- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
En niet alleen langs gereden... ha ha.Ja twijfelde wel maar toch na het werk er langs gereden.
Geen griep krijgen hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet alleen langs gereden... ha ha.Ja twijfelde wel maar toch na het werk er langs gereden.

Je hebt gelijk het is een tikfout van de groenteIk weet niet veel van carb cyclen.,...
Maar ik vind je vetten wel erg laag op 42 gram en eiwitten daarentegen wat aan de hoge kant met 213 gram op de low carbs dagen. Maar das mijn mening.
Ik neem aan dat 5 gram spercibonen bij je avondeten een typfoutje is?
Misschien een eetlepel lijnzaadolie toevoegen aan je ontbijt. En niet kijken naar de Kcals, gewoon toevoegen.Je hebt gelijk het is een tikfout van de groente
eiwitten horen wel hoger te zijn op de lowcarb dagen maar ook de vetten maar vind dat moeilijk omhoog te krijgen zonder een berg cal er bij te krijgen
Ik slik ook omega 3 pillen met vit D die heb ik niet in de lijst staan maar zal ook de vetten omhoog gooien
Ben ook vergeten olijfolie toe te voegen, kan ook sesamolie kopen schijnt weer beter te zijn
Dus aangepast zie nieuwe bijlage

Prachtig, weet nog van toen ik ging hardlopen mijn beste tijd ooit gezet te hebben wanneer het ging stortregenenVanochtend weer rondje hardgelopen. 5 km ging beter als vorig weekend. Kreeg alleen een hagelbui op mijn kop dan ga je wel harder lopen haha.

.Lekker bezig baas. Als het goed voelt dan is het ook goed.Training 2 FB
Benen nog niet herstelt dus niet gesquat
Incline db bench 12x22 12x24 10x28
Chinnen 10x 8x 8x
Cable lateral raise 10x9 2x12x5kg
Cable triceps pd 15x45 15x50 15x50
Db biceps curl 12x16 12x16 10x16
Crunches op swiss bal 3x20 met 10 kg op borst
2x15 hangend knieheffen
3x20 swiss ball pull in
20 min wandelen 6,5 km p uur
Het voelt goed en ik voel het de dagen er na nog beterLekker bezig baas. Als het goed voelt dan is het ook goed.![]()

Gaat steeds beter. Maarre ga jij maar lekker cutten, dat is wat je wil toch.Training 3
Squat 10x60 8x80 6x90 4x100
Bor 12x70 12x70 12x75
Bench 10x60 8x70 5x80 yes
Cable triceps pd 15x45 12x50 12x55
Cable biceps curl 12x36 12x45 12x50
Bent over raises 12x8 12x9'12x10
Crunches op swiss bal met 10 kg met gestrekte armen boven hoofd 3x20 kg
Ja ik ga terug krabbelen heGaat steeds beter. Maarre ga jij maar lekker cutten, dat is wat je wil toch.

Precies ook mijn twijfel, ik wil op zich wel een beetje strakker er uit zien, maar ook geen kracht/spiervolume inboeten. Dat kennieJa ik ga terug krabbelen he
Vanochtend weer uurtje cardio van huis naar strand en dan weer terug. Rennen afgewisseld met wandelen Mooi weer voor cardio

Wanneer ga je nu eens stoppen met dat geren van je. Je bent oud he.Ja ik ga terug krabbelen he
Vanochtend weer uurtje cardio van huis naar strand en dan weer terug. Rennen afgewisseld met wandelen Mooi weer voor cardio
En al dat ge-ren gaat je geen biet opleveren.
Ben in mijn 2e jeugd Ron hahahaWanneer ga je nu eens stoppen met dat geren van je. Je bent oud he.En al dat ge-ren gaat je geen biet opleveren.
Wandelen daar verbrand je je vet mee.![]()
Derde jeugd dan toch zeker.Ben in mijn 2e jeugd Ron hahaha
Ach 15 min 9 km p uur en dan weer wandelen en dan weer een paar min rennen is goed voor mijn conditie. Alles bij elkaar ren ik 30 min en wandel ik 30 min. Dus hoe slecht is dat