AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

gewoon je lifts filmen werkt zeer educatief

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.526
Gewicht blijft op 76kg hangen
Ik eet dus echt op onderhoud
Vandaag 1.45 uur gewandeld
Was van plan abbs te trainen bij de sportschool maar na 45 min wandelen stond ik voor de deur zonder slot voor een kastje (die moet je bij je hebben) dis dan maar doorlopen en terug naar huis.

Spierpijn in de borst en niet in de schouder. Het overdreven knijpen van de schouderbladen en de schouders proberen uit te schakelen werkt dus wel

• #3.528
Bloedonderzoek is binnen
Niets vreemds gevonden en test is gewoon.
Test 14,2 ....tja wat is normaal????
PSA 1,3
Vit D voldoende
Dus zit tussen de oren
Geen middeltjes voor mij verder.

Vanmiddag weer trainen...Benen

Niets vreemds gevonden en test is gewoon

Mooi toch!

En ‘t zit vast niet tussen de oren, maar hoort gewoon bij de leeftijd.

Het is tenslotte nog maar een paar generaties geleden dat het normaal was dat mannen op onze leeftijd het loodje legden. Eigenlijk zijn we gewoon versleten...;)

Boven de 11 is normaal je hebt niks te klagen Gros.....gaserop!!
Half jaar geleden was mijn 12.9

Zwaar liften, lager dan 5 reps is ook goed voor je test :wl:

• #3.531
Mooi toch!

En ‘t zit vast niet tussen de oren, maar hoort gewoon bij de leeftijd.

Het is tenslotte nog maar een paar generaties geleden dat het normaal was dat mannen op onze leeftijd het loodje legden. Eigenlijk zijn we gewoon versleten...;)
Dat is waar, het hoort bij de leeftijd
Ach het is ook goed nieuws
Weet nu tenminste dat alles normaal is
Weet alleen niet of mijn test nu tegen de ondergrens aan zit.
Ga ik even info over zoeken

• #3.532
Boven de 11 is normaal je hebt niks te klagen Gros.....gaserop!!
Half jaar geleden was mijn 12.9

Zwaar liften, lager dan 5 reps is ook goed voor je test :wl:
Oke nou dan heb ik niets te klagen met 14.2
Vandaag weer benen, dus gas gaat er vanmiddag weer op :)

Weet alleen niet of mijn test nu tegen de ondergrens aan zit.
Ga ik even info over zoeken

Je weet niet wat de waarde een jaar of 20 geleden was? Dan is het niet mogelijk om na te gaan of je nu een ondergrens hebt bereikt.

Ieder lichaam functioneert bij een bepaalde waarde en die waarde ligt voor een ieder anders.

Goed mogelijk dat jij al globaal je hele leven met +/- 14 nmol/l hetzelfde presteert/functioneert als iemand met een waarde van 25 nmol/l.

• #3.534
Je weet niet wat de waarde een jaar of 20 geleden was? Dan is het niet mogelijk om na te gaan of je nu een ondergrens hebt bereikt.

Ieder lichaam functioneert bij een bepaalde waarde en die waarde ligt voor een ieder anders.

Goed mogelijk dat jij al globaal je hele leven met +/- 14 nmol/l hetzelfde presteert/functioneert als iemand met een waarde van 25 nmol/l.
Nee weet ik helaas niet.
Maar het is goed zo...ik weet dat ik geen 20 meer ben maar ook nog geen 80 :)

Jouw uitslag belooft niet veel goeds voor mijn uitslag.
Ik mag er trouwens een jaar op wachten. :scold: Iets met leeftijd en militair zijn.
Maar ik mag misschien meedoen met een test omdat de leeftijd opgekrikt wordt.

• #3.536
Jouw uitslag belooft niet veel goeds voor mijn uitslag.
Ik mag er trouwens een jaar op wachten. :scold: Iets met leeftijd en militair zijn.
Maar ik mag misschien meedoen met een test omdat de leeftijd opgekrikt wordt.
Testniveau zal best wel iets gedaald zijn maar ik heb geen vergelijking met vroeger
Dit niveau wat ik nu heb is niet slecht dus ik moet niet klagen
Tja Ron ik denk dat wij gewoon graag een testniveau van een 20 jarige willen maar zonder AAS is dat niet mogenlijk

Ps ik voel me sinds het gesprek met de dokter ook wel beter. Een soort opluchting denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik mag er trouwens een jaar op wachten.

Waarom?

Je kan toch simpel een bloedonderzoek aanvragen, zijn diverse mogelijkheden in en rondom Den Helder. Daar heb je niet per se de militaire arts voor nodig.

Onder andere...

Buiten dat, zijn de tijden veranderd? Ik heb gewoon altijd op eigen verzoek via de MGD bloedonderzoek kunnen laten verrichten.

Waarom?

Je kan toch simpel een bloedonderzoek aanvragen, zijn diverse mogelijkheden in en rondom Den Helder. Daar heb je niet per se de militaire arts voor nodig.

Onder andere...

Buiten dat, zijn de tijden veranderd? Ik heb gewoon altijd op eigen verzoek via de MGD bloedonderzoek kunnen laten verrichten.
Ohhhh ik kan overal wel laten testen maar vind het programma wat ze willen uitvoeren (hele grote misschien) ook interessant.
Deze bestaat uit toedienen van test om te bekijken of de fysieke gesteldheid verhoogd wordt.
Dit heeft te maken met de verhoging van de leeftijdsgrens voor pre-pensioen.
De oudere militairen moeten wel inzetbaar blijven.

Het één sluit het ander toch niet uit?

Als je daadwerkelijk graag wilt weten wat nú je testosteron niveau is ipv afwachten of en wanneer je in aanmerking komt voor die andere test dan lijkt mij de keus simpel.

Maar natuurlijk alleen als je het graag wilt.....:D

Heb je trouwens een link naar iets betreffende die test mbt toedienen van testosteron bij oudere militairen om de inzetbaarheid te verlengen.

Het één sluit het ander toch niet uit?

Als je daadwerkelijk graag wilt weten wat nú je testosteron niveau is ipv afwachten of en wanneer je in aanmerking komt voor die andere test dan lijkt mij de keus simpel.

Maar natuurlijk alleen als je het graag wilt.....:D

Heb je trouwens een link naar iets betreffende die test mbt toedienen van testosteron bij oudere militairen om de inzetbaarheid te verlengen.
Er is officieel nog niets bekend mbt die test. Het was een aankondiging van een verpleegster die ik om de bloedtest vroeg.
Ik geef het nog een week en dan ga ik met een arts in gesprek. ;)

Terug
Naar boven