AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas: helemaal NIKS gemerkt van dit spul.
Wat ik wel een misser vind (zeker omdat het proefzakjes zijn, en niet altijd even ervaren gebruikers dit proberen): er staat niet op het zakje dat je het niet geschud mag wel worden. En wat denk je als er staat 'mixen met water'? Juist.

Ehh wut?

Smaak was prima! Kreeg wel wat meer energie en een harde pomp, maar verder niks bijzonders.

Heb hem binnen, bedankt! kan hem helaas volgende week pas testen door operatie aan mn voet :(

Wat ik wel een misser vind (zeker omdat het proefzakjes zijn, en niet altijd even ervaren gebruikers dit proberen): er staat niet op het zakje dat je het niet geschud mag wel worden. En wat denk je als er staat 'mixen met water'? Juist.

Waar merk je wel iets van dan

Vanmiddag sample binnen gekregen. Ga er zometeen op trainen ben benieuwd!

Ik laat het weten.

he BB, waarom niet de pre work out power vóór je gaat eten? dan trainen en daarna bunkeren?

nou dacht er meer aan de PWO in te nemen na het eten, en na het trainen weer te eten. de pwo na het eten deed ik meer omdat ik m harder wou voelen(als mogelijk, heb namelijk nooit 1 gebruikt dus weet niet helemaal hoe ik t in moet nemen), na het trainen heb ik binnen een kwartier weer iets in mijn maag. En als ik thuis kom eet ik weer wat.

heb om 18:45 de sample gedronken en ik voel nu mijn lichaam gewoon tintelen!:D

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

thnx ;)

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

roeren??

Uit respect naar B&F voor deze actie, hier een korte review.

Zojuist getraind op de volle 30 gram die in het proefzakje zit. De smaak bevalt mij niet. Het is mij wat te chemisch. Maargoed, dat geeft dan wel weer een placebo effect in mijn hoofd dat het goede shit is.

Training begon niet anders dan normaal. Nadat ik een uur bezig was geweest, begon ik het iets te merken. Ik had nog zin om acht setjes eruit te knallen. Daar ik soms op dat punt wel eens zoiets heb van "Pfff, vind het mooi zo". Verder een lekkere pomp gehad. Al lukt dat altijd wel.

Toen ik thuis kwam merkte ik dat in nog energie over had. Dat is wel iets nieuws. Meestal kak ik dan helemaal in...

Op dagen dat ik moe zou zijn, zou dit product mij dus wel kunnen helpen om er net even harder tegen aan te gaan.

Jullie vinden mij vast wel heeeeel erg lief :P
Ik opende vandaag mijn brievenbus en zag niet 1, maar 2 grote enveloppen erin zitten :D
2 samples ipv 1 dus, maar mij hoor je niet klagen hoor :P
Zodra ik de Pre-Workout getest heb zal ik mijn bevindingen posten, maar ga eerst nog de no-xplode en black powder samples proberen zodat ik een mooie vergelijking kan maken :)

In ieder geval hartelijk bedankt! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Nu zoveel over gelezen dat ik het ook wel eens wil proberen.
Bestel eigenlijk alleen nog maar body en fit huis producten.
Beter is er volgens mij niet!

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Ik opende vandaag mijn brievenbus en zag niet 1, maar 2 grote enveloppen erin zitten :D
Zodra ik de Pre-Workout getest heb zal ik mijn bevindingen posten, maar ga eerst nog de no-xplode en black powder samples proberen zodat ik een mooie vergelijking kan maken :)

Je hebt goede connecties bij Body & Fit! Goed idee van de vergelijking:)

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Uit respect naar B&F voor deze actie, hier een korte review.

Zojuist getraind op de volle 30 gram die in het proefzakje zit. De smaak bevalt mij niet. Het is mij wat te chemisch. Maargoed, dat geeft dan wel weer een placebo effect in mijn hoofd dat het goede shit is.

Training begon niet anders dan normaal. Nadat ik een uur bezig was geweest, begon ik het iets te merken. Ik had nog zin om acht setjes eruit te knallen. Daar ik soms op dat punt wel eens zoiets heb van "Pfff, vind het mooi zo". Verder een lekkere pomp gehad. Al lukt dat altijd wel.

Toen ik thuis kwam merkte ik dat in nog energie over had. Dat is wel iets nieuws. Meestal kak ik dan helemaal in...

Op dagen dat ik moe zou zijn, zou dit product mij dus wel kunnen helpen om er net even harder tegen aan te gaan.

Ok, netjes. Voor jouw zou je het alleen volgende keer misschien iets eerder moeten nemen zodat je er in het begin van de training ook vol profijt van trekt.:)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Heb hem binnen, bedankt! kan hem helaas volgende week pas testen door operatie aan mn voet :(

Ai, strekte ermee:cool:

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Smaak was prima! Kreeg wel wat meer energie en een harde pomp, maar verder niks bijzonders.

Ok, netjes toch:)

woensdag pm verstuurd,normaal heb ik mijn bestelling de volgende dag binnen,nog niks ontvangen.als ik de reakties lees ,kan ik niet wachten om het te proberen.

Ook nog niets ontvangen, belgische post zeker?

Nu wil ik er ook een tweede!

Joking ;)

Even een korte review!

10/10 echt een aanrader!

Ik weet niet of het door de sample kwam of ik gewoon me dagje had, maar laten we er maar vanuit gaan dat het door de sample kwam. Ik voelde me super tijdens de training en wou elke keer zwaarder gaan. Ik heb zelfs een nieuwe pr weten te zetten op de bp. Voelde me heel energiek en zodra ik door me creatine voorraad heen ben, is dit zeker een product dat ik zal aanschaffen.

Al met al een goed werkend product en nog lekker ook!

Dankje bf!

• Topic Starter Topic Starter
Even een korte review!

10/10 echt een aanrader!

Ik weet niet of het door de sample kwam of ik gewoon me dagje had, maar laten we er maar vanuit gaan dat het door de sample kwam. Ik voelde me super tijdens de training en wou elke keer zwaarder gaan. Ik heb zelfs een nieuwe pr weten te zetten op de bp. Voelde me heel energiek en zodra ik door me creatine voorraad heen ben, is dit zeker een product dat ik zal aanschaffen.

Al met al een goed werkend product en nog lekker ook!

Dankje bf!

Graag gedaan! Een nieuwe PR is waar we het voor doen!:)

mijn review:

-Heftige energie, concentratie en focus
Heftige energie
Ja, heftige energie was er zeker, begon na een half uurtje zowat te springen en moest en zou trainen
concentratie en focus
hier merkte ik niets van..

-Mindblowing spierpomps!! (het beste ooit!)
Nee, ik vond het meevallen, beetje pompie in me benen, maar dat heb ik normaal ook :D

-Krachtige toename van de explosieve spierkracht
Ja, maar niet superveel krachttoename, klein beetje.

-Smaak
Smaak was te doen, smaakte zeker beter dan crack.
Vond het redelijk weg te zuipen, alleen wel veel schuim.

Laatst bewerkt:
Heb vandaag mijn sample ontvangen, thanks B&F!

Zal mijn ervaring met pre-workout power ook even delen. Ik heb de booster vandaag binnen gekregen en direct gebruikt, mijn ervaring is dat ik na ong. 10 minuten een tintelend gevoel over m'n hele lichaam kreeg (vergelijkbaar als bij jack3d). Na een half uur vertrokken richting de gym, eenmaal aangekomen in de gym nog slechts een licht tintelend gevoel maar verder nog niks. Eenmaal aan de training begonnen alleen gemerkt dat ik slechts ietsjes meer energie kreeg maar geen pomp. Dit kan zijn omdat ik altijd 2 scoops jack3d gebruikte en dit (volgens mij) 1 dosering is van pre-workout power.

De smaak vond ik meevallen, 't was niet vies maar ook niet super lekker. Opzich wel goed weg te krijgen. Echter wel veel schuim zoals hier boven ook vermeld.

Ik had meer verwacht, jammer! Maarja dit kan verschillende redenen hebben dat het niet optimaal gewerkt heeft...

Mijn overal rating 5/10.

ok net terug van het trainen!
ik zal het product eerlijk beroodelen en dus niks sugarcoaten:
de smaak: makkelijk weg te werken
energie: ik zal eerlijk zijn, ik nuttig veel caffeine ed. van de energieboost heb ik maar een beetje gemerkt.
pomp: zeker wat van meegekregen, voelde me groter dan normaal!
krachtboost: ivm met mijn blessure heb ik 3 maanden niet getraind, ik vond het dus leuk om te zien dat ik nog op niveau ben en zelfs sommige pr's heb verbroken(legpress:182.5 x 5).

ik voelde de tinteling van de B.A maar 3 kwartier, is dit normaal?

wat ik wel wil opmerken over de energie, tijdens het trainen had ik niet veel meer energie dan normaal, maar mijn energieniveau houdt wel aan! ik voel me nu 4.5 uur na inname nog steeds lekker, en dat na een relatief gezien best zware training!

Of ik het product ga kopen weet ik nog niet, eerst zal ik doorgaan met trainen, als ik dan behoefte heb aan PW, zal ik de PWP zeker in de top3 zetten.

de prijs is relatief gezien ook niet erg hoog als je het vergelijkt met andere produvten!

allround cijfer
7/10

kleine review:

smaak en substantie: smaak is prima kan er niks over zeggen, drinkt lekker weg en mengt ook goed met het water.

werking: de beta-alanine is zeer sterk aanwezig na 10 min. tintelt je hele body dus das wel prettig.
de training, niet echt een flinke krachttoename, wel een keiharde pomp en wat grotere aders dan normaal.
Ook merkte ik dat ik beduidend meer energie had dan als bij een reguliere Pre, ik kon langer doorgaan en meer reps eruit persen.

Verdict: Al met al een fijne en sterke pre die ik zeker aan men supp arsenal zal toevoegen.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima mijn cijfer is dan ook een 10!!

misschien een idee om een pre/post workout stack te maken van pre-workout power en total muscle solution?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven