Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Sorry ron en marina, jullie zijn trouwe bezoekers.
Was niet voor jullie bedoeld
Tochtgat is niet zo snel op te lossen anders had ik er wel iets aan gedaan

Een kamerscherm plaatsen zodat de wind tocht afgebogen wordt? Er is altijd een oplossing als je maar zoekt. :D

• Topic Starter Topic Starter
tja ik heb het al bij de Directie gemeld, maar het gaat om een overname en om nu gelijk alles te verbouwen dat gaat niet. Het is helaas een grote open ruimte met een postagentschap en daar komen klanten voor, door de deur... dus elke keer open en dan weer dicht en ik zit een meter of 6 van de deur en er recht voor met rug er naar toe dus dat is wel even lekker in je nek.

tja ik heb het al bij de Directie gemeld, maar het gaat om een overname en om nu gelijk alles te verbouwen dat gaat niet. Het is helaas een grote open ruimte met een postagentschap en daar komen klanten voor, door de deur... dus elke keer open en dan weer dicht en ik zit een meter of 6 van de deur en er recht voor met rug er naar toe dus dat is wel even lekker in je nek.

Grote plantenbak tussen jou en die balie zetten dan. Wees eens inventief. Of een archiefkast.
Beetje spelen met de mogelijkheden. ;)

Er zijn opties... wat heb je allemaal ter beschikking om te verplaatsen? Kijk eens om je heen.

He Gros.
Hoe gaat het hier? Kerst overleefd? training? situatie @ werk? je arm?
Laat je niet kisten he!

Ik ben ook IN! :p
Ff kijken of deze "oudje" alles goed doet :P
Wel goed je rotator cuffs opwarmen voordat je met incline werk begint, of met jouw schouders.

Na verplichte pauze ben ik van plan morgen weer de trainingen op te pakken
Ik wil wat nieuws gaan proberen de komende 6 a 8 weken
Weet nog niet wat ik met de arm kan doen dus ik zal rustig aan moeten beginnen
Ik moet in ieder geval vetverbranden want mijn pens is de afgelopen jaren aardig gegroeid
Heb een schema gevonden waarbij er 4trainingen per week gedaan moeten worden
2trainingen op kracht om weer wat op te bouwen , 2trainingen op hypertrofie voor de pomp, uiteraard met de nodige rust er tussen
Morgen laat ik er meer van weten

Een verplichte pauze is echt niet he. Heb dat zelf ook ervaren. Maar het kan nu ook wat in je voordeel werken wat betreft je schouder misschien. Al wat minder last van in de vakantie?
Ben benieuwd hoe je nieuwe schema voor je zal werken.
Succes morgen met trainen. Hoop dat je arm ook wat mee zal werken.

Schouder en rug zijn niet echt beter gaan aanvoelen in de 2 weken rust.
Maar ik wil dat hoofdstuk nu eens afsluiten en het daar minder over hebben voordat ik helemaal depri word :)
Gelukkig kwam de rust nu ook niet heel slecht uit met die feestdagen er tussen maar je wordt er toch ook niet vrolijk van.
Maar goed, nieuwe werkplek, nieuwe reis tijden en nu ook een nieuw ritme vinden om weer te trainen en te bouwen aan mijn fysiek
Vanochtend weer begonnen met een korte training met lichte gewichten die ik in de komende 8 weken wil gaan opbouwen
Ik zal vanmiddag een trainingschema plaatsen en mijn plan toelichten.
Qua voeding moet ik nog even gaan zoeken naar een manier om genoeg te eten maar toch ook vet verbranden is een doel. Vooral mijn buik is er slecht aan toe, mede door te weinig buikspiertrainingen denk ik.
Ik kom er dus nog op terug

Ik snap dat je dat stuk af wil sluiten. Het mag er zijn maar hoeft niet meer op de voorgrond staan. Stukje acceptatie dat het er is denk ik als ik het zo hoor. En dat wetende gewoon lekker weer trainen en bouwen!
Dat zal je zeker gaan lukken.

Nieuwe ritmes is met alles lastig. Ik hoop dat je snel een lekker werk,reis,train en eet ritme hebt gevonden wat bij je voegt. :)
Ben benieuwd naar je schema.
Zet hem op!

Ik verwachting volle afwachting. Ben benieuwd naar je plan.

Nou hierboven mijn nieuwe schema die ik wil gaan proberen te volgen
Ik heb het niet zelf verzonnen maar gevonden bij de fitnesskeuken

http://www.fitnesskeuken.nl/?p=367

1e training vandaag gedaan en dat was snel voorbij (vreemd want je wil eigenlijk meer doen)

dag 1 Week1
upper body kracht
bench 5x5 50kg
dips 2x6-10 2x 8reps
b.row 5x5 40kg
pull ups 2x 5-8 2x5reps
St. front press 3x5 10kg
barbell curl 3x 5-8 3x8x20kg

kracht UB- begonnen met een laag gewicht en dat moet ik elke week iets ophogen (soort stronglifts)
training 2 is LB en ook op kracht gebasseerd

training 3 en 4 is weer meer op de pomp en herstel gemaakt

of dit met mijn rug en schouders te doen is moet ik nog gaan zien maar ik ga het proberen

In het schema staan wel wat doelen voor mij maar dat is geen must
we gaan eens kijken wat dit schema voor mij gaat doen

Bijlagen

Ik ben ook IN! :p
Ff kijken of deze "oudje" alles goed doet :P
Wel goed je rotator cuffs opwarmen voordat je met incline werk begint, of met jouw schouders.

Ha heb je me weer gevonden :)
Of ik het goed doe? tja dat weet ik pas na een week of 8
Je zal af en toe eens moeten kijken of ik nog wel bezig ben ;)

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ik verwachting volle afwachting. Ben benieuwd naar je plan.

Gewoon maar weer eens iets anders dacht ik
Niet mijn eigen plan maar het ziet er veelbelovend en anders uit en de moeite waard om eens te proberen

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Ik snap dat je dat stuk af wil sluiten. Het mag er zijn maar hoeft niet meer op de voorgrond staan. Stukje acceptatie dat het er is denk ik als ik het zo hoor. En dat wetende gewoon lekker weer trainen en bouwen!
Dat zal je zeker gaan lukken.

Nieuwe ritmes is met alles lastig. Ik hoop dat je snel een lekker werk,reis,train en eet ritme hebt gevonden wat bij je voegt. :)
Ben benieuwd naar je schema.
Zet hem op!

Ik zet hem op
eerst weer even in een ritme komen :)

Ik ben nog niet erg thuis in schema's. Maar wat ik zo zie ziet er goed uit.
Gewoon lekker aan de gang gaan en zien hoe het voor je voegt.
Ben benieuwd. Succes. :)

Mooi schema combi kracht/massa. Beetje combi kracht 5x5 en massa bouwer op 6-10. Nice
Ga je zeker wat aan hebben. Voorzichtig met je dips. Niet te ver naar voren hangen, komt teveel kracht op je schouderkop te staan. Lijkt me niet juist voor je blessure.

Merk toch dat ik weer even een tijdje niets gedaan hebt.
Had gisteren na een paar uur weer gelijk last in de schouder en rugregio... Vanochtend gelukkig weer een stuk minder.
Het zal wel de nieuwe start zijn :)
Schema komt een beetje raar uit deze week. Morgen kan ik de benen doen op kracht... Donderdag wordt dan dag 3 van het schema...... Misschien dat ik straks nog ga.. Ff kijken of ik wat kan regelen

Ook weer even opstart perikelen dus he.
Hier ook na een week stilzitten. Heb nog mega spierpijn van een deload training.
Maar gelukkig is het vandaag al wat beter.
Rare weken he met die feestdagen. Zit zelf ook al wat te puzzelen met welke dagen.
Succes in ieder geval en as het nog lukt vandaag train ze.

Zeg Grosje, waarom gooi jij de BP er niet uit. Als je deze niet juist uitvoert is de kracht op je schouder het grootst.
Je kan ook ipv BP een incl db press doen. Net zo goed voor je borstspieren en een prima massa bouwer.

Het is maar een idee.

Training van vandaag
Wat was de bedoeling

dag 2 lower body kracht 1 2 3 4
Squat 5x5 50
leg press 2x5-8 75
Deadlift2x5 60
leg curl 2x 5-8 40
St calf 3x5-8 60
Cable crunch 3x6-10

Maar helaas ging het vanavond niet zoals ik wou
Beide squatrekken waren bezet dus ik moest iets anders gaan doen en de volgorde door elkaar gooien

begonnen met de legpress 3x12 x 75kg
en daarna de squatmachine 5x5 65kg
Legg curl 2x8 x 54
Deadlift 2x5 x 70
Squat 5x5 x 50 (toch maar gepakt omdat hij vrij was
St Calf 3x8 x 60
crunches op swiss ball 5x20 reps

Benen zitten goed vol van deze training ondank dat het niet zo heel zwaar leek
Maar ik heb wel geleerd dat de avonden moeilijk gaan worden om het zware schema te volgen (dag 1 en 2)
De zware dagen kan ik dus beter overdag in het weekend doen en de lictere trainingen waarvoor machines gebruikt kunnen worden beter in de avonden

Laatst bewerkt:
Das balen zeg... dat beide squatrekken bezet waren.

Training wel goed bevallen zo?

Terug
Naar boven