Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.443
1 training overgeslagen Maandag
In het weekend veel km gelopen en maandag had ik last van pijnlijke schenen
Vreemd maar niets aan te doen...beter dus een dagje geen benen.
Vandaag wel de deadlift gedaan omdat het ook deels rug is.

Kortom Rug/Traps/Biceps
Ging weer goed en weer iets zwaarder geprobeert bij bepaalde oefeningen. Deadlift nog het zelfde...

vandaag
IMG_20180124_200505.png
IMG_20180124_200603.png

Laatst bewerkt:
  • #3.444
Ben deze week ook begonnen met een testbooster _ extreme test + vit D
Ja die werken vaak niet...maar mijn test is zo laag dat ik er misschien toch baat bij heb. Krijg er alleen de schijt van volgens mij....maar ff kijken hoe het na een tijdje is

• #3.446
Gemeten aan mijn libido die een heeel stuk minder is. Slecht slapen. Meer buikvet. Minder kracht enz enz. Ben inmiddels op weg naar 56 dus mijn test is gezien mijn leeftijd gewoon al laag. Dokter ben ik nog niet geweest

Gemeten aan mijn libido die een heeel stuk minder is. Slecht slapen. Meer buikvet. Minder kracht enz enz. Ben inmiddels op weg naar 56 dus mijn test is gezien mijn leeftijd gewoon al laag. Dokter ben ik nog niet geweest

Aanname dus. Betreffende klachten kunnen ook heel goed ook andere oorzaken hebben. Stress bijvoorbeeld, overtraining is er ook zo één net als te weinig slaap.

Het is niet per definitie zo dat een man van middelbare leeftijd een laag testosteron heeft.

Bloedonderzoek is de enige manier om zekerheid te krijgen, nu is het gissen.

• #3.448
Aanname dus. Betreffende klachten kunnen ook heel goed ook andere oorzaken hebben. Stress bijvoorbeeld, overtraining is er ook zo één net als te weinig slaap.

Het is niet per definitie zo dat een man van middelbare leeftijd een laag testosteron heeft.

Bloedonderzoek is de enige manier om zekerheid te krijgen, nu is het gissen.
Klopt, ben ook van plan om binnenkort eens naar de dokter te gaan. Zelf vind ik het vreemd om er voor naar een dokter te gaan ondat ik het niet zie als een ziekte.
Maar ja zie er jongerjonger uit dan ik ben en wil me niet op deze leeftijd al bejaard voelen. Is dat gek?

Nee, vind ik niet gek. Zelf heb ik enkele weken geleden ook via de huisarts een bloedonderzoek laten doen betreffende testosteron. Gewoon medewerking, geen enkel probleem.

• #3.450
Nee, vind ik niet gek. Zelf heb ik enkele weken geleden ook via de huisarts een bloedonderzoek laten doen betreffende testosteron. Gewoon medewerking, geen enkel probleem.
Heb niet zo een meedenkende arts. Zo een die je eerder zonder controle zegt dat het normaal is op mijn leeftijd. We gaan het zien. Morgen ga ik bellen voor een afspraak voor volgende week.
Merk de laatste 2 a 3 jaar dat de sexdrive snel daalt..(vandaar de aanname )en ik ben er toch nog niet klaar mee ;)

Het zal allemaal wel meevallen met die TE lage test
Een paar mnd geleden ook nog een bloedonderzoek gedaan....alle waardes waren ok.
En dan ben ik nog ouder dan jou...maar das persoonlijk natuurlijk

Als je test echt laag is heb je ook de symptomen...en dat merk je heus wel...

• #3.452
Het zal allemaal wel meevallen met die TE lage test
Een paar mnd geleden ook nog een bloedonderzoek gedaan....alle waardes waren ok.
En dan ben ik nog ouder dan jou...maar das persoonlijk natuurlijk

Als je test echt laag is heb je ook de symptomen...en dat merk je heus wel...
Oke dat is mooi....maar waarom liet jij je test testen? Zelfde klachten als ik?...bang dat ik oud wordt :)

Laatst bewerkt:
Oke dat is mooi....maar waarom liet jij je test testen? Zelfde klachten als ik...bang dat ik oud wordt :)
Was alweer meer dan een jaar geleden en ik vroeg die stagaire dokter naar een bloedonderzoek
ook voor mn prostaat en blaas en hij kruist alles wat ik wou weten..zelfs prolactine

• #3.455
Was alweer meer dan een jaar geleden en ik vroeg die stagaire dokter naar een bloedonderzoek
ook voor mn prostaat en blaas en hij kruist alles wat ik wou weten..zelfs prolactine
Hmm tja prostaat is ook een goeie. Pis de laatste tijd ook veel

9 vd 10 mannen krijgen prostaat problemen...dat hoort ook bij het ouder worden

Ter leering ende vermaeck

klik

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven