Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
niet zwaarder, wel anders....

/me gooit een zusterpakkie naar je vrouw met de opdracht op grosje in de watten te leggen, te voorzien van verse jus d'orange, rijst met kip en ander lekkers. Toedekken, massage en een afleidend "buikspierkwartier"

beterschap!

Haha ze ziet me al aankomen. Nee ik ben niet ziek heb alleen last van die bicepsspier... Weer rechts
Pvd heb altijd wel iets, kneus
Nee ik ga wel iets verzinnen om toch te trainen

Haha ze ziet me al aankomen. Nee ik ben niet ziek heb alleen last van die bicepsspier... Weer rechts

En daar ga je imo telkens 'de fout' in. Toch maar weer trainen of iets anders doen (in de tuin werken) met een ontstoken pees die door een heel smal gootje loopt (dus telkens 'aanloopt'). Met een beetje mazzel zullen de klachten blijven zoals nu, maar voor hetzelfde geld wordt de onsteking veel ernstiger en zal je helemaal niets meer kunnen doen voor langere tijd.

Nog ernstiger scenario... ruptuur van de pees door zwakheid tengevolge van de ontsteking...

biceps-brachii.gif

Ik geloof dat ik net zo eigenwijs ben als jij Gros....... :rolleyes:
ben alleen hard aan het leren braaf te zijn..... :( lastig

Hmmm ja eigenwijs dat ben ik, sorry
Komt ook van mijn werk, hele dag achter pc is ook niet lekker voor je armen

Korte training gedaan
15 min fietsen heen
Incline barbbell press 12x40 10x50 8x60 8x60
Bench press 12x40 12x50 8x60 5x70 4x70

Pull ups 10 / 10 /8 / 8
Low row machine 4x12x50
Latt pull 4x12x60

30 min wandelen 6km
15min fietsen naar huis

Woensdag benen en eventueel schouders

Zaterdag pas weer ub

Pvd heb altijd wel iets, kneus

dat mag ik hopen! anders heb ik nog wel een brilleke te leen :D

En daar ga je imo telkens 'de fout' in. Toch maar weer trainen of iets anders doen (in de tuin werken) met een ontstoken pees die door een heel smal gootje loopt (dus telkens 'aanloopt'). Met een beetje mazzel zullen de klachten blijven zoals nu, maar voor hetzelfde geld wordt de onsteking veel ernstiger en zal je helemaal niets meer kunnen doen voor langere tijd.

Nog ernstiger scenario... ruptuur van de pees door zwakheid tengevolge van de ontsteking...

http://anatomystudybuddy.files.wordpress.com/2012/09/biceps-brachii.gif

hmz ben ik heel vervelend als ik het met Eleiko eens ben....
maar soms helpt door elkaar schudden nog geeneens....

Oke oke ik heb voorlopig rust
Behalve de beentjes dan he!

*kneep in je wang* *grote-jongen* (op zeurderig oud-tante-toontje)

jahoor...legday mag nog net ;)

(of vraag eens wat een expert hier allemaal over denkt! of ga ik nu een stapje te ver ;))

hmm tja ik ga eerst een week rust houden met die biceps
Gisteren ook geen extra oefeningen meer gedaan voor de armen en schouders (zat al genoeg arm in de borst en rug)
Na de training even ijspack er op gedaan en daarna met Advil ingesmeerd

hmm tja ik ga eerst een week rust houden met die biceps

Na de training even ijspack er op gedaan en daarna met Advil ingesmeerd

Niet om belerend te doen, maar met een weekje rust herstelt een peesontsteking helaas niet. IJspack is overigens discutabel want - ondanks dat het een onststeking is - wil je een goede doorbloeding van de pees om afvalstoffen te verwijderen en voedingsstoffen daar te brengen.

Diverse malen daags Advil goed diep inmasseren tussen de schouderspieren direct óp de pees helpt idd, evenals de pees direct manipuleren (draagpare pijn).

Niet om belerend te doen, maar met een weekje rust herstelt een peesontsteking helaas niet. IJspack is overigens discutabel want - ondanks dat het een onststeking is - wil je een goede doorbloeding van de pees om afvalstoffen te verwijderen en voedingsstoffen daar te brengen.

Diverse malen daags Advil goed diep inmasseren tussen de schouderspieren direct óp de pees helpt idd, evenals de pees direct manipuleren (draagpare pijn).

Koelen is toch altijd goed bij irritaties van de spieren en de doorbloeding komt toch ook op gang met koelen en daarna weer opwarmen. Nou ja ik hoop toch dat het straks beter gaat. Zit meer tussen oksel en borstspier, dus meer de aanhechting naar de borstspier
Zeg maar meer richting de punt op het plaatje
image008.png

Heb er vaak last van ook altijd rechts
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de zwakke schouder

Punt klopt wel zo'n beetje geloof ik, als je daar (tussen borstspier en schouderspier) druk uitoefent zal je de pees voelen vermoed ik.

Of koelen altijd goed is durf ik je niet te zeggen. Misschien toch eens een consult nemen bij een goede fysio of sportmasseur al is het maar om zekerheid te krijgen in het soort blessure wat je hebt.

Hmmm tja vandaag last van de borst en boceps... Alleen rechts dus
Goede nieuws is dat ik geen last van de bovenrug heb :)
Geen ub training voor mij totdat het weg is.

Ik zou niet niets meer doen met de schouders, borst en biceps.

Lichter gewicht, meer volume, lage intensiteit en zoals eerder geschreven voor de biceps concentration/priest/scott curls met de excentrische beweging ondersteund. En je rotator cuff niet vergeten.

cardio
Uur lang
En daarna rotator cuff oefeningen gedaan

Lekker Grosje. Cardio is nodig en maakt je strakker.

Nog te veel last van de borst en biceps... Zakt wel weg dus het gaat goed.
Weinig last van rug dus dat is wel goed.
Dus maar eens een avondje wandelen en fietsen ;)

Hier wordt het ook veel rust... beter rusten nu dan iets verpesten he! ;)
sterkte

Onder de 73 kg nu
Vetpercentage?? Ca 19 procent zegt dat kreng... Geloof het niet,... Maar ik ben in 3weken in ieder geval 1.5 a2 kg kwijt dar moet ook iets van vet bij zitten.
Ik ga zo lopend naar de sportschool 30 min wandelen / benen trainen / en weer terug strompelen. Wens me succes :)

Gaat goed dus met je doel. Succes vandaag, ik zou een taxi terug nemen hahahaha

Terug
Naar boven