- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb. Liever dat de voorkant strak staat haha. Thanks voor complimentDeadlift, squat en BOR achter elkaar! Respect hoor! Rug zal wel lekker strak staan morgen!
Hij bedoeld ook voorkant rug...Heb. Liever dat de voorkant strak staat haha. Thanks voor compliment
Ach joh was weer lekker bezig...merk het wel morgen. Ben banger voor mijn low carb dag

Alle begin is moeilijk...maar volhouden Eeey GrosAch joh was weer lekker bezig...merk het wel morgen. Ben banger voor mijn low carb dag![]()
1 stapje gemaakt, morgen stapje 2 en voordat ik het door heb is een week voorbij.

Ah das mooi..met behoud van kracht1 stapje gemaakt, morgen stapje 2 en voordat ik het door heb is een week voorbij.
Hoop op pond er af einde van de week.
We gaan het zien![]()
Probeer in ieder geval de maandag zo zwaar mogelijk te trainen. Rest zie ik wel
Een globale is 220-je leeftijd= je maximale grens en daar dus 70% om onder je anarobe grens te blijven.Er is n formule voor je hartslag
Weet jij die uit je hoofd Ron?

Als je je conditie omhoog wilt duwen dan is hardlopen zeker een manier om dit te doen.Morgen ga ik weer wandelen, kan toch voorlopig alleen maar in het weekend
Maar af en toe een beetje hardlopen zal misschien niet veel vet verbranden maar is goed voor mijn conditie
Om 5 uur in de ochtend opstaan trek ik niet dus dat gaat hem niet worden.
Goed slapen is ook belangrijk voor herstel en ik slaap maar 6,5 per dag dus dat is echt mijn minimale rust

Je zegt niet in contest te zijn maar je gaat wel een contest met jezelf aan door de deadline te stellen van je vakantie.Nee ga het nog niet doen.
Ik ga geen contest doen ben geen wedstrijd bb

) dat je wat meer vet behoudt. Het is het een of het andere. 
We gaan het zien RonEen globale is 220-je leeftijd= je maximale grens en daar dus 70% om onder je anarobe grens te blijven.
Beter is een max hartslag test uit te voeren. Op een 400mtr baan inlopen en dan 2 rondjes hardlopen met een snelheid waarbij je nog 2 rondjes kan.
Dan start je op -200 mtr zodra je over de startlijn gaat loop je het snot voor je ogen en dat 2 rondjes volhouden.
Dan klok je je hartslag. Dit is je max en daar dan 70% van.
Als je je conditie omhoog wilt duwen dan is hardlopen zeker een manier om dit te doen.
Kracht training is niet erg conditie bevorderend.
Je zegt niet in contest te zijn maar je gaat wel een contest met jezelf aan door de deadline te stellen van je vakantie.
Ik geef dan aan dat er manieren zijn die sneller resultaat leveren zonder je opgebouwde massa direct in te leveren.
Ik snap gerust wat je allemaal bedoelt met betrekking tot thuis, werk, rust, leven etc maar loop dan niet te b**chen (niet vervelend bedoelt hoor) dat je wat meer vet behoudt. Het is het een of het andere.
Wij oudjes willen wel van alles maar het lukt niet meer. In ieder geval niet zonder max effort.
Gewoon lekker blijven knalluhhhh Grosje en doe wat je lekker vind om te doen.
En zeuren mag hoor.
en als het niet snel gaat dan kan ik nog altijd commando stijil gaan12% is ook goed toch?We gaan het zien Ron
Ik heb inderdaad een doel om droger te worden maar geen 10% of lager voor een wedstrijd. Zodra mijn spiegel laat zien wat ik verwacht dan ben ik blij. Dus ik b*ch nog ff dooren als het niet snel gaat dan kan ik nog altijd commando stijil gaan
Car cyclen a la Ron? Sterkte!wish me luck
Morgen begin ik met carb cycling.
1e trainingsdag high carb dus het begin valt hopelijk mee

Van 19% vet (14 kg) naar 12% is denk ik te veel of niet? 6 kg afvallen zal ca 5 vet zijn.....hoop ik. Dan zou het 12/14 % kunnen worden. Nou ja we zien wel...eerst 1 kg er af
Elke reis begint met de 1e stap 12% is te doen op voeding alleen (zonder cardio) met cardio dan meer eten en houd wel je stofwisseling hoogVan 19% vet (14 kg) naar 12% is denk ik te veel of niet? 6 kg afvallen zal ca 5 vet zijn.....hoop ik. Dan zou het 12/14 % kunnen worden. Nou ja we zien wel...eerst 1 kg er af
Die klap komt nog wel.... niet te ongeduldigDag verder goed door gekomen
Heb geen honger gevoel...gaat dit wel goed?

Nee nog geen last van trainingdipDie klap komt nog wel.... niet te ongeduldig
Netjes die training, dat heeft er geen last van.
Als je net op bed ligt?

Dat pissen wel....midden in de nacht gvd