Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ga morgen bellen.Gewoon naar je dokter gaan en als hij/zij je niet serieus neemt dan moet je met je vuist op tafel slaan.
Het gaat echt om jezelf toch.
Ja, meten is weten. De variatie tussen mensen is groter dan de daling van testosteron met de leeftijd. Ik heb ooit eens een plaatje gemaakt van de gegevnes uit een onderzoek waarbij je dat mooi ziet:Dinsdag afspraak met de dokter
Vanmiddag weer Borst/Schouders/Triceps op het schema
Heb er zin in.

Wat jij voelt is natuurlijk wel belangrijk. Maar eens zien idd....Eerst maar ff met de arts praten.
En afwachten wat hij voorstelt
Misschien zit het tussen mijn oren maar tussen mijn ballen heb ik er ook last van![]()
Gewoon naar je dokter gaan en als hij/zij je niet serieus neemt dan moet je met je vuist op tafel slaan.
Het gaat echt om jezelf toch.

Gisteren weer getraind
Borst/Schouders/Triceps
Ging goed, minder pijn.
Grip ca 45 graden en ellebogen dichter bij lichaam waardoor ik minder druk op de voorkop krijg.
Dinsdag afspraak al heb ik er een dubbel gevoel bij. Ben niet ziek dus vind het ook een beetje raar. Maar wil wel dat de kwaliteit van mijn leven goed is en aansluit bij hoe ik het in mijn bovenkamer heb. Ik sport lekker, zie er voor mijn leeftijd sportief en jonger uit, heb een mooie vrouwBen jij inmiddels al geweest of nog moed aan het schrapen...?![]()
en wil daar nog jaren van genieten. HahaJuist bij de flat bench oefeningen had ik last..vandaar dat ik meer incline ben gaan doen. Trouwens de chestpress met kabels is gewoon zittend maar kon de juiste oef niet vinden in Jefit, dus eigenlijk te vergelijken met flat bench.Waarom alle oefeningen incline?
Met incline pak je nauwelijks je borstspieren, vooral de voorste schouderkop die je ook nog eens belast met front raise.
Lijkt me een aanslag op je voorste schouderspieren zonder het gewenste resultaat mbt je borst.
Dinsdag afspraak al heb ik er een dubbel gevoel bij. Ben niet ziek dus vind het ook een beetje raar. Maar wil wel dat de kwaliteit van mijn leven goed is en aansluit bij hoe ik het in mijn bovenkamer heb. Ik sport lekker, zie er voor mijn leeftijd sportief en jonger uit, heb een mooie vrouwen wil daar nog jaren van genieten. Haha
Ga het de volgende training weer proberenDat heb ik begrepen Gros, goed dat je het gaat proberen.
Mijn vraag was aan Ron. Ik heb begrepen dat hij je wel motiveert om te gaan, maar zelf de moed nog niet heeft gevonden.
Ik zou incline zeer beperken, heeft weinig meerwaarde voor je borst en je belast je voorste schouderspier extra.
Heeft niets met moed te maken. Ik heb 10 dagen gel gesmeerd, als ik nu ga is mijn test mogelijk hoger dan normaal.Dat heb ik begrepen Gros, goed dat je het gaat proberen.
Mijn vraag was aan Ron. Ik heb begrepen dat hij je wel motiveert om te gaan, maar zelf de moed nog niet heeft gevonden.
....
Heeft niets met moed te maken. Ik heb 10 dagen gel gesmeerd, als ik nu ga is mijn test mogelijk hoger dan normaal.
Dus ik wacht even een maandje voordat ik de afspraak maak.![]()
En die gel dat werkte voor jou?Heeft niets met moed te maken. Ik heb 10 dagen gel gesmeerd, als ik nu ga is mijn test mogelijk hoger dan normaal.
Dus ik wacht even een maandje voordat ik de afspraak maak.![]()
En die gel dat werkte voor jou?
Heb er ook wel eens naar gekeken maar beetje gel kost 100 euro en dant is net te veel om zomaar te proberen
Ik heb via een kennis Androgel gekregen voor 10 dagen. En als je het door je arts krijgt voorgeschreven dan kost het enkel je eigen bijdrage voor medicijnen.En die gel dat werkte voor jou?
Heb er ook wel eens naar gekeken maar beetje gel kost 100 euro en dant is net te veel om zomaar te proberen