AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee daar is het te vroeg voor
Bij aanspannen ziet het er nog wel aardig uit maar ja wie loopt nou de hele dag aangespannen rond?
Ben ook wel bang dat ik spiermassa ga verliezen, vooral schouders en armen stellen dan minder voor maar ik moet maar eens doorzetten en kijken hoever ik kom. In de weekenden is het wel het moeilijkste om netjes te eten als ze met chips en andere lekkere dingen rondlopen. Eerst nog maar weer volgende week volhouden :)

Starten met vacumeren. Als je onder de douche staat en in de keuken werkt dan trek je je buik in.
Dit houdt je gewoon de hele tijd vol. Wat je activeert is de lage tones van de spier.
maw je verslapte spieren worden in voorspanning gezet. Dit zorgt voor een betere houding en een slanker postuur.
Je weet wel wat vroeger altijd werd gezegd buik in borst vooruit. Oud, simpel maar resultaat gegarandeerd.

Starten met vacumeren. Als je onder de douche staat en in de keuken werkt dan trek je je buik in.
Dit houdt je gewoon de hele tijd vol. Wat je activeert is de lage tones van de spier.
maw je verslapte spieren worden in voorspanning gezet. Dit zorgt voor een betere houding en een slanker postuur.
Je weet wel wat vroeger altijd werd gezegd buik in borst vooruit. Oud, simpel maar resultaat gegarandeerd.

Weet je zeker dat je geen 70 jarig vrouwtje bent met krulletjes.....je zegt het EXACT zoals mijn oude pilateslerares het vertelde ;)

Weet je zeker dat je geen 70 jarig vrouwtje bent met krulletjes.....je zegt het EXACT zoals mijn oude pilateslerares het vertelde ;)

En is dat nu goed of nie :sad:
Het geeft resultaat en kost je niks. Geen moeilijke crunches of met gewichten klooien.
Gewoon houding, that's all. :p

En is dat nu goed of nie :sad:
Het geeft resultaat en kost je niks. Geen moeilijke crunches of met gewichten klooien.
Gewoon houding, that's all. :p

Ik gaf geen oordeel hoor...zag je nu alleen als dat dametje. Overigens ben ik ZWAAR voorstander van houding (tsja, synchroonzwemster, ballerina, danseres, niet zo gek he)
Overigens moest ik vaak om haar grinnikken hoor, het meest nog wel tijdens de volgende situatie.

Stel je voor: groep limburgse preutse synchroonzwemmeiskes in badpak tussen de 16-18 jaar.
Ze kregen van haar pilatesles en onderwerp was bekken kantelen.
Zegt één van die meiskes (die altijd wat te zeuren had) "dat lukt mij nooit, dat bekken naar voren kantelen, ik sta gewoon altijd met holle rug zo ben ik gebouwd"
Waarop dat keurige omaatje zegt "mens, je doet toch zeker wel, dan kun je dat zeker wel" op een toon.....:D
Meiske hebben we nooit meer gehoord over zaken die ze niet kon.

(en dan moet je weten, dat ze never nooit deed vloeken, of überhaupt haar stem verheffen de rust zelve, maar toen....vlammen joh, geweldig)

Houding is alles! :cool:

Mijn log krijgt een andere wending
Oude oma die over nken praat
Kortom als je veel doet dan krijg je goede buikspieren?

Mijn log krijgt een andere wending
Oude oma die over nken praat
Kortom als je veel doet dan krijg je goede buikspieren?
Goede conclusie: je verkort je buikspieren bij iedere stoot!

en nu maar weer OT inderdaad :D
succes met je sixpack ;)

Mooi heb ik weer een andere openingszin
Zullen we ff buikspierkwartier doen?

Dan lassen we dat buikspierkwartier 8 maart in!
Zien of ik dat volhou! hahahahha

uhm say what Marina???

wij zijn dan ook in de zaal he!!

Eleiko!!!!!!!!!!! please....whahhaha
hoe ernstig, voel nu mijn buikspieren en kaakspieren ook :D Van het lachen

Dit topic is slecht voor mijn nek..... heb nl tekort meds.... hahahaha

Uhhhhh nee ik ga hier niet reageren. Uhhhhhhh neeee echt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Zo ben ik even weg om mijn buikspieren te trainen.... Is mijn log over genomen :)
Hmmm nee die bekende buikspier sporter heeft niet zo een best fysiek, hou ik het toch maar op de crunches

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

slecht voor je nek? uhm wat doe jij dan???? (en willen wij dat weten?)

:eek:

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Uhhhhh nee ik ga hier niet reageren. Uhhhhhhh neeee echt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Verstandig Ron, wij kunnen het natuurlijk erger maken en iets roepen over kop kluiven (op zijn Haags) maar straks krijgen we een ban omdat we de dames verkeerde bb oefeningen aanleren;)

On topic.. Lekker een uurtje gewandeld pffff warm zeg en ook nEt weer mijn lunch voor de komende 2 dagen klaar gemaakt. Kip/rijst/mexicaanse roerbak groente en een beetje ketchapsaus. Heb nu al trek er in

Pffff het houd niet op, nu weer pijn in de bicepspees tussen borst en schouder
Afgelopen donderdag avond de laatste ub training gedaan en gisteren heeeeel even in de tuin gewerkt
Kan toch niet zo zijn dat in de tuin werker zwaarder is als trainen.
Nou even kijken wat ik ga doen vanavond... Dan maar cardio of zo

niet zwaarder, wel anders....

/me gooit een zusterpakkie naar je vrouw met de opdracht op grosje in de watten te leggen, te voorzien van verse jus d'orange, rijst met kip en ander lekkers. Toedekken, massage en een afleidend "buikspierkwartier"

beterschap!

Terug
Naar boven