Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
smaak was wel oke idd.. maar heb totaal niks gemerkt

Ja was goed te drinken, ik moet zeggen dat ik erg lekker getraind heb gister..en nadat ik al met 1 oef bezig was met biceps al d8 dat mijn armen al volliepen..(maar kan ook meer in mijn hoofd zitten..) maar merkte niet echt een duidelijke energieboost or so..

Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Dinsdag 28 September introduceren wij onze nieuwe Pre-Workout: Pre-Workout Power!

Iedereen op DBB mag Pre-Workout Power GRATIS proberen! (dat is jouw voordeel als DBB lid)

Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis een sample per post.]

We zijn er van overtuigd dat je razend enthousiast zult zijn over Pre-Workout Power!

Aarzel dus niet en bestel nu je gratis sample. Je hebt het binnen 24 uur in huis.
Ja niet dus! Ik heb het dinsdag besteld en vandaag heb ik het nog niet!
Enig idee hoe moeilijk het is dit voor mijn ouders verborgen te houden en zeker als het zolang duurt?

als toevoeging aan mijn review van gister, ik ben wakker en moet zeggen:
ik voel me goed!

weinig tot geen spierpijn, en dat na een zware training, veel reps and resistance.
Ht herstel is dus zeker lekker gegaan, als ik geen huiswerk had zat ik nu weer te trainen!

awesome awesome awesome awesome..
im speechless, i got my pre workout with my whey revolution which i ordered.
damn im happy to be customer at b&f :D

• Topic Starter Topic Starter
awesome awesome awesome awesome..
im speechless, i got my pre workout with my whey revolution which i ordered.
damn im happy to be customer at b&f :D

:thumbs: Thanks

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

als toevoeging aan mijn review van gister, ik ben wakker en moet zeggen:
ik voel me goed!

weinig tot geen spierpijn, en dat na een zware training, veel reps and resistance.
Ht herstel is dus zeker lekker gegaan, als ik geen huiswerk had zat ik nu weer te trainen!

:)Een langere en betere "NO" werking zorgt voor betere prestaties en sneller herstel! De NO werking in Pre-Workout Power is sterker en veel meer langdurig, merkbaar niet vergelijkbaar met de huidige pre-workouts op de markt.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Veel schuim, viel mij idd ook op.

Morgen tweede ronde van de PwP; heb er al zin in. Ben benieuwd.

Keep us posted!

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

ok net terug van het trainen!
ik zal het product eerlijk beroodelen en dus niks sugarcoaten:
de smaak: makkelijk weg te werken
energie: ik zal eerlijk zijn, ik nuttig veel caffeine ed. van de energieboost heb ik maar een beetje gemerkt.
pomp: zeker wat van meegekregen, voelde me groter dan normaal!
krachtboost: ivm met mijn blessure heb ik 3 maanden niet getraind, ik vond het dus leuk om te zien dat ik nog op niveau ben en zelfs sommige pr's heb verbroken(legpress:182.5 x 5).

ik voelde de tinteling van de B.A maar 3 kwartier, is dit normaal?

wat ik wel wil opmerken over de energie, tijdens het trainen had ik niet veel meer energie dan normaal, maar mijn energieniveau houdt wel aan! ik voel me nu 4.5 uur na inname nog steeds lekker, en dat na een relatief gezien best zware training!

Of ik het product ga kopen weet ik nog niet, eerst zal ik doorgaan met trainen, als ik dan behoefte heb aan PW, zal ik de PWP zeker in de top3 zetten.

de prijs is relatief gezien ook niet erg hoog als je het vergelijkt met andere produvten!

allround cijfer
7/10

Dank je:) Veel langer hogere energieniveaus horen we veel.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

kleine review:

smaak en substantie: smaak is prima kan er niks over zeggen, drinkt lekker weg en mengt ook goed met het water.

werking: de beta-alanine is zeer sterk aanwezig na 10 min. tintelt je hele body dus das wel prettig.
de training, niet echt een flinke krachttoename, wel een keiharde pomp en wat grotere aders dan normaal.
Ook merkte ik dat ik beduidend meer energie had dan als bij een reguliere Pre, ik kon langer doorgaan en meer reps eruit persen.

Verdict: Al met al een fijne en sterke pre die ik zeker aan men supp arsenal zal toevoegen.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima mijn cijfer is dan ook een 10!!

misschien een idee om een pre/post workout stack te maken van pre-workout power en total muscle solution?

10 is een mooi cijfer:) Hoger is er niet!

De Stack gaat er zeker komen, ik denk ergens eind volgende week. Dank je!

Net PM gedaan..

Ja niet dus! Ik heb het dinsdag besteld en vandaag heb ik het nog niet!
Enig idee hoe moeilijk het is dit voor mijn ouders verborgen te houden en zeker als het zolang duurt?

kerel kerel ik dacht dat hollanders zo zeurderig waren:P, weet jij wel hoe hard die mensen moeten werken om al die honderden PM's te beantwoorden?
Ik snap best dat het frustrerend is in jouw sitautie, maar het is gratis dus zou gwn nog even afwachten oke?

groetjes, Billy

Review 2 BnF PwP:

Ik zal de iets korter houden, dan de eerste.

Wederom op nuchtere maag ingenomen. De focus om te trainen was enorm, ik had er echt zin in. Ook vandaag heb ik PR's gebroken. Zeer prettige bij effecten zijn, wederom de coïtus drive en tevens de aanhoudende energy die ook ver na de training te voelen is.

De mindere kan was , en dan viel me de eerste keer iets minder op, dat 't enorm schuimt. In dit geval, en zeker na DwergenKrijger's ervaring van een ontplofte beker :D, is het wellicht wijs om 007's motto om te draaien: "Stirred, not shaken".
Verder begrijp ik denk ik dat sommige mensen wat teleurgesteld kunnen zijn, want ik miste vandaag dat enorme hyped power gevoel in 't begin wat ik na 2,5 scheppen No Xplode bv wel heb. Nadeel daarvan is natuurlijk de enorme crash achteraf...

Dus al met al, wederom een zeer positieve ervaring, met name mbt krach, focus en herstel. En ja, goed, daar gaat 't uiteindelijk om :D

Dit is een blijvende combi neem ik aan? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven