AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Inderdaad zeer leerzaam! :)

• Topic Starter Topic Starter
Potverdomme.. Ongelukje op mijn werk gehad. 11 hechtingen in mijn onderarm
Voorlopig een week geen training met het boven lichaam
Ging net lekker met de trainingen dus dat is echt ruk

Getver.. :( wat heb je gedaan?
Sterkte en beterschap.

Ik liep met een stapel dozen in mijn handen langs een hele scherpe deur sluiting en toen had ik opeens een groot gat in mijn arm. Leek wel if ik een heel stuk vel kwijt was

gotver Grosje. Hoop dat je snel hersteld en dat het goed gaat.

Dat klinkt niet fijn. Hoop dat het snel heelt.

Redelijk geslapen en vannochtend toch maar thuis gebleven. Net een tetanusprik gehaald.
Mag vanmiddag bij de dokter langs om het verband te laten verschonen. Zit nu een hele grote pleister op maar dat is helemaal rood van opgedroogt bloed. Het verwijderen van die pleister dat zal niet makkelijk worden dus de dokter gaat me helpen en gelijk even kijken of de hechtingen wel nog allemaal goed zitten

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

http://m.youtube.com/watch?v=kW6BTul6D7M&feature=c4-feed-u

Net even via facebook contact gehad met willem jonkman
Vroeg of hij nog seminars gaf maar helaas niet
Hij verwees mij wel weer naar xxl nutrition waar hij een aantal basic filmpjes voor gemaakt heeft
Geweldig de uitleg
Geniet er van

Succes bij de dokter. Hoop dat het allemaal goed gaat.

Filmpje is voor thuis. Zit nu mijn bakkie rijst/kip/groente even weg te peuzelen op werk. :D

waardeloze boel als je niet mag sporten

jammer.

Hoe lang mag je niet sporten? Kan je wel iets van benen trainen of buik? Dat je toch het gevoel hebt iets te doen?
Sterkte

Ik denk ca 2 weken niet echt met de armen trainen
Benen zou wel kunnen maar ik ben ook bezig met een bedrijfsverhuizing :(
Vandaag ook een paar uur dozen in staan pakken
Maandag moet ik in ridderkerk beginnen en daar heb ik niet zo veel zin in

Balen.. en die verhuizing werkt ook niet mee. :(
Kan je toch niet om je heen gaan kijken?
Kijken is niets mis mee toch.

dank je jongens maar ik ben een beetje bang dat het zo snel eentonig word ik train in mijn home gym en doe gewoon mijn routine 5-6 maal per week zet niet echt pr.s neer dus ben bang dat het gauw gaat vervelen

hardcore opa
Trainingsmaatje zoeken,is misschien gezelliger en kan je aan elkaar optrekken !!

Zo te zien heeft niemand mij echt gemist hier... Weinig berichten
Hechtingen zijn sinds gisteren uit de onderarm en ik mag de belasting gaan opvoeren
Heb niet kunnen trainen door mijn arm maar ook door de verhuizing naar de nieuwe werkplek
Ben elke dag 50 minuten heen en weer terug bezig om op mijn werk te komen, dat valt ff tegen als je eerst in 15 minuten op je werk was
Door de verhuizing naar ridderkerk en de klote tochtplek die ik er heb gekregen zit mijn nek weer lekker vast
Waneer ik weer ga trainen weet ik nog niet ... Misschien morgen even kijken of anders volgende week

image.jpg

Ik heb elke dag zitten wachten op een updateje hoor. :)

Fijn dat de hechtingen eruit zijn en je weer wat mag doen.

Wel ontzettend klote van je werk. Reistijd valt inderdaad tegen en er blijft best weinig van je dag over. Vind je eigenlikj het werk op zich nog wel leuk? Of is dat ook al minder? Tja.. anders toch een beetje om je heen kijken. Kijken kan geen kwaad toch?
Kan je niet om een andere plek vragen? Desnoods een afscherming? want dit is toch niet normaal. Je moet op zijn minst een comfortabele werkplek hebben.

Gewoon morgen even lekker op jezelf focussen en gaan trainen. Misschien knap je er juist wel heel erg van op. Ik heb dat zelf in ieder geval wel als er even een klote situatie is.

Vanaaf een warme douche op je nek misschien?
Kop op he! :)

Zo te zien heeft niemand mij echt gemist hier... Weinig berichten
Hechtingen zijn sinds gisteren uit de onderarm en ik mag de belasting gaan opvoeren
Heb niet kunnen trainen door mijn arm maar ook door de verhuizing naar de nieuwe werkplek
Ben elke dag 50 minuten heen en weer terug bezig om op mijn werk te komen, dat valt ff tegen als je eerst in 15 minuten op je werk was
Door de verhuizing naar ridderkerk en de klote tochtplek die ik er heb gekregen zit mijn nek weer lekker vast
Waneer ik weer ga trainen weet ik nog niet ... Misschien morgen even kijken of anders volgende week
image.jpg

Hoezo heeft niemand je gemist. Kom op zeg, kijk elke dag hier. :cool:
Mooie oorlogs wond. En dat tochgat ga je nu toch wel even oplossen met je baas he.
Of neem je dat als een man (mietje), je moet voor jezelf opkomen. :fire:

Sorry ron en marina, jullie zijn trouwe bezoekers.
Was niet voor jullie bedoeld
Tochtgat is niet zo snel op te lossen anders had ik er wel iets aan gedaan

Snap ik wel hoor Grosje. ;)
Wel balen dat dat niet opgelost kan worden.... Kan je ook niet met iemand wisselen die er minder last van heeft?

T is wel een flinke jaap zeg.. Pff.... Zal wel een aardig litteken blijven. :(
Morgen toch proberen te trainen?

Misschien binnenkort weer eens een groepsmeet opzetten bij Mascha. :) Leuk om iedereen weer eens te zien en samen te trainen.

Terug
Naar boven