AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
Haha universal soldier

Ron moet doen waar hij zin in heeft, dat is zijn recht.
Heb al eerder aangegeven dat hoe je ook traint of wat je ook doet om je doel te bereiken, ik respect hebt voor iedereen die bikkelt op zijn manier.
Ik ga voorlopig verder op de naturlijke weg

Laatst bewerkt:
  • #3.544
Net terug van sportschool
Super getraind
Zit weer tegen mijn max aan met deadlift en squat
IMG_20180205_193423.png
IMG_20180205_193442.png

Klinkt goed! Nu doorpakken

???
Hoe zit dit dan?
je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor, maar ik wil alles graag snappen...;)
Hoe het precies zit weet ik nog niet. Maar het heeft alles te maken met langer dienen, denk ik. :dunno:
Hahaha zie je mij al gaan. :superman:
Haha universal soldier

Ron moet doen waar hij zin in heeft, dat is zijn recht.
Heb al eerder aangegeven dat hoe je ook traint of wat je ook doet om je doel te bereiken, ik respect hebt voor iedereen die bikkelt op zijn manier.
Ik ga voorlopig verder op de naturlijke weg
Hohoho niet zo snel gaan hoor, ik ben nog niet zo ver. :p

Ah, het kwam bij mij binnen als dat je pas over een jaar getest (bloedonderzoek) kon worden.

Afijn, lezen we vast terug in je topic.

Ah, het kwam bij mij binnen als dat je pas over een jaar getest (bloedonderzoek) kon worden.

Afijn, lezen we vast terug in je topic.
Dat was wel het eerste antwoord wat ik kreeg van de verpleegster die ik sprak. Maar dat was op mijn verzoek om mijn test-waardes te onderzoeken.
Maar ik ga nog met de arts in overleg. ;)

Gaat vast lukken en anders heb je de ‘particuliere’ keuze nog.

Betalen moet je waarschijnlijk toch (eigen risico).

Ik probeer iedere training iets te verhogen en dat werkt de ene training wel...de andere weer niet..maar ben zo goed als blessure vrij en dat weegt voor mij zwaarder als de zwaarste deadlift of squat ;)
Rustig blijven verhogen. Kijken of je door het plafond komt :)

Gaat vast lukken en anders heb je de ‘particuliere’ keuze nog.

Betalen moet je waarschijnlijk toch (eigen risico).
Ik ben militair ik heb geen eigen risico. Maar heb dan wel weer verplichtingen.
Kan niet zomaar even overal langs gaan omdat ik ergens een pijntje heb.

• #3.553
Rustig blijven verhogen. Kijken of je door het plafond komt :)
Ja dat lukt ook wel
Gisteren bij squat en deadlift gaf mijn fitnessprogramma waar ik mee werk aan dat ik mijn pr verbroken had. Dat is niet altijd een zwaarder gewicht maar soms ook een rep meer met bijv 140 kg
2x150 is ongeveer mijn max..maar 5x 140 is beter toch

Ja dat lukt ook wel
Gisteren bij squat en deadlift gaf mijn fitnessprogramma waar ik mee werk aan dat ik mijn pr verbroken had. Dat is niet altijd een zwaarder gewicht maar soms ook een rep meer met bijv 140 kg

Zijn knappe prestaties Gros, ATG high bar squat?

Ja dat lukt ook wel
Zekers, een berekend 1 RM of het totaal volume zijn zeker zo belangrijk. Gaat lekker dus zo! :thumb:

Denk dat het een ego ding is :)
ATG is beter voor de ROM maar kan ik minder zwaar
ATG zal denk ik 30 kg lichter kunnen doenhahaha

Het gaat toch om jezelf en het nut van de beweging. Gewoon 30 kg lichter en ego aan de kant!

Deadlift doe je toch, hoop ik, wel vanaf de grond en voor iedere rep de barbell ‘dood’ op de vloer?!

Terug
Naar boven