in België woon![]()
Briefpost naar Belgie.. komt vast wel goed morgen!'bedankt voor t snelle antwoord! zal rond een uur of 10/11 mijn bevindingen posten![]()

bedankt voor t snelle antwoord! zal rond een uur of 10/11 mijn bevindingen posten![]()