- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zal ik eerst moeten kijken hoe ik dat in een drukke sportschool doe
In een drukke sportschool lopen vast wel een paar bereidwillige spielbergs rond.Tja zal ik eerst moeten kijken hoe ik dat in een drukke sportschool doe
Maar misschien probeer ik dat een keer

Hahaha nee ben niet zo van het vragenMisschien.......probeer........een keer......![]()
Deze woorden geven weinig hoop Gros

Dat is waar, het hoort bij de leeftijdMooi toch!
En ‘t zit vast niet tussen de oren, maar hoort gewoon bij de leeftijd.
Het is tenslotte nog maar een paar generaties geleden dat het normaal was dat mannen op onze leeftijd het loodje legden. Eigenlijk zijn we gewoon versleten...![]()
Oke nou dan heb ik niets te klagen met 14.2Boven de 11 is normaal je hebt niks te klagen Gros.....gaserop!!
Half jaar geleden was mijn 12.9
Zwaar liften, lager dan 5 reps is ook goed voor je test![]()

Weet alleen niet of mijn test nu tegen de ondergrens aan zit.
Ga ik even info over zoeken
Nee weet ik helaas niet.Je weet niet wat de waarde een jaar of 20 geleden was? Dan is het niet mogelijk om na te gaan of je nu een ondergrens hebt bereikt.
Ieder lichaam functioneert bij een bepaalde waarde en die waarde ligt voor een ieder anders.
Goed mogelijk dat jij al globaal je hele leven met +/- 14 nmol/l hetzelfde presteert/functioneert als iemand met een waarde van 25 nmol/l.

Testniveau zal best wel iets gedaald zijn maar ik heb geen vergelijking met vroegerJouw uitslag belooft niet veel goeds voor mijn uitslag.
Ik mag er trouwens een jaar op wachten.Iets met leeftijd en militair zijn.
Maar ik mag misschien meedoen met een test omdat de leeftijd opgekrikt wordt.
Ohhhh ik kan overal wel laten testen maar vind het programma wat ze willen uitvoeren (hele grote misschien) ook interessant.Waarom?
Je kan toch simpel een bloedonderzoek aanvragen, zijn diverse mogelijkheden in en rondom Den Helder. Daar heb je niet per se de militaire arts voor nodig.
Onder andere...
Buiten dat, zijn de tijden veranderd? Ik heb gewoon altijd op eigen verzoek via de MGD bloedonderzoek kunnen laten verrichten.

Er is officieel nog niets bekend mbt die test. Het was een aankondiging van een verpleegster die ik om de bloedtest vroeg.Het één sluit het ander toch niet uit?
Als je daadwerkelijk graag wilt weten wat nú je testosteron niveau is ipv afwachten of en wanneer je in aanmerking komt voor die andere test dan lijkt mij de keus simpel.
Maar natuurlijk alleen als je het graag wilt.....
Heb je trouwens een link naar iets betreffende die test mbt toedienen van testosteron bij oudere militairen om de inzetbaarheid te verlengen.